Aihe

Miten sopii yhteen JT uskonnon kanssa?

Anonyymi

Miten sopii yhteen JT uskonnon kanssa, jos ihminen on romatikko, ja JT uskonto on askeettinen uskonto?

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JT sopii sellaiselle, joka haluaa olla muita pyhempi ja parempi, ja haaveilee lähes kaikkien maailman ihmisten tappamisesta.

• Anonyymi

Korjaan: romantikko

• Anonyymi

Askeettinen????
      Se kuuluu luostariin

• Anonyymi

JT ovat askeettista ulkonäköä ja salejaan myöten. Kristinusko on askeettista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JT ovat askeettista ulkonäköä ja salejaan myöten. Kristinusko on askeettista.

Joopa joo, selvät päivät

• Anonyymi

Romantikko voi olla Jehtod koska hyvä mielikuvistus on tarpeen. Mitä kivempi kukkahattu on päässä sen paremmin menee - paitsi jos olet mies.

• Anonyymi

Romantikkojakin on monenlaisia. JT romantikot eivät vedä kaikkia. Kukkahattu tantta mummotyylit typeryydessään ja naiiviudessaan ovat puistattavia. Sopii kyllä JT kuvioihin. En edes roskia veisi pimeällä ulos JT tyylissä.

• Anonyymi

Mitä romanttiseen rakkauteen tulee, niin sen kuuluu edetä siten, että riittävän kiinnostuksen herätessä haluun olla yhdessä asiaan on otettava mukaan lahkon edustaja, nyt tittelillä esiliina, kolmanneksi pyöräksi rattaisiin.

He eivät saisi kuiskutella keskenään vaan esiliina kuuntelee.
      Kai sitten tulisi suunnitella yhteisiä vartiotornin kaupustelukeikkoja

Siitä sitten vihille.

Aina ei ole ollut näin.

1920 -luvulla Rutherfordin ruvettua vartiotorniseuran presidentiksi hän ei löytänyt Raamatusta vihkimenojen formulaa ja veti johtopäätöksen että todistajat, tuolloin vielä raamatuntutkijoista, vain muuttavat halutessaan yhteen ja sillä hyvä.

Rutherford eli itsekin avoliitossa 1940 -luvulle asti.

Sen jälkeen on nuoruuden tunnekuohuissaan olleita nuoria kutsuttu lahkon oikeuskomiteoihin seurusteluasioistaan, ajaen joitakin myös itsemurhiin

Hedelmistään puu tunnetaan, sanoi Jeesus

• Anonyymi

Mistä sen kukaan tietää, missä kukin ketäkin tapaa? Tarvitseeko sitä toisille mennä sanomaan, että tapaa jonkun? Eikö sitä kannattaisi pitää suunsa kiinni? JT kyllä sekaantuvat toisten asioihin voimakkaasti tunnetusti. Ja juoruaminen heidän keskuudessaan on yleistä.

• Anonyymi

Räpiköit turhuudessa

• Anonyymi

Liikemiestyyli ei ole minua varten. Ennemmin elän turhuudesta, jos on kauneutta tuomassa elämään iloa. Eräässä ammattilaisten tekemässä puketumisoppaassa sanottiin eri pukeutumistyyleistä konservatiivista tyylistä, että se on "ikävystyttävä". Kuka sellaista haluaa elämäänsä muut kuin liikemiehet, poliitikot ja lakimiehet. Koko elämäni olen karttanut sellaisia yhteyksiä, koska ne ovat masentavia. 3i ihme, että kokouksetkin ovat jäykän virallisen kuivan mielenkiinnottoman masentavia. Niihin en tule enää koskaan. Kartan myöskin niitä jt, jotka tuota tyyliä ovat. Olkoot rauhassa, mutta heitä en halua lähelleni. En halua masennuslääkkeitä alkaa syömään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikemiestyyli ei ole minua varten. Ennemmin elän turhuudesta, jos on kauneutta tuomassa elämään iloa. Eräässä ammattilaisten tekemässä puketumisoppaassa sanottiin eri pukeutumistyyleistä konservatiivista tyylistä, että se on "ikävystyttävä". Kuka sellaista haluaa elämäänsä muut kuin liikemiehet, poliitikot ja lakimiehet. Koko elämäni olen karttanut sellaisia yhteyksiä, koska ne ovat masentavia. 3i ihme, että kokouksetkin ovat jäykän virallisen kuivan mielenkiinnottoman masentavia. Niihin en tule enää koskaan. Kartan myöskin niitä jt, jotka tuota tyyliä ovat. Olkoot rauhassa, mutta heitä en halua lähelleni. En halua masennuslääkkeitä alkaa syömään.

Eihän noissa ilävystyttävissä ja ikävän näköistennijmistenntäyttämissä kokouksissa kestä käydä muun kuin alkoholin ja masennuslääkkeiden avulla. Parasta kun kävisivät arvoalueilla kalastamassa lisää pukumiehiä joukkoonsa. Harva muunlainen ihminen tuollaisessa ympäristössä viihtyy. Siellä hehkutetaan jatkuvasti, kuinka hienoja ja hienosti liikemiehiä miellyttävällä tavalla ollaan pukeutuneita. Ja kuinka hienoa kaikki on. Ei kai siellä kukaan saa inahtaakaan omas mielipidettään, vaikka eri mieltä ovatkin. Itse en enää lähde tuollaisiin kokouksiin kidutettavaksi. Pitäisi tulla taskumatinnkanssa sinne, että kestäisi olla siinä tylsyydessä. Siellä nyt ei juuri erilaisia ihmisiä ymmärretä. Ei kerta kaikkiaan mitään psykologista ymmärtämystä. Itsebolennopiskellutkin psykologiaa. Siksi jotakin tiedän. Mutta pitäkööt liikemieslskimies henkiset kokouksrnsa ja seuransa. Itse kartan niitä kaikin tavoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      372
      4680
    2. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      342
      3267