Navalnyi lähetetään vankileirille.
Oppositiojohtaja Aleksei Navalnyin ehdollinen tuomio muutetaan ehdottomaksi vankeudeksi.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007779085.html
Ehkä oppositio-johtajalle kaavailtu (lähes) luonnollista kuolemaa?
Kuoleeko Navalnyin koronaan?
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnollinen kuolema sille tulisi jos vapaalle jäisi. Liian monta Putinin vihajaa voi maksaa hänen taposta. Näin on ainakin turvassa. Seurava vaihe tulee - lähettää se takaisin Merkelelle, jollain konstilla.
- Anonyymi
Saas nähdä että syntyykö( tai synnytetäänkö) venäjällä entistä tappavampi "Siperia"-korona muunnos joka tarttuu herkästi juuri Putinin vastustajiin ?
- Anonyymi
Miksi synnyttää, kun se on jo olemassa, tosiaan ei viirus vaan
HIRVIÄN TAPPAVA SOTAMYRKKY "NOVICHOK".
Aiheutaa pysyvijä vaurioita mediakentällä käytettynä.
- Anonyymi
Ei kuole saa sputnik rokotteen itse Putinilta.
- Anonyymi
Eheii! Olette Erehtyneet Navalnin päivät vankilassa sujuvat sukkelasti ja rahalla saa ja hevosella pääsee Venäjällä,mutta mitäs te tuosta Supervallasta idässä tiedättekään??
Lukekaa vaan niitä YLEn satusia!
- Anonyymi
Kuolee epäsuorasti koronavirukseen. Joutuu tartunnan vuoksi venäläiseen hengityskoneeseen, joka räjähtää, ja siksi menee henki.
- Anonyymi
"Yllättäen" kylästä loppuu sähköt ja Navalni kuolee "olosuhteiden" uhrina
- Anonyymi
Venäjällä ei onnistu Amerikan malli.
- Anonyymi
Venäjällä on kaikki muu paskaa paitsi kusi.
- Anonyymi
Toivottavasti Presidenttimme Sauli Niinistö ei kutsu putinia Suomeen enää koskaan!
- Anonyymi
Nyt on Eu:n aika näyttää onko siitä yhtään mihinkään. Kaasuputken rakentamisen on loputtava ja sitä ei jatketa enää koskaan. Nesteytettyä kaasua Yhdysvalloista! Merkel ei voi käskeä koko eurooppaa!
- Anonyymi
Juuri näin! Jos Eurooppa ei nyt toimi, niin se tekee itsestään yhtä naurettavan, kuin venäjä on nyt.
- Anonyymi
Ei voikaan, eikä käske. On Latviassa terminaali, sielta on valmis putki Suomeen. Pari nimmaria paperiin ja tukku USD.
- Anonyymi
Onhan toi paha paikka, kun siellä tulee kalsarit talon puolesta. Alamittainen raukka saattaa antaa niille esikäsittelyn.
- Anonyymi
Käsiteltyjen kalsarien lähetys on jo matkalla kulakkileirille
- Anonyymi
Suomeen kuoleen on mainittu jo naapurissakin. Tampereella sikäläinen oikeusistuin joutuu istumaan ulkomaita asti hulluudessaan. Kyllä, mielettömyydessään,
- Anonyymi
Suomeen kuoleen on......????????????????
- Anonyymi
Ei ehkä ihan penalin terävimpiä kyniä nämä tiltut, jotka tänne yrittävät kirjoittaa.
- Anonyymi
Tuskin tulee elävänä takaisin?
- Anonyymi
Sputnik rokote pelastaa
- Anonyymi
Venäjällä on oikea perinteinen rokote. Se antaa samalla tavalla suojan kuin normaali rokotteet joita suomessakin käytetty. Ei ole mikään taikapölyrokote. Jotain tekevät oikein eikä mitään taikapöly juttuja
- Anonyymi
Venäjällä on taitavia tutkijoita jos oikeasti ovat kehittäneet "perinteisen" rokotteen koronaan jonka tehokkuus on 91 prosenttia (tähän eivät ole pystyneet kiinalaiset tai länsimaiset lääkeyritykset).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on taitavia tutkijoita jos oikeasti ovat kehittäneet "perinteisen" rokotteen koronaan jonka tehokkuus on 91 prosenttia (tähän eivät ole pystyneet kiinalaiset tai länsimaiset lääkeyritykset).
Aivan käsittämättömän hyviä tiedemiehiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749