Maahanmuuton hiipuminen yhdistettynä negatiiviseen maassamuuttoon ja nopeasti laskevaan syntyvyyteen on murhaavaa Etelä-Pohjanmaan elinvoimalle.
On selvää, että parikymmentä uutta maahanmuuttajaa vuodessa ei tule ratkaisemaan maakunnan ongelmia. Nyt olisi nopeasti päästävä täysin eri lukemiin tai hyväksyttävä maakunnan vajoaminen lopullisesti hiipuvien sarjaan. Kuolio leviää nopeasti, vaikka maakuntakeskus sykkii vielä
Näin kirjoittaa Antti Saartenoja, suunnittelujohtaja, FT, Etelä-Pohjanmaan liitto.
Lue toki koko juttu päivän lehdestä.
Päivän helmi IP:n mielipide osastolta
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Olkoot mikä Fitness Trolli niin me ei oikeesti tarvita ainoatakaan maahanmuuttajaa,.Liiton miehet on tuhoisia maalaiskunnille.
- Anonyymi
Komeita miehiä tänne tarvitaan noiden kaljaveikkojen ja lökäpöksyjen tilalle. Ei peräkamarin poijilla ole nykypäivänä muuta käyttöä kuin vanhojen Zetorien rassaukseen.
Siksi kadehtivat kaikkia vähänkin mieheltä näyttäviä. - Anonyymi
Jokainen haittamatu tulee kustantamaan veronmaksajille n. miljoonan odotettavissa olevan elinikäsuoritteen aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen haittamatu tulee kustantamaan veronmaksajille n. miljoonan odotettavissa olevan elinikäsuoritteen aikana
Kyllä teidän tyhjäpääkloppien kannattaa nyt allkirjoittaa se sinimustien kannattajakortti hetimiten. Sovitte vallan mainiosti siihen krupusakkihin.
- Anonyymi
Nuo komeat miehet saavat kyllä pyytämälläkin , entäs Zetoriklopit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä teidän tyhjäpääkloppien kannattaa nyt allkirjoittaa se sinimustien kannattajakortti hetimiten. Sovitte vallan mainiosti siihen krupusakkihin.
Tulet yllättymään kuinka suuren suosion se saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet yllättymään kuinka suuren suosion se saa.
Marginaaliliikkeet tahtovat kuolla pois. Muistatko H.Siitoin?
- Anonyymi
Maahanmuutosta ja maassa muutosta ei päätetä puupääpersujen tori- ja Essokokouksissa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642