Kelloa ei voi kääntää

Anonyymi

Kirkko ei käänny takaisin, se ei palaa aikaan ennen naispappeutta tai seksuaalivähemmistöjen oikeuksia. Se on vihkinyt eronneetkin jo reilusti yli 100 vuoden ajan, naispappeja on ollut vuosikymmenet ja homotkin vihitään. Mutta heille joiden noita asioita on mahdoton hyväksyä löytyy omat uskonnolliset nurkkakuntansa kyllä. Suurimmalle osalle kirkon jäsenistä em. asiat kuitenkin käyvät ihan hyvin.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se kumma että kirkon ongelmaksi nähdään naispappeus tai seksuaalivähemmistöjen oikeudet, mutta ei ollenkaan sitä, että koko sen oppi perustuu tosi Jumalan uhrauskulttiin ja saatananpalvontaa ehtoollisriitillä.

Ja kaikkihan perustuu jo siihen, että väitetään Jumalan huijanneen ihmistä jo paratiisissa saatanan avulla, vaikka luomiskertomusessa on hyvä ja paha tieto syynä ihmisen paratiisista karkoittamiseen ihan Jumalan omin sanoin.

Ja sekin on kummallista, että jotkut haluavat hyvän Jumalan eli Jeesuksen puhuman taivasten valtakunnan Isän sijasta pitää sitkeästi Jeesuksen vastaista oppia yllä Jahven palvonnasta, jota Jeesus vastusti ja joutui tästä syystä jumalanpilkasta kuolemaan.

Miksi teille tuo saatananpalvontakultti on hyvää Jumalaa ja Jeesuksen opetuksia tärkeämpi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22