Nationalistien riehuminen

Ensin vihataan kaikkea muutoksia sekä erilaisuutta. Sitten raivokkaasti otetaan some haltuun ja levitetään valepropakandaa.

Toiseksi ryhdytään ryhdytään vihamaan laillista valtaanpitäjää, sekä kyseenalaistaan kyseisen demokraattisesti valitun valtaan valitun vallanpitäjän laillisuutta ja oikeutta olla päättäjänä.

Kolmanneksi huomataan, että some-mölinä ei autakkaan ja ryhdytään mellakoimaan.

Tästähän on jo esimerkkejä USA:sta, Venäjältä sekä Ranskasta. Ilmiö on siis maailmanlaajuinen.

Suomeenhan moinen käytös (vielä) ei ole rantautunut, mutta Suomessahan aina tapahtuu asiat viiveellä.

Nyt sitten vain popparit esiin ja odottamaan, milloin Suomen nationalistit menevät kaduille sekoilemaan.

Onneksi suurin osa Suomalaisista, isänmaallisista ihmisistä on kuitenkin maltillisia. Meitä isänmaallisia vihervassareita on kuitenkin 80% kansasta.

Tunnen muuten ihan oikeasti yhden maltillisen persun, jota hävettää nämä kannattajiensa mölinät. Onneksi tulee sinimusta puolue, johon ääriaineisto siirtyy.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkään nationalisteja puolustelematta, vallanpitäjien toiminta on usein kansan edun vastaista. Tämän dilemman voi ratkaista kannattamalla perinteisiä Suomalaisia arvoja, rehellisyys, oikeudenmukaisuus, suvaitsevaisuus, tasa-arvoisuus ja periksiantamattomuus, jota nationalismi tai itsekkäät vallanpitäjät eivät edusta.

• Anonyymi

Internet on lahja Jumalalta!Haluaako joku pöyrö sensuurin niin että netstä ei näy ku ylen sivuja,sallikaa mun nauraa!PUAHHAHHAHHAAAA! Erkalle voimia vallankumouksen tungoksessa,ota pesäpallomaila mukaan taas ens kerralla, ja huua että Erkka Härmästä täältä pesee,hakkaa päälle Suomen poika ja YLE antaa korkeimman arvomerkin ja saat mausoleumin Itikseen!

• Anonyymi

Ihan rehellisesti nyt aloittaja, käsi sydämelle myös. Onko sinusta kaikki muutokset ja uudet asiat hyviä ja vaarattomia

• Anonyymi

Että kaikkiko pitää vaan ottaa vastaan, oli ne kuinka pahoja asioita tahansa? Aloittaja hei, mitä vastaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että kaikkiko pitää vaan ottaa vastaan, oli ne kuinka pahoja asioita tahansa? Aloittaja hei, mitä vastaat?

Kysyn sinulta näiden ”kaikkitietävien” palstalaisten edessä; onko suomalaisten pakko niellä ihan kaikki, pahatkin asiat? Eikö mitään saisi kritisoida, eikö tuhoamme vastustaa?

• Anonyymi

Monesko nikki nyt on rekattuna?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2210
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1504
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1305
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1035
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      877
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe