Aihe

"Huippua " J-radiossa

Anonyymi

Menossa laulukilpailu.
Armas lauloi hartaasti, juontaja keskeytti hänet omilla tärkeyksillään, johon Armas että jatkuu vielä ja lauloi loppuun.
Ei ollut juontajalla kanttia pyytää anteeksi, kyllä on hätä.
Ihan pikkusen inhimillisyyttä vanhuksia kohtaan. He pitävät kyseisen radion pystyssä.

14

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö hän ansaitsisi uuden esityskerran ilman puhelinmaksua?

• Anonyymi

Voiko pirkanmaan toimittajalta edes odottaa muunlaista käytöstä. Ihmettelen johtajaa, miksi hän pitää töissä tuota pirkanmaan hirmua, silää hän on häpeäksi järviradiolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko pirkanmaan toimittajalta edes odottaa muunlaista käytöstä. Ihmettelen johtajaa, miksi hän pitää töissä tuota pirkanmaan hirmua, silää hän on häpeäksi järviradiolle.

Eikö naistoimittaja ole saanut vieläkään potkuja. En kuuntele Järviradioita tuon naistoimittajan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö naistoimittaja ole saanut vieläkään potkuja. En kuuntele Järviradioita tuon naistoimittajan vuoksi.

Ei ole ja olen täysin samaa mieltä. Radio menee välittömästi kiinni kun vivi avaa suunsa. Ei osaa lukea ja määrää mistä ihmiset saavat keskustella. Toivon, että johtaja ottais jo vihdoinkin kantaa ja laittais pois tuon toimittajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ja olen täysin samaa mieltä. Radio menee välittömästi kiinni kun vivi avaa suunsa. Ei osaa lukea ja määrää mistä ihmiset saavat keskustella. Toivon, että johtaja ottais jo vihdoinkin kantaa ja laittais pois tuon toimittajan.

Hyvä toimittaja on Vivi ja kaikki muutkin. Kuuntelen tosin en itse soita sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muut ovatkin, mutta valitettavasti vivi on valinnut aivan väärän ammatin. Nyt vielä sekin, että kun on päässyt Tampereelle, niin on vissiin noussut vielä enempi hattuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muut ovatkin, mutta valitettavasti vivi on valinnut aivan väärän ammatin. Nyt vielä sekin, että kun on päässyt Tampereelle, niin on vissiin noussut vielä enempi hattuun.

Vivin pitäis mennä dementia testeihin, punainen lanka katoaa juonnosta tämän tuosta. Ei ole normaalia, ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuuntelisi mut vähän pakko käydessäni erään vanhuksen luona.
        Kamalaa kuultavaa nuo missä patistetaan soittamaan!

• Anonyymi

Ihan järkkyjä ovat nämä nykyiset toimittajat.

• Anonyymi

Oliko ennen paremmin? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ennen paremmin? 🤔

Voisiko toimituksen kiinteistön ympäröidä puomeilla, täällähän on hyviä kokemuksia puomien käytöstä joten luulisi toimivan myös tässä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko toimituksen kiinteistön ympäröidä puomeilla, täällähän on hyviä kokemuksia puomien käytöstä joten luulisi toimivan myös tässä tapauksessa.

Joo ja pirkanmaan pisteestä katkaista piuhat, kun johtaja ei ymmärrä vaihtaa toimittajaa.

• Anonyymi

Viivi on hyvä,minä tykkään hänen tyylistään.

• Anonyymi

Sitten taidat ollakin itse hän. Muuten ei voi lausuntoa ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      9612
    2. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      22
      4001