Olen koronan metsästäjä

Anonyymi

Luonteenpiirteeni ja suhteeni luontoon on vaan mikä on ja se vaikuttaa käyttäytymiseeni. Ikäni non noin 60-70. Koronan alusta asti olen ajatallut että se on luontoa kuten minäkin ja aina tulee yhteentörmäyksiä.
En ole missään vaiheessa antanut pelolle valtaa, enkä ole juuri muuttanut mitään käyttäytymistäni, liikun normaalisti enkä käytä maskeja. Unohdan tosi usein kotiin tulessa pestä käsiäni koska ihonikin on sellainen että se ei pesuja liikaa kestä, puhumattakaan mistään käsideseistä.
Näpin nuoleminen hankalan pussin avaamiseen sujuu kuten ennnekin ja nykyään kotona oikein tarkoituksellisesti nuolen käsiäni kauppareissun jälkeen, että tule perkuleen korona sitten vaan ja katsotaan kumpi voittaa.
Jos niin käy että kuolo vie, sittenpähän teen ihmisen parhaan ekotyön, toivoisin vaan että ruumiini voisi testamentata bioenergian lähteeksi.
Vielä ei ole tärpännyt, olen kuitenkin terve ja ollut kasvisruokavaliolla suurimman osan elämääni joten en kuulu riskiryhmiin joita tietenkin pitää suojella toisin kun minua.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäi kirjoittamatta että uskon ihmisen psyykkeen huonon kunnon olevan jopa monien sairauksien lähde, ainakaan pelko, ahdistus, jännitys, jne ei auta kehoa toipumaan sairauden iskiessä.
      Koronaan yhdistyy yleisesti valtavaa pelon tunnetta , onhan kuolemanpelko itsesuojeluvaistolla torjunta luonnollista ja normaalia, mutta toisaalta tässä näkymättömän koronan kohdalla minä haluan kohdata vihollisen voimalla ja rauhallisuudella, toisin kun jos virtahepo tulisi vastaan poistun takavasemalle.

    • Anonyymi

      Kyllä ne on parempi kiertää kaukaa nämä viirukset. Sairastelu ei ole vain minulle mieleen. Ei minullakaan ole mikään muuttunut koronan aikaan, mutta olenkin aika erakoitunut kaupunkilainen luonnostaan.

      • Anonyymi

        Eristyminen ympäristön viruksilta ja bakteereilta ei välttämättä ole hyvä, esim porkkanat ja marjat ym,,pesemättä suoraan luonmosta suuhun. Säilämto luonnon maitohappobakteereilla jne. Ruoan liika prosesointi ja lämmitys on terveydelle haitallista.


    • Anonyymi

      Tänään taas sekoiltiin uutisoinnissa rokote sitä tätä.Ei silleen ei tälleen.Lisärokotuskin vasta 12v.jne.Kuka uskoo kun selittäjätkään ei pysy kuosissaan.Tarpeen puutteessa ei muuta kuin ohjeistaa et se toimii kun sitten kun.
      Rokote kiihkoa lisätään jos ja kun.
      Uutisitiin ,että taas tartuntoja näin paljon ja nyt kokonais tartuntoja näin paljon.
      Saavutammeko laumasuojan ennen näitä rokote jota jos sadaan .Annetaankin vain verukkeilla.jos millä.Lopettakaa jatkuva uutisointi näistä.Uutisoikaa,että laumasuoja ollaan saavuttamassa.
      Ehkä hesan harrastukset perustuukin tuohon.Henkinen puoli tuodaan nyt kehiin.

      • Anonyymi

        On tervettä pelkoa että myös epätervettä pelkoa. Koronassa mennään nyt pahasti epäteeveem puolella.


    • Anonyymi

      Totuus on ilkeä! Pitäkää päänne kiinni, ettei tätä jatkuvasti pidä todeta.

      • Anonyymi

        Olen sitä rymää joka sai terveydenhoitajana tuon rokotuksen ja vieläkin olen hengissä. Mitäs tähän rokotuksia vastustavat muijjat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä rymää joka sai terveydenhoitajana tuon rokotuksen ja vieläkin olen hengissä. Mitäs tähän rokotuksia vastustavat muijjat?

        Eihän mitään rokotusta vastustavia ole siinä määrin että pitää vedota, en tiedä kenen keksimää vastakkainasettelua tämä on. Minä aloittajana sallin kaikkien haluavien rokottaa itsensä millä haluavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mitään rokotusta vastustavia ole siinä määrin että pitää vedota, en tiedä kenen keksimää vastakkainasettelua tämä on. Minä aloittajana sallin kaikkien haluavien rokottaa itsensä millä haluavat.

        Siis minä aloittajana metsästän luonnon rokotusta jonka uskon olevan paras kaikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä aloittajana metsästän luonnon rokotusta jonka uskon olevan paras kaikista.

        Luonnon rokotus on hyvä, ei tarvitse pelätä haittavaikutuksia. Kunpa muutkin olisivat yhtä viisaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnon rokotus on hyvä, ei tarvitse pelätä haittavaikutuksia. Kunpa muutkin olisivat yhtä viisaita.

        Harrastuskaveri sai tuon luonnon rokotuksen eli covid-19 tartunnan viime keväänä. Ikää sillä on hieman alle 60 vee eikä mitään perussairauksia. Päätyi ensin sairaalaan, sitten teholle ja lopulta hengityskoneeseen. Puolet hengityskoneeseen joutuneista kuolee, mutta harrastuskaveri oli yksi elossa selvinneistä.

        Ei ole sen jälkeen ollut entisensä.

        Toki on totta, että mieIenterveysongelmaiset ja erityisesti skizzofreniaa sairastavat saavat koronan muita helpommin ja heillä tauti on yleensä keskimääräistä vakavampi. Se tarttuminen ilmeisesti aiheutuu heillä omasta käytöksestä eli ovat näitä taudin metsästäjiä.


    • Anonyymi

      Kyllä, oikea toimintatapa, luonto hoitaa kyllä heikoimmain aineksen pois kun alkaa olla liikaa pallolla väkeä.

      • Anonyymi

        Jep, ja rokotteella voi vähän autella luontoa työläissä poistotehtävissään.


    • Anonyymi

      Et varmaan pelkää suhauttaa ysivitosta magnumia pääsi läpi?
      Eihän se mitään satu. Kukaan ei ole tullut kertomaan, että sattuisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe