Kumpi on pahempi pyrkyri?
Halla-aho pyrkii pormestariksi , on persujen puheenjohtaja,pyrkii myös pääministeriksi ja todennäköisesti myös presidentiksi, mikään ei ole tuolle itseriittoisalle persulle tarpeeksi, H-A voisi pyrkiä myös Ruotsin kuninkaaksi jos se olisi mahdollista, hillotolpan tavoittelussa Väykkä jää kakkoseksi
Halla-aho vs Väyrynen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hautajaisiin oli saapunut myös ulkomailta vieraita vastoin suosituksia. Osa sairastuneista onkin ulkomaalaisia.
Tämä on vaikeuttanut esimerkiksi eristystyötä, sillä osan kanssa ei ole löytynyt yhteistä kieltä. - Anonyymi
Väyrynen ei ole ikinä pyrkinyt minnekkään. Joskus on suostunut ehdokkaaksi kun kannattajien laumat ovat polvillaan rukoilleet ja pyytäneet ja silloinkin vain pelastaakseen Suomen, Euroopan ja koko maailman.
- Anonyymi
Persut ovat kovia kyseenalaistamasn valtamedian,yle on suorastaan miltei persulle saatanasta, tästä pääsemmekin aiheeseen,mikä on persun erehtymätön lähde mistä persu ammentaa fakta tietonsa,MV lehden tiedämme jo ,mutta onko muuta? Persun vankkumattoman itseluottamuksen täytyy pursuta jostain???
- Anonyymi
Väyrynen ei ole pyrkyri. aloittaja sen sijaan kyllä on.
- Anonyymi
H-a on pyrkyri
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652