Olen 68v ja jätän AstraZenecan kokonaan ottamata jos sitä minulle tarjotaan, jos en saa parempaa niin olen sitten ilman. Euroopassa maa kun maa ei rokota yli 65v AstraZenecalla, mutta Suomessa se näköjään päättäjien mielestä toimii.
koronalääke jää ottamatta
Anonyymi
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vielä edes 65v, mutta en siitä huolimatta huoli kyseistä piikkiä .
- Anonyymi
Saksassa ihmiset ei huoli AstraZenecan lääkettä.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma päätös ottaako rokotteen vai ei. Saahan muut halukkaat rokotteen nopeammin.
- Anonyymi
Ei ota rokotetta, miksi? Ei siitä mitään haittaakaan ole ja antaa kuitenkin edes jonkun suojan, eli on tyhjää parempi. Korona virus on kuitenkin kuin Putin, joka tappaa tehokkaasti sisällä ja puutarhassa, eikä kunnioita ihmisoikeuksia, eikä mitään perustuslakia. Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681