Moro! Aattelin kysyä et mitä pitäs tehdä kun ostin skootterin 2020 lokakuussa enkä sille ajanut ku viikko ennenku hajos enkä ottanut liikenteestä pois ja ei ole myöskään ollut vakuutuksissa niin tuleeko 100% mulle trafilta lasku siitä? Käyn huomenna konttorilla ottamassa pois mutta oon myös kuullu että jos en ota omille nimille niin ei ole myöskään pakko maksaa mites tää homma siis toimii joku kokenu kertokaa nopeasti!!
TRAFI LASKU
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Ellet ole vielä tehnyt muutosilmoitusta, siellä on verot odottamassa ja kiukkuinen entinen omistaja. Maksat vaan rästit pois kiltisti, ettei tule vielä oikeudenkäyntimaksujakin ja perintäkuluja.
Ei saatana paljon sä uskot et se lasku tulee olemaan?? 4kk ollut liikenteessä ilma vakuutusta mitenkä voisin välttää tuon laskun
- Anonyymi
Randomihminen kirjoitti:
Ei saatana paljon sä uskot et se lasku tulee olemaan?? 4kk ollut liikenteessä ilma vakuutusta mitenkä voisin välttää tuon laskun
Jos on ajettu ilman vakuutusta niin vakuutusyhtiö rokottaa aika kovalla kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741