Onko Oikea media lopettanut

Anonyymi

Sain uskovalta ohjeen seurata vain Oikeaa mediaa ja patmos radiota. Niistä tuolee oikeaa totuutta. Muu media antaa väärää vihertietoa ja tv HS ja muu on kielletyt. antitrumpismin takia. On synti lukea muuta kuin OM.

Nyt tämä OM ei julkaise mitään. Onko se kuollut.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ps.135:15-18 Pakanain epäjumalat ovat hopea ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Niillä on suu, mutta eivät puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe, niillä on korvat, mutta eivät kuule, eikä niillä ole henkeä suussansa. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka niihin turvaavat. Ps.115:3-8.

    • Anonyymi

      5Moos.4:27-28 Ja Herra hajoittaa teidät kansojen sekaan, ja ainoastaan vähäinen joukko teitä on jäävä niiden pakanakansojen keskelle, joiden tykö Herra teidät kuljettaa. Ja siellä te palvelette jumalia, jotka ovat ihmiskätten tekoa, puuta ja kiveä, jotka eivät näe eivätkä kuule, eivätkä hajua tunne. 5Moos.28:64 Ja Herra hajoittaa sinut kaikkien kansojen sekaan maan äärestä toiseen, ja sinä palvelet siellä muita jumalia, joita sinä et tunne ja joita sinun isäsi eivät tunteneet, puuta ja kiveä.

    • Anonyymi

      5Moos.8:19-20 Mutta jos sinä unhotat Herran, sinun Jumalasi, ja seuraat muita jumalia, ja palvelet niitä ja kumarrat niitä, niin minä vakuutan teille tänä päivänä, että te peräti hukutte. Niinkuin ne kansat, jotka Herra hukuttaa teidän tieltänne, niin tekin hukutte, kun ette kuulleet Herraa, teidän Jumalaanne. 5Moos.30:17-19. Joos.23:16

    • Anonyymi

      Ps.106:19-20 He tekivät vasikan Hoorebin juurella ja kumarsivat valettua kuvaa; he vaihtoivat Kunniansa ruohoa syövän härän kuvaan. Jer.2:11 Onko mikään pakanakansa vaihtanut jumalia, vaikka ne eivät olekkaan jumalia? Mutta minun kansani on vaihtanut kunniansa siihen, josta ei apua ole. Room.1:22-23 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet ja ovat katoamattoman Jumalan kirkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisen kuvan kaltaiseksi. 1Kun.11:4-5. 2Kun.17:29

    • Anonyymi

      Hes.33:28-29 Ja minä teen maan autioksi ja hävitetyksi, ja heidän ylpeästä uhmastaan tulee loppu, ja Israelin vuoret joutuvat autioksi, niin ettei siellä henkään kulje. Ja he tulevat tietämään, että minä volen Herra, kun minä teen maan autioksi ja hävitetyksi kaikkien kauhistusten tähden, joita he ovat harjoittaneet. Sak.7:14 Ja minä myrskynä karkoitan heidät kaikkien pakanakansojen sekaan, joita he eivät tunne, ja maa jää heidän jälkeensä autioksi menijöistä ja tulijoista. Ihanan maan he tekevät autioksi. Ps.79:1

    • Anonyymi

      Ps.106:23-24 Silloin hän aikoi hävittää heidät, mutta Mooses, hänen valittunsa, seisoi suojana hänen edessään ja käänsi pois hänen vihansa tuhoa tuottamasta. He pitivät halpana ihanan maan eivätkä uskoneet hänen sanaansa. 4Moos.32:13-15

    • Anonyymi

      Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.78:55 Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa. Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omaksensa kansojen vaivannäöt, että, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laeistansa vaarin. Halleluja! Joos.1:4. 5Moos.11:24 Mihin paikkaan te jalkanne astutte, se on oleva teidän. Erämaasta ja Libanonista, virrasta, Eufrat-virrasta, aina Länsimereen saakka on teidän alueenne ulottuva.

    • Anonyymi

      1Aikak.16:17-18 Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi. Hän sanoi: Sinulle minä annan Kanaanin maan, se olkoon teidän perintöosanne. Teitä oli vähäinen joukko, vain harvoja, ja te olitte muukalaisia siellä. Ps.105:10-12 Hän vahvisti sen käskyksi Jaakobille, Israelille iankaikkiseksi liitoksi. Hän sanoi: Sinulle minä annan Kanaanin maan, se olkoon teidän perintöosanne. Heitä oli vähäinen joukko, vain harvoja, ja he olivat muukalaisia siellä.

      • Anonyymi

        On se varmaan loppunut, 19.1 on viimenen juttu Halla-ahosta.


    • Vaikuttaa siltä kuin Oikean Median helluntailais-johtaja on Trumpin hävittyä henkisesti kuollut .

      • Anonyymi

        Toivottavasti loppui koko "Oikea Media".


      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, että päätoimittaja Rahkonen on hurahtanut Rapsodia-hömppään. Ainakin hän on linkkaillut Rapsodia.fin videoita Oikeassa mediassa.


    • Anonyymi

      5Moos.10:22 Seitsemänkymmentä henkeä oli sinun isiesi joukko, kun he menivät Egyptiin, mutta nyt Herra , sinun Jumalasi, on tehnyt lukusi paljoksi niinkuin taivaan tähdet. 1Moos.15:5. 22:17

    • Anonyymi

      Joos.11:4 Nämä lähtivät liikkeele kaikine joukoineen; väkeä oli niin paljon kui hiekkaa meren rannalla ja hevosia ja sotavaunuja ylen paljon. Tuom.7:12 Midianilaisia, amalekilaisia ja kaikkia Idän miehiä oli asettunut tasangolle niin paljon kuin heinäsirkkoja; ja heidän kameleillaan ei ollut määrää, niitä oli niin paljon kuin hiekkaa meren rannalla. 1Kun.4:20 Juudeaa ja Israelia oli paljon, kuin hiekkaa meren rannalla; ne söivät ja joivat ja olivat iloisia. 1Kun.4:29-30 Ja Jumala antoi Salomolle viisattu ja ymmärrystä ylen runsaasti ja älyä niin laajalti, kuin on hiekkaa meren rannalla, niin että Salomon viisaus oli suurempi kuin kaikkien Idän miesten ja kaikkien egyptiläisten viisaus.

    • Anonyymi

      1Kun.10:6-7 Sitten hän sanoin kuninkaalle: Totta oli se puhe, jonka minä kotimaahani sinusta ja sinun viisaudestasi kuulin. Minä en uskonut, mitä sanottiin, ennenkuin itse tulin ja sain omin silmin nähdä; ja katso, ei puoltakaan oltu minulle kerrottu. Sinulla on paljon enemmän viisautta ja rikkautta, kuin minä olin kuullut huhuttavan. 2Aikak.9:5-6 Sama tarina.

    • Anonyymi

      1Kun.3:11,13 Ja Jumala sanoi hänelle: Koska sinä anoit tätä etkä anonut itsellesi pitkää ikää, et rikkautta etkä vihamiestesi henkeä, vaan anoit itsellesi ymmärrystä kuulaksesi, mikä on oikein, 13. Ja lisäksi minä annan sinulle, mitä et anonutkaan: sekä rikkautta että kunniaa, niin ettei koko elinaikanasi ole kuningasten joukossa oleva sinun vertaista. 2Aikak.1:11-12 Ja Jumala sanoi Salomolle: Koska sinulla on tämä mieli etkä anonut rikkautta, tavaraa ja kunniaa, et vihämiestesi henkeä, etkä myöskään anonut pitkää ikää, vaan anoit itsellesi viisautta ja taitoa tuomitaksesi minun kansani, jonka kuninkaaksi minä olen sinut tehnyt, niin annetaan sinulle viisaus ja taito; ja lisäksi minä annan sinulle rikkautta, tavaraa ja kunniaa, niin ettei sitä ole ollut niin paljon kenelläkään kuninkaalla ennen sinua eikä tule olemaan sinun jälkeesi. Kun.4:31. 2Aikak.9:22-23

      • Anonyymi

        Mitä yrität sanoa? Voi hitto.


    • Anonyymi

      1Joh.2:3-4 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. Joka sanoo: Minä tunnen hänet, eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. 1Joh.4:20-21 Jos joku sanoo: Minä rakastan Jumalaa, mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt. Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä. 3Moos.19:18. Joh.13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne. Room.13:8-10. Gal.5:14. Jaak.2:8

    • Anonyymi

      2Joh.1:5-6 Ja nyt, