Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä toimitan sinut pois maan päältä:

Anonyymi

tänä vuonna sinä kuolet, sillä sinä olet julistanut luopumusta Herrasta." Ja profeetta Hananja kuoli sinä vuonna, seitsemännessä kuussa.
Todellakin toivon ja odotan päivää jolloin Ristin-Kansan ja Ristin-Voitto lehden toimittajat joutuisivat vastaamaan luopumus puheistaan heti, kun kirjoittavat tai saarnaavat herätystä. Hananja julisti luopumusta Herrasta ja kuoli sinä vuonna
KR 1933/-38, Jer. 28:16

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamattu ei suinkaan puhu mistään herätyksestä, vaikka pääkirjoittaja taisin väittää. Vaan sana sanoo selvällä Suomen kielellä:
      "Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."[Luukkaan evankeliumi: 21:28
      Toivon, vain että Herra valvoisi, että Ristin-Kansan ja Ristin-Voitto lehden toimittajat joutuisivat vastaamaan luopumus puheistaan heti, kun kirjoittavat tai saarnaavat herätystä.
      Hananja julisti luopumusta Herrasta ja kuoli sinä vuonna
      KR 1933/-38, Jer. 28:16

      • Anonyymi

        Pitää siis nostaa pää.


    • Anonyymi

      Hyvä paikka muslimijudeille . Habakuk voi sitä joka hankkii paljon omaisuutta mikä ei ole hänen. Rankkaa totuutta. Löytyykö varastettua !??

    • Anonyymi

      Olet aivan metsässä. Raamattua kyllä voi käyttää omiin tarkoituksiin. Ei ole ollenkaan 1. kerta.

    • Anonyymi

      Ristin Kansa jatkaa saman lehden sivulla 7 jatkui samatyyli vieläkin räikeämmässä muodossa. Jer. 28:16
      Hananja julisti luopumusta Herrasta ja kuoli sinä vuonna.

      Näky suuresta herätyksestä. Mutta kun luin nuo raamatun kohdat raamatusta, niin uskokaa tai älkää siellä ei löytynyt sanaa herätys.

      Mitä sinä näet?
      lehden tuon jutun kirjoittaja on kyllä pihalla kuin peipponen.
      ajatella tuohon kirjoitukseen mahtui yli kaksikymmentä turhaa sanaa, josta kyseinen lehti joutuu tekemään tilin tuomiopäivänä.

      • Anonyymi

        Sinuna huolehtisin lähinnä omista tilivelvollisuuksista.


      • Anonyymi

        "Näky suuresta herätyksestä. Mutta kun luin nuo raamatun kohdat raamatusta, niin uskokaa tai älkää siellä ei löytynyt sanaa herätys."

        Raamattu puhuu viimeisten päivien herätyksestä esim. näin.

        Ap.t. 2:17: "Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat. "

        Jooel 2:28: "Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät"

        Mutta tuo herätys ei koske Suomea, vaan Israelia. Se paljastuu edellisestä jakeesta, joka usein jätetään lainaamatta.

        Jooel 2:27 "Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti."


    • Anonyymi

      Jer.29:31-32 Lähetä kaikille pakkosiirtilaisille tämä sana: Näin sanoo Herra:nehelamilaisesta Semajasta: Koska Semaja on ennustanut teille, vaikka minä en ole lähettänyt häntä, ja saattanut teidät turvaamaan valheeseen, sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä kostan nehelamilaiselle Semajalle ja hänen jälkeläisillensä. Hänellä ei ole oleva ketään, joka saa asua tämän kansan keskuudessa, eikä hän ole näkevä sitä hyvää, jonka minä teen kansalleni, sanoo Herra; sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta. Jer.28:16 Alaviite.

    • Anonyymi

      Tällä juoropalstalla aloittajan kirjoituksella nimettömänä ei ole mitään arvoa. Helluntailaisten asioista päättävät jäsenet srk:n kokouksissa. Ei missään muualla asioista päätetä.

    • Anonyymi

      No huh huh !

      Kuolemaa ja tuomiota toivotetaan, vieläpä ilmeisimmin uskonveljille ?

      Onko Kainista otettu nyt esimerkkiä ?

      9 Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
      10 Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta.
      11 Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

      1. Joh. 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

      1. Joh. 4:20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.

      Minä en nyt sitten sano niin, että pitää syntiä ja valhetta ja vääryyttä hyväksyä saati sitten rakastaa !

      Minä sanon niin, että ME KAIKKI ELÄMME Jumalan ARMON varassa tässä armotalouskaudessa, ME KAIKKI TARVITSEMME OSAKSEMME Jumalan ARMOA, MYÖS ALOITTAJA !

