Aloitin e pillerit tasan viikkositten tiistaina ja menkat ovat 3päivää myöhässä voiko johtua e pillereistä vai voiko johtua siitä että olisin raskaana?
E pillerit
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko mitenkään mahdollista, että sinä ap olisitkin, nyt jo iäkäs evakon poika? Että olisit syntynyt Laatokan rannalla ennen ll-maailmansotia?
Niin että epäilen sinun "siunattua" tilaasi. - Anonyymi
Johtuu pillereistä. Kun aloitat syömään pillereitä, ei keho niihin heti totu ja saattaa esiintyä vuoto-ongelmia/vuodon puuttumista. E-pillereitä syödessä on siis mahdollista menkkojen poisjääminen, tiputteluvuodot... Nämä kaikki lukee myös pakkausselosteessa, jota suosittelen näin terveydenhuollon työntekijänä lukemaan ennen kuin alkaa lääkettä syömään :)
- Anonyymi
ja lisäyksenä vielä... pillereitä syödessä menkat siis tulee silloin, kun olet yhden pilleri "laatan" syönyt loppuun ja pidät muutaman päivän tauon pillereistä jonka aikana menkat eli taukovuoto alkaa. Jos olet aloittanut viikko sitten syömään pillereitä, ei menkkojen pitäisi edes tulla kun vasta noin 2 viikon päästä, sitten kun on syönyt n.24 pilleriä (riippuen valmisteesta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599