Epäjumalle on rakennettu temppeli Helsinkiin!

Anonyymi

En ole vuosiin käynnyt Helsingissä sillä ei ole ollut aikoihin tarve, mutta nyt rokoteasioiden takia jouduin toimittamaan asioitani Helsingissä varmistaakseni itselleni tuon rokotteen kotonaa vastaan, mutta kauhukseni ja kauhistukseksini on Pasilaan noussut suuri valkea temppeli joka on omistettu Mammolalle. Sen valkeat seinät kohoavat taivaisiin ja sen tornit kurottelevat pilviä. Koskaan ennen en ole nähnyt mitään yhtä kammottavaa ja kauheaa kuin se rakennus jonka kohtasin Pasilaan saapuessani. Se rakennus on selkeä temppeli eikä asiasta voi mitenkään erehtyä.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä hiivatti?
      Kauppakeskus Tripla?

Olen kerran käynyt. Toista kertaa en mene. Eksyin välittömästi (Tripla siis edustaa eksytystä). Neuvoa kysyessäni, "Kuinka täältä pääsee ulos?", pääsin kyllä ulos, jollekin takapihalle. Siellä sain mielessäni arvuutella, missä olen. Korkean muurin takaa kuulin junien ääniä: ahaa!

Soitin taksin, se löysi minut katukyltin perusteella ja vei kotiin.

Luotan verkkokauppaan. Joskus se eksyy ajelemaan suuriakin kierroksia, ennenkuin löytää ovelleni. Mutta se ei ole minun murheeni. Äskenkin sain kaksi isoa pahvilaatikollista ravinto-, ynnä hygieniatarvikkeita (vessapaperi) suoraan eteiseni lattialle.

Yhtä omituinen Mammonan temppeli on kauppakeskus Redi. Kerran käynyt, toista kertaa en mene. Miksi se on tehty pyöreäksi? Eteensä ei näe kuin joitain metrejä ja kylttejä ei missään! Kun kysyin kylttejä, minut neuvottiin hissin viereen, jossa pienellä kirjoitettuna kerroksen kauppojen nimiä. Minulla ei ollut suurennuslasia mukana. Siellä jälleen eksyin, ensin kokeilemaan mahd. siivouskomeron ovea, sitten jonnekin metroaitauksen taakse kuuntelemaan vaunujen ääniä...

Pyhän Mammonan Pyöreä Temppeli. "Ootko redi?!"
      ~

• Anonyymi

"Miksi se on tehty pyöreäksi?"

Mallia on selvästi otettu Kalliomoskeijasta ja se onkin aivan samanlainen kauppiaiden markkinabazaari kuin esikuvansa, jossa toinen toistaan ahneenpaa myyjää kiskoo asiakkaita hihasta tai kädestä ja pakottaa ostamaan jokaisen esineen ja rihkaman.

• Anonyymi

Kyllä sitä Senaatintorin laidallakin seisovaa valkeaa temppeliä isännöi pesunkestävä ahneuden apostoli.

• Anonyymi

Mammola? Aivan vieras paikka. Tarkoitatko Mämmilää?

• Anonyymi

Voihan epäjuma sentään!

• Anonyymi

Suomessa on satoja jonkun aasialaisen porukan korkeita rakennuksia. Siitä, minkälaisia menoja niissä vietetään, en tiedä kun en ole koskaan käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe