Parhaat ja huonoimmat kaudet

MidiSurf

Eli kerro mitkä ovat sinusta parhaimmat Simpsoni kaudet ja mitkä huonoimmat. ÄLÄ LUE KAUSI 16 KOHTAA VOI SISÄLTÄÄ SPOILEREITA.

Parhaimmat kaudet ovat minusta 5-9 niissä on hyvää huumoria eikä Homerin tyhmyyttä ole vedettey äärimmilleen.

Ehdottomasti huonoimmat kaudet ovat 1-4, no ensinnäkin jaksojen piirtojälki/ääninäyttely on kauheata.
Tosin on kyllä ymmärettävää onhan ne sentään vanhoja jaksoja.
Eninten kuitenkin häiritsee kuitenkin se, että jaksojen loppussa on yleensä Disneymäinen opetus esim. Älä varasta tai älä valehtele. 3 ja 4 kaudessa on kyllä hyviä jaksoja myös, mutta niitä on hyvin vähän.

vähän heikkoihin kausiin kuuluu myös 10-15 tosin näistä kausista löytyy paljon poikkeuksiakin. Näissä jaksoissa miltein kaikki huumori on vedettey Homerin tyhmyydestä ja mokailuista.

:::::::::::::....Kausi 16.....::::::::::::::::::::

kuuluu ehdottomasti parhaimpiin kausiin. Kaudella tapahtuu ja sattuu kaiken näköistä kuten Selman uusi lapsi ja Pattyn kaapista ulostulo. Olen myös kuullut, että sarjasta poistettaisiin joku hahmo ELI JOKU KUOLEE(itse veikkaan Krustyä).

4

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Olen ehkä vähän jäävi kommentoimaan eri kausia koska aloin katsomaan Simpsoneita vasta vuoden 96 lopussa(taisi olla jakso 722, järjestys Simpsons.com sivulta)
      Parina viime vuotena en ole enää jaksanut juuri katsoa, osakiitos tästä maikkarille, ikinä ei tiedä mitä ne näyttää, uusia ja vanhoja tullut niin sikin sokin.
      Tokihan noita vanhimpia olen uusintoina nähnyt ja täytyy sanoa että parhaiten on jäänyt mieleen 7&8 kauden jaksot.
      Poimitaan nyt sieltä vaikka Bond-parodia "You only move Twice" X-Files jakso "The Springfield files" ja "Homer's phobia"
      Nythän maikkari ilmeisesti alkoi näyttämään uusia jaksoja? En vaan ole enää oikein jaksanut innostua katsomaan niitä. Lähinnä odottelen että saataisiin DVD:lle noita äsken mainittuja kausia.

    • TuppeZ

      Parhaat tuotantokaudet on 3-9.Niissä on tosiaan sitä todella hyvää huumoria,ei vielä mennä liiallisuuksiin tai Homer koko ajan hälise.1,2,10-12,14 ja 15 on menetteleliviä.1 ja 2 on hyviä jaksoja mutta ärsyttää joskus se huono piirrosjälki mutta nekin on hauskoja.10-12 on aika heikkoja mutta menettelee vielä varsinkin 10.
      13 on todella surkea kausi.Joka jaksossa yliärsyttävyyksiä.13 kauden jaksot saisi polttaa.14 on parempi kuin edellinen muistuttaa hieman vanhoja jaksoja.15 jatkaa 14 rataa mutta huonommin.

    • Höhh

      Höpö! Vanhimmat ovat ehdottomasti parhaimpia. Ihan ensimmäisissä animaatio on kyl aika kökköä. Uusissa ihan liikaa kauheeta sekoilua ja älyttömyyksiä.

    • katsojapalaute

      Se oli ihan paska! Ei mitään oikeasti hauskaa. Poliiseilla yritettiin taas tuoda hauskuutta, mutta tällä kertaa siinä ei onnistuttu. Tyypillinen uus jakso.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe