Sitä myrkyttää myös valtamedia itse. Ikään kuin maata valmisteltaisiin sotaan.
Suomen poliittinen ilmapiiri myrkyttynyt
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko olla enää alhaisempaa oliota kuin valtamedian toimittaja joka myrkyttää ilmapiiriä valheilla ja panettelulla?
- Anonyymi
Internet on avannut Pandoran lippaan kannen. Sen ansioista ihmiset ovat todenneet, että toisenlaisiakin mielipiteitä on, mitä valtamedia kertoo ja omia mielipiteitään saa melko vapaasti kertoa, ellei esitä negatiivisia asioita pakolaisista ja Suomen pakolaispolitiikasta.
Ennen Internetiä Suomi eli pysähtyneisyyden aikaa. Kaikki tieto oli tiukasti sensuroitua. Puhuttiin itse sensuurista ja suomettuneisuudesta.
Suomen sensuuri ohitettiin lukemalla ruotsalaisia lehtiä. Ne kertoivat Suomesta niitä asioita, jotka olivat Suomessa tabuja.
- Anonyymi
Toimittajien taso on laskenut viimeisen 20 vuoden aikana. Media toimittaja on limainen otus.
- Anonyymi
Selvästikin halutaan rautaa rajalle.
- Anonyymi
Mille rajalle?
- Anonyymi
Persut on se myrkkypullo, josta paha leviää, räkä roiskuu ja sylki lentää.
- Anonyymi
Persuilla on etsikkoaika, jumala-trump syöstiin lokaan. Mistä nyt malli paskaan. Putlerista vai Orbanista, siinäpä pulma.
- Anonyymi
Kaaheeta ja Pietarissa kaalisopasta on jäänyt suola pois. Voiko aamu olla huonompi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846609
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905464Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 312994
- 522900
- 1202103
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472040Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151