Aihe

Sairauseläkkeellä ja eläke 1750 euroa kuussa bruttona

Anonyymi

Mielestäni minulla on pieni eläke.

Minulle olisi kuulunut tapaturmaeläke, mutta IF valheillaan varasti sen minulta.

Mietin tarkkaan mitä ostan ja mitä voin jäättää ostamatta.

En nauti jokaisen pennin venyttämistä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nooh minkälainen työhistoria on mutta eihän toi nyt mikään pieni eläke ole 1700eur kk. Kyllä se sillon tuntuu pieneltä jos elänyt kädestä suuhun työssäollessa ja tulee tiputus. Riippuen sitten asumismuodosta niin voi alkaa arpoon todellisia tuloja. Kerrostalo tai rivari ja velat maksettu niin sitten vaan yhtiövastike.

• Anonyymi

Siitä menee vielä verot eli kouraan 1400e
      Miksihän ylipäätään eläkkeistäkin menee vielä veroa?

• Anonyymi

Niimpä kun veroja maksanut ikänsä niin luulis että joskus hellittää mutta ei sellaista ole kuin inhimillisyys noi varmaan muutenkin tulee mieleen kun ollut tapaturma.

• Anonyymi

Kyllä pakolais turismi lomat suomessa pitää jonkun maksaa, siihen ilmaiseen lomailuun menee rahaa usea miljardi e vuodessa.
        Maksakaa siis veroja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8099
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      290
      5119
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      208
      3025