Pohjanmaalla ei ole huumorintajua

Anonyymi

Tosikkoja, tosikkoja. Tämä Rehupiikles asia sen hyvin todistaa.

22

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee mieleen Keskisen ROAST. Ei mitään huumorintajua, eikä kestä vitsailua ja pilailua. tosikko.

      • Anonyymi

        pohjanmaa (kaikki pohjanmaat!) on Suomen venäjä


    • Anonyymi

      Ei osata nauraa yhtään itselleen. Se on tunnettu tosi asia täällä.

    • Anonyymi

      Epäilempä suuresti, että itse kaupunginjohtaja on jälleen kerran sotkenut asioita Kurikassa,

      • Anonyymi

        koulutus alkoi jo satoja vuosia sitten...tee töitä,älä naura...mee naimisiin,hakkaa akka,tee paljo lapsia opeta niille sama. eikä saa muuttaa kyliltä pois...kirkos pitää käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koulutus alkoi jo satoja vuosia sitten...tee töitä,älä naura...mee naimisiin,hakkaa akka,tee paljo lapsia opeta niille sama. eikä saa muuttaa kyliltä pois...kirkos pitää käydä.

        jos joku sanoo poikkipuolisen sanan maalaisliitosta sitä pitää lyörä nyrkillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos joku sanoo poikkipuolisen sanan maalaisliitosta sitä pitää lyörä nyrkillä

        Kepu ja lestamafia määrää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koulutus alkoi jo satoja vuosia sitten...tee töitä,älä naura...mee naimisiin,hakkaa akka,tee paljo lapsia opeta niille sama. eikä saa muuttaa kyliltä pois...kirkos pitää käydä.

        Tulee mieleen tämä TV sarja "kaikki synnit".


    • Anonyymi

      Kepumafia näyttää voimansa, akkaset jyrää joka kunnas.

      • Anonyymi

        Juu, Pelottelevat ja painostavat. "kai sit tiärät että äänestät taas meitä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Pelottelevat ja painostavat. "kai sit tiärät että äänestät taas meitä".

        korjataan etelä-pohjanmaalla,rannikkopohjanmaalla ihmiset ovat jo hieman erilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korjataan etelä-pohjanmaalla,rannikkopohjanmaalla ihmiset ovat jo hieman erilaisia

        Ne sadasosat tekee paikalliset vakaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Pelottelevat ja painostavat. "kai sit tiärät että äänestät taas meitä".

        Jos äänestää "väärin" tullahan sanomahan päin naamaa "mä pirin sua fiksuna"


    • Anonyymi

      Kukaan ei tiedä minkä numeron siellä äänestyskopissa kirjoittaa (ihan vaan tiedoksi pelkääville) Minä äänestän PS. Jo riittää kepun mafia ja tyriminen !

      • Anonyymi

        etelä-pohjanmaalla ei ole ollut ikinä huumorintajua ja ihmiset on olleet hyvin vietävissä..minun ikäpolvesta moni tajusi lähteä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etelä-pohjanmaalla ei ole ollut ikinä huumorintajua ja ihmiset on olleet hyvin vietävissä..minun ikäpolvesta moni tajusi lähteä

        eepeellä (ja osin pohjanmaallakin) on joitakin kuntia joista on syytä vaieta että on sieltä lähtöisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etelä-pohjanmaalla ei ole ollut ikinä huumorintajua ja ihmiset on olleet hyvin vietävissä..minun ikäpolvesta moni tajusi lähteä

        Mistä tosikkomaisuus oikein johtuu ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tosikkomaisuus oikein johtuu ? ?

        itse olen joskus naisen perässä muuttanut,oli kyllä kulttuurishokki..kuinka huumorintajuttomia ja no..näin hienosti sanottuna juonittelevia etelä-pohjalaiset on...vuosia menee että uusi tyyppi pääsee kuviohin. kännissä vasta leuat aukee usealla..voi sitä patoutunutta tuskaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen joskus naisen perässä muuttanut,oli kyllä kulttuurishokki..kuinka huumorintajuttomia ja no..näin hienosti sanottuna juonittelevia etelä-pohjalaiset on...vuosia menee että uusi tyyppi pääsee kuviohin. kännissä vasta leuat aukee usealla..voi sitä patoutunutta tuskaa..

        Pitää olla kepulaanen vaikkei antaasi aatteelle paskanvertaa. Hyvävelityöpaikat YM. Sitte vielä ihimitelähän ku väki vähenöö. No evoluution kannalta hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla kepulaanen vaikkei antaasi aatteelle paskanvertaa. Hyvävelityöpaikat YM. Sitte vielä ihimitelähän ku väki vähenöö. No evoluution kannalta hyvä.

        Tiedätte tämän TV sarjan, kaikki synnit. Tämä sarja on varmasti totta ja täällä kuvattu ! Tosikkoja on kaikki. ja tosi tilantees pelkureita. Puheet kyllä Isoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla kepulaanen vaikkei antaasi aatteelle paskanvertaa. Hyvävelityöpaikat YM. Sitte vielä ihimitelähän ku väki vähenöö. No evoluution kannalta hyvä.

        Muualla päin Suomes pakko vaieta että on pohjanmaalta heti yhdistetään öykkäreihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muualla päin Suomes pakko vaieta että on pohjanmaalta heti yhdistetään öykkäreihin

        evoluution tulos,kattokaa ny pikku kyliä ja kaupunkeja. pariskunnat,siskokset,serkut,sokeriserkut,sirkkaserkut etc...loppuviimeen noin 5000hlö on sukua keskenään? pimeinä talvina kun on aloitettu pontikkaa tiputelles panee siskoo tai likkaa...tietty joskus 50luvulla. joku tuossa vain teki sukututkimusta...huokaisin onnesta kun en ole täältä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe