Ollessani töissä

Anonyymi

Olin usein sairaslomalla. Ei mennyt koskaankoko kuukautta, ettenkö olisi ollut sairaana. Kun jäin sairaeläkkeelle, olen terveempi kuin koskaan. Nyt juoksen ja kävelen ja jaksan vaikka mitä. Ei käy enää siivoojakaan, siivoon itse, reippasti. Ja luon lumet ja leikkaan nurtsin. En olisi työssä olessa siihen pystynyt.

Työ sairastutti minut jatkuvasti. Enää en palaa töihin kun voin elää tervettä elämää.

Aivan ihanaa.

5

57

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmoita ihmeessä kelaan niin työkyvyttömyyseläke tarkistetaan. Luultavasti olet nupista eläkkeellä.Elintavat vaikuttaa niin perhanasti työssä jaksamiseen. Pitkiä kävelylenkkejä niin pysyy paino normilukemissa.

• Anonyymi

Älä kuvittele, jos et teidä kysy.

Olen tekonivelen saanut ihminen. En ole juoppo, ei kaikki ole samanlaisia alkoholisteja kuin sinä. Sori siitä etten ole.

Tätä yhteiskunta haluaa, ensin sairatutaan työstä, ja sen tarkoitus on että sairaanhoidossa on aina potiaita. Ei ajatella ihmisiä vaan että yhteiskunta voi rahataa ihmisiä kun sairastuvat työstä.

Lopeta sinäkin juopottelu, sitä ei yhteiskunta korvaa se on sun oma aiheutetettu sairaus.

• Anonyymi

Valesairaita on joka työpaikalla. Meilläkin yhdellä kaverilla oli aina selkä pirun kipeä kun piti tehdä jotakin. Lopulta työnantaja alkoi patistella kaveria tarkempiin tutkimuksiin ja mahdolliseen selkäleikkaukseen. Ei ole sen jälkeen valittanut selkäkipua.

• Anonyymi

Joo sitä tuolla eduskunnassakin on joka päivä, ja sieltä ne konstit leviää kansaan. Sielläpä sitä huijaamista on jatkuvalla syötöllä. Esimerkki tulee sieltä. Ja hyvä että tulee ilmi osaa muutkin sitten huijaa.

• Anonyymi

Tuo auttaisi varmaan siellä eduskunnassakin!! Mutta kun he ovat päättäneet että ei tarvi ilmoittaa sairaslomista, niin e hehän on ryyppääsmääsä päivät pitkät ja ajella takseilla. On se helppoo kun itse päättää asioista niin ei trvi kun ryypätä.

Ei ihme ettei kukaan äänestä, kuka tuollasia edes haluaa eduskuntaan. Harmittaa van että veroissa menee meiltä kakilta heille ja aljon enemmänkin, huijareita kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      120
      3731
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      31
      2789
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2695
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2353
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2184
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      38
      1736
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1116
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1020
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1019
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      984
    Aihe