Israelissa on rokotettu jo lähes 40% väestä, mutta koronan ilmaantuvuus ei kovin merkittävästi ole vähentynyt.
Onko hyvin sujunut rokotus saanut ihmiset unohtamaan turvavälit, käsihygienian ja kontaktien vähentämisen? Niin voi käydä kun hyvänolontunne valtaa kansan.
Israelissa ei tunnu rokotukset tepsivän
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juutalaiset eivät ole mikään valittu kansa. Päinvastoin näyttäisi, että ovat Jumalan hylkäämiä.
- Anonyymi
Ei jumala ole heitä koskaan hylännyt kun heidän palvomaa jumalaa ei ole olemassa mutta muut kansat ei ole heistä pitäneet viime vuosituhansien aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumala ole heitä koskaan hylännyt kun heidän palvomaa jumalaa ei ole olemassa mutta muut kansat ei ole heistä pitäneet viime vuosituhansien aikana.
AIIahi taitaa olla ainoa olemassa oleva jumala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AIIahi taitaa olla ainoa olemassa oleva jumala?
Ei sitäkään ole olemassa mutakuin lahko hullujen päässä toki elää sekin kuten jeesus yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitäkään ole olemassa mutakuin lahko hullujen päässä toki elää sekin kuten jeesus yms.
Olen yhdistellyt päässäni eri tutkintalinjoja ja alkanut epäilemään sellaista yhteensattumaa, että Elvis olisi ollut salanimellä esiintynyt Jeesus. Oli hämäysmielelessä leikannut vain tukkansa lyhyemmäksi ja partansa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yhdistellyt päässäni eri tutkintalinjoja ja alkanut epäilemään sellaista yhteensattumaa, että Elvis olisi ollut salanimellä esiintynyt Jeesus. Oli hämäysmielelessä leikannut vain tukkansa lyhyemmäksi ja partansa pois.
Näihän se on jeesusksen uusin inkarnaatio onkin tom cruise laitto elvistäkin lyhemmäksi tukan seuraava onkin jo varmaan kalju jeesus.
- Anonyymi
Totta, eipä tuo ainakaan vielä näy missään, mutta isobritanniassa tilanne on tosin parantunut huomattavasti.
- Anonyymi
Siis, Sielläkään kukaan rokotteeseen kuollut ei ole valittanut sen tehosta..
- Anonyymi
Molemmat rokotteet on saanut vasta 22%. Luvut ovat jo nyt alentuneet huipusta. Joten hyvältä näyttää. Ihminen alkaa tuottamaan heti vasta-ainetta ja tuo rokotteen täysi teho on siten 2 viikkoa 2. rokotteesta. Ensimmäisen rokotteen teho on vain 50%.
Asukkaita 8.547.100
Rokotteen toisen osan on saanut 1.855.071
22% - Anonyymi
Kannataakin ottaa 6 eri rokotetta jokaista 5 annosta jos se ei auta ja kronaspykoosi jatkuu niin sitten on jo peli menetetty.
- Anonyymi
Tartuntakäyrän kulmakerroin on pysytellyt melkein kuukauden vakiona. Mitään merkkejä hidastumisesta ei ole. Tartuntavauhti on Israelissa nyt suunnilleen samaa luokkaa kuin syyskuun puolen välin ja lokakuun välisenä aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909