Aihe

Mars työvoimatoimistoon

Anonyymi

Mars työvoimatoimistoon ja nyrkkiä pöytään että prkl se harjoittelupaikka niin loppuu löysäily. Vain idiootti pällistelee kotona ja pyörittelee peukaloita.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahaa kyllä mangutaan mutta mitään ei viitsitä tehdä. Risuhommiin nyt pakkasilla ja sopii myös naisillekkin.

• Anonyymi

Mars mars sinne ite vaan. NE KUN EI OLE AUKI, SINNE EI PÄÄSE! Lukossa on vaikka kuin kolkutaisit.

Jos et lukenut uutisia marraskuussa niin tiedoksi: Työvoimatoimistot ovat suljettu, virkailija ottaa yhteiyttä tarvittaessa.

Joten odota kiltisti kotona istumassa ja odota soittoa, hän soittaa jos on tarvetta sulle.

Mä sain soiton viimeviikolla ja toivotti hyvää kevättä ja pysy terveenä ja varo koronaa! Semmoista siaa oli.

No en mie muutenkaan ole työnvoimatoimiston fani, en mene etten saisi töitä, hyvin olen pystynyt välttämään.

• Anonyymi

Karenssia ja alennettua toimeentulotukea niin piristyy. Juu en tiedä että työvoimatoimistot kiinni kun en ole työtön.

• Anonyymi

Palkkojen alennuksia ja lomien leikkauksia poistoja niin työnteko piristyy! Juu tieän sen ettei töissä tehdä mitään senkun ollaan vaan juodaan kahvia. Minä en juo kahvia, siksi en ole töissä.

• Anonyymi

Sinne vaan työttömät isäntien tiloille ja metsiin töihin tukiensa vastineeksi.

• Anonyymi

Niimpä nyt pakkasilla pihaan seisoskeleen että lähdetään metsätöihin.

• Anonyymi

No hopi hopi mene jo!!!!!!!! Mää oottelen tukia ja kesää.

• Anonyymi

Sinne vaan isännät ja omistajat isäntien tiloille ja metsiin töihin Mtk ja Ek tukiensa vastineeksi.

• Anonyymi

Siinähän odottelet tukia kun itselle tulee automaattisesti rahaa tillille. Työttömät on sellaisia löysäilijöitä.

• Anonyymi

Suurin löysäilijä on veltto raha ja omsiuus, joka ei investoi suomeen, ei luo työpaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin löysäilijä on veltto raha ja omsiuus, joka ei investoi suomeen, ei luo työpaikkoja.

Kuka tänne nyt investoisi? On työvoimaa mutta EI OLE TYÖNTEKIJÖITÄ!

• Anonyymi

meidän te-toimisto on kiinni koronan takia

• Anonyymi

Ei ole töitä tarjolla. Olen autoton joten raksatöitä ei saa. Pitäisi olla auto koska raksatöitä ei ole lähistöllä. Muutenkin ei töihin pääse vaikka tekis kuinka hakemuksia. Eivät ne vastaa mitään sieltä.

• Anonyymi

Sinun pitää anoa täydentävää toimeentulotukea niin että saat ostettua auton että pääset töihin! Tämähän on itsestään selvää!!

• Anonyymi

EI JAKSA! Se on niiin rasittavaaa mennä sinne istumaan kuuntelmaan samoa lätinöitä. Ei jaksa. Ne sit soittelee jos on asiaa, yleensä ne toivottelee hyvää jatkoa ja soitellaan.

• Anonyymi

Jeh jeh jeh... hähhäähäää... sä katkera oot, ja katkera niin kun et pääse päivällä ravintolaan, et pääse päivällä nukkumaan... etkä tekemään mitään! Aattele mie nousin tänään 12 jasitten söin ja kävin kaupassa, sitten tulin päikkärille. Olen vaan kun sie raadat. Ens viikoll atulee taas rhaaa, vaikkei ole entisetkään vielä tuhalttu. Eikä mitään tarvi tehdä!!! Aattele, sinä raadat ilmatteeks ja mie käytän sun tienaamaa rahaa. Voi voi... kippis.

• Anonyymi

Juu, ilmaiseksi tekemään herroille rahaa. Enpä taida...

• Anonyymi

Voi voi ruinalla jotain kela-sossurahoja

• Anonyymi

ÄÄäähhhh.... EI jaksa.... Oon warettanut taas uusia leffoja netistä... Pitää kattoo telkkuu...

• Anonyymi

Työkkäri ei ole sitä varten että sieltä saisi töitä. 30 vuoden aikana sieltä en ole yhtään työpaikkaa saanut. Kyllä ihan itse pitää hakea töitä yrityksistä kuten 30 vuotta sitten kun hain ekan työpaikkaa kesätöihin. Nykyään vaan on niitä että työn hakeminen tehty erittäin vaikeaksi. Lähetetään netissä hakemus vuokrafirmalle ja toivotaan onnea. Yleensä eivät mitään vastaa.

Vuonna 1988 hain ekaa työpaikkaa suoraan firman ovesta sisään menin 13 vuotiaana ja sain heti töitä. Vuoden 2010 jälkeen on homma alkanut menee päin persettä kun sanovat aina, täytä hakemus netissä. Sitten tuli niitä vuokrafirmoja ja se on lottoa ollut siitä lähtien saako töitä.

Muutaman kerran olen mennyt yhdelle yrittäjälle pyytämään töitä kun näin sen terassilla ja kysyin suoraan että tarviitko työntekijää. Eipä tarvii sanoi. Siinä firmassa olin joskus useesti töissä eri aikoina mut nykyään ei vaan ole töitä.

• Anonyymi

No ei varmaan terassilla tarjoa töitä juopolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmaan terassilla tarjoa töitä juopolle.

No rakensin sen terassiin sille yrittäjälle. Se omistaa elämys firman ja leirintä alueen ja se oli leirintä alueen terassi jossa näin tyypin. Maalasin sille 9 mökkiä ja pystytin niitä myös. Pistin siirtonurmee leirintä alueelle ja tein kaikkia kunnostustöitä pari vuotta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyyden loputtomasta piinasta eroon?

Olen hyvin kouluttautunut . Omaan useita tutkintoja. Ikää on 56v. Jäin 3v sitten työttömäksi, sen jälkeen olen hakenut yli 150 työpaikkaa tuloksetta
      272
      6743
    2. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      103
      3999