Ei sitä järki päätä pakota kun eivät ymmärrä tavaroita jättää oven taakse annetaan kädestä käteen tavarat näin se korona leviää! Sekä olen myös törmännyt vale lahjoittajiin ajattavat turhaan hakemaan roinia ylläpitäjille mäkätetään että hupivaraaja kun itse lahjoittajassa vika aina pitää olla joustovara haku asiassa jos 30min rupeaa päätä aukomaan niin nakkaa sinne roskiin suosiolla ? Mitä sitä ihmisiä kiusaamaan vai saako joku kiksejä tälläisestä
Roskalava ryhmät espoossa
Anonyymi
2
472
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on niitä mammoja yp hommissa mitkä ei ihan täysillä käy kokemusta on ovat vissiin itse niin täydellisiä virheettömiä kyllä se karma kostaa
- Anonyymi
Toisen romu, voi olla toisen aarre. Onhan näitä löytöjä nähty. Eräskin vaasinluovuttaja alkoi kitisemään vaasia takaisin, kun vastaanottaja selvitti sen arvon. Korona leviää pinnoiltakin pitkään, kun siihen räkäkäsi on koskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850