      Jumalan tahto on pelastumisemme eikä kadotus !

      Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

      Jumala on pitkämielinen MEITÄ KAIKKIA kohtaan, jotta Hän voisi meitä kaikkia armahtaa !

      Room. 11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.

      Meidän tulisi Jumalan lapsina rukoilla eksyneiden puolesta, eikä toivoa heille kuolemaa ja kadotusta !

      • Anonyymi

        Matteuksen evankeliumi: 12:36-37, KR 1933/-38
        Mutta minä sanon teille:
        jokaisesta turhasta sanasta,
        minkä ihmiset puhuvat,
        pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
        Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi,
        ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

        Äläkä lisää saarnatessasi mitään raamatun vastaisia sanojasi jos kerran raamatun jakeessa ei ole hyrätys sanoja, niin saarnassakaan ei niitä saa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matteuksen evankeliumi: 12:36-37, KR 1933/-38
        Mutta minä sanon teille:
        jokaisesta turhasta sanasta,
        minkä ihmiset puhuvat,
        pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
        Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi,
        ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

        Äläkä lisää saarnatessasi mitään raamatun vastaisia sanojasi jos kerran raamatun jakeessa ei ole hyrätys sanoja, niin saarnassakaan ei niitä saa olla

        KUKAAN ihminen ei ole täydellinen !

        Miksi vaadit toiselta sitä, mihin et itsekkään pysty ???

        1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
        !!!
        2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.
        !!!
        3 Kun panemme suitset hevosten suuhun, että ne meitä tottelisivat, niin voimme ohjata niiden koko ruumiin.
        4 Katso, laivatkin, vaikka ovat niin suuria ja tuimain tuulten kuljetettavia, ohjataan varsin pienellä peräsimellä, minne perämiehen mieli tekee.
        5 Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!
        6 Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
        7 Sillä kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt;

        Tässä sanomaa juuri sinulle:

        !!!
        8 mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
        9 Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
        10 samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
        11 Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
        12 Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.
        13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
        14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
        15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
        16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
        !!!

        17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
        18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUKAAN ihminen ei ole täydellinen !

        Miksi vaadit toiselta sitä, mihin et itsekkään pysty ???

        1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
        !!!
        2 Sillä monessa kohden me kaikki hairahdumme. Jos joku ei hairahdu puheessa, niin hän on täydellinen mies ja kykenee hillitsemään myös koko ruumiinsa.
        !!!
        3 Kun panemme suitset hevosten suuhun, että ne meitä tottelisivat, niin voimme ohjata niiden koko ruumiin.
        4 Katso, laivatkin, vaikka ovat niin suuria ja tuimain tuulten kuljetettavia, ohjataan varsin pienellä peräsimellä, minne perämiehen mieli tekee.
        5 Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää!
        6 Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
        7 Sillä kaiken luonnon, sekä petojen että lintujen, sekä matelijain että merieläinten luonnon, voi ihmisluonto kesyttää ja onkin kesyttänyt;

        Tässä sanomaa juuri sinulle:

        !!!
        8 mutta kieltä ei kukaan ihminen voi kesyttää; se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
        9 Kielellä me kiitämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja;
        10 samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni.
        11 Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?
        12 Eihän, veljeni, viikunapuu voi tuottaa öljymarjoja eikä viinipuu viikunoita? Eikä myöskään suolainen lähde voi antaa makeata vettä.
        13 Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä.
        14 Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.
        15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
        16 Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.
        !!!

        17 Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.
        18 Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.

        voisko vaatia edes sitä että opettelisit käyttämään huutomerkkejä jotakuinkin oikein, voisko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisko vaatia edes sitä että opettelisit käyttämään huutomerkkejä jotakuinkin oikein, voisko?

        Voisko vaatia edes sitä, että opettelisit käyttämään isoja alkukirjaimia, sekä myös pilkkujakin jotakuinkin oikein, voisko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko vaatia edes sitä, että opettelisit käyttämään isoja alkukirjaimia, sekä myös pilkkujakin jotakuinkin oikein, voisko?

        KR 1933/-38, Joh. 5:24
        Totisesti,
        totisesti minä sanon teille:
        joka kuulee minun sanani
        ja uskoo häneen,
        joka on minut lähettänyt,
        sillä on iankaikkinen elämä,
        eikä hän joudu tuomittavaksi,
        vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.
        [Vaikkei koko elämänsä aikana käyttäisi yhden yhtään huutomerkkiä]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe