Olen 68v ja jätän AstraZenecan kokonaan ottamata jos sitä minulle tarjotaan, jos en saa parempaa niin olen sitten ilman. Euroopassa maa kun maa ei rokota yli 65v AstraZenecalla, mutta Suomessa se näköjään päättäjien mielestä toimii.
koronalääke jää ottamatta
Anonyymi
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vielä edes 65v, mutta en siitä huolimatta huoli kyseistä piikkiä .
- Anonyymi
Saksassa ihmiset ei huoli AstraZenecan lääkettä.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma päätös ottaako rokotteen vai ei. Saahan muut halukkaat rokotteen nopeammin.
- Anonyymi
Ei ota rokotetta, miksi? Ei siitä mitään haittaakaan ole ja antaa kuitenkin edes jonkun suojan, eli on tyhjää parempi. Korona virus on kuitenkin kuin Putin, joka tappaa tehokkaasti sisällä ja puutarhassa, eikä kunnioita ihmisoikeuksia, eikä mitään perustuslakia. Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830