Suomi on tai sen pitäisi olla demokraattinen, suvaitsevainen ja tasa-arvoinen maa jossa saa vapaasti ilmaista mielipiteensä. Valitettavasti Suomi24 ei tue noita arvoja vaan blokkaa eriävät tasa-arvoa, demokratiaa, oikeudenmukaisuutta, eläintensuojelua, ihmisoikeuksia yms. puolustavia kirjoituksia.
Jos Suomi24 hyväksyy esim. ruotsinkielisten etuoikeudet maassamme niin sen pitäisi hyväksyä myös noita etuoikeuksia arvostelevat kannanotot, muutenhan se ei diktatuurien medioista erotu.
Suomi24 boikottiin
Anonyymi
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla "suvaitsevaisella"? Suvaitsevaiston käyttämän määritelmän mukaan se tarkoittaa sitä, että suvaitsevaisten mielipiteet pitää hyväksyä, mutta ei muita.
Paljon taitaa kommentteja poistua sen vuoksi, että ne ovat väärällä palstalla tai ovat muuten sääntöjen vastaisia. Syynä poistolle ei ole läheskään aina itse aihe tai kanta aiheeseen.- Anonyymi
Niinhän se yleensä on, esim. vihreät haukkuu persuja suvaitsemattomiksi mutta ovat itse juuri niitä jotka eivät hyväksy muiden mielipiteitä jos ne poikkeavat heidän omistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200