Aihe

Kokoon taitettava läskipyörä

Anonyymi

Markkinoilta en ole löytänyt taittuvaa läskipyörää, sähköpyörinä kyllä löytyy mutta haluaisin ilman sähköä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän sähköä tarvitse käyttää, osta sähköpyörä jos hinta ei tee kiusaa. Sähköpyörää voi polkea menemään pelkällä lihasvoimallakin. Avustustehoakin voi säätää, joten kyllä siinä saa polkea ihan itsekin. Jos sitten tulee ajeltua itsensä puhki, voi napsauttaa sähköavustuksen päälle ja pääsee kotiin helpommin.

• Anonyymi

Turhaan maksaa sähköpyörä hintaa. Läskirenkaat täytyisi kumminkin olla että poluilla pääsee.

• Anonyymi

On huomattu, että moni läski ajaa sähköpyörällä.

• Anonyymi

Minä en ikinä osta sähköpyörää, ärsyttää muutenkin kaikki laturit joita kotona on pilvin pimein, nykyään työkalut yms ladattavia, käyttöä vähän ja kun ei käytä eikä tule ladattua niin akut hyvin pian entiset.
        Sähköpyörä on turhake, milloin keksivät sähkösukset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ikinä osta sähköpyörää, ärsyttää muutenkin kaikki laturit joita kotona on pilvin pimein, nykyään työkalut yms ladattavia, käyttöä vähän ja kun ei käytä eikä tule ladattua niin akut hyvin pian entiset.
        Sähköpyörä on turhake, milloin keksivät sähkösukset?

Kerran kokeilet, niin tavalliseen fillariin ei ole paluuta. Näin kävi ainakin minulle ja varmaan monelle muullekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      8966
    2. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      21
      3893