Markkinoilta en ole löytänyt taittuvaa läskipyörää, sähköpyörinä kyllä löytyy mutta haluaisin ilman sähköä.
Kokoon taitettava läskipyörä
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sähköä tarvitse käyttää, osta sähköpyörä jos hinta ei tee kiusaa. Sähköpyörää voi polkea menemään pelkällä lihasvoimallakin. Avustustehoakin voi säätää, joten kyllä siinä saa polkea ihan itsekin. Jos sitten tulee ajeltua itsensä puhki, voi napsauttaa sähköavustuksen päälle ja pääsee kotiin helpommin.
- Anonyymi
Turhaan maksaa sähköpyörä hintaa. Läskirenkaat täytyisi kumminkin olla että poluilla pääsee.
- Anonyymi
On huomattu, että moni läski ajaa sähköpyörällä.
- Anonyymi
Minä en ikinä osta sähköpyörää, ärsyttää muutenkin kaikki laturit joita kotona on pilvin pimein, nykyään työkalut yms ladattavia, käyttöä vähän ja kun ei käytä eikä tule ladattua niin akut hyvin pian entiset.
Sähköpyörä on turhake, milloin keksivät sähkösukset? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ikinä osta sähköpyörää, ärsyttää muutenkin kaikki laturit joita kotona on pilvin pimein, nykyään työkalut yms ladattavia, käyttöä vähän ja kun ei käytä eikä tule ladattua niin akut hyvin pian entiset.
Sähköpyörä on turhake, milloin keksivät sähkösukset?Kerran kokeilet, niin tavalliseen fillariin ei ole paluuta. Näin kävi ainakin minulle ja varmaan monelle muullekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671