Aihe

Jaska tapettiin sitten

Anonyymi

Metelöitiin tuolla korttelissa Jaskan isä oli ottanut siitä sitten itseensä kun oli aamuvuoroon ollut töihin menossa ja oli pirun vihanen meille .

Seuraavana viikonloppuna Jaskan isä sano Jaskalle että nyt menet niiden koltiaisten tykö että saadaan homma ruotuun Jaska tuli isänsä kanssa sinne meidän puistoon ja se isä sano että nyt olen sitten lopen vittuuntunut teihin että ellette heti tapa Jaskaa saatte tuta minun vihani .

No me tietysti pistettiin ihmettelevä Jaska kylmäksi ja kysyttiin isältään onko kaikki ok .olihan siinä Jaskan isällä vähän pirullinen ilme naamalla sanoessaan että on ja teille on metelöintinne annettu anteeksi sitten se lähti veks eikä oo sen jälkeen näkyny.

Meitä alkoi vähä jälkeenpäin mietityyttään että käyttiköhän se meitä jotenkin hyväksi ja halusi vaan Jaskasta eroon tietysti onhan se mukavaa kun saatiin anteeksi ja lepytettyä se Jaskan faija.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
        Maailman menoa
        389
        8771
      2. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
        Kotimaiset julkkisjuorut
        197
        8373
      3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
        Maailman menoa
        389
        6359
      4. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
        Maailman menoa
        243
        4239
      5. Korona-altistuminen joogasalilla ja puutteelliset tiedot

"Ylilääkäri Jarno Rieppo kertoo, että tartuntaketjujen jäljitys on kesken eikä kaikkia mahdollisesti altistuneita ole vielä tavoitettu puutteellisten
        Iisalmi
        98
        2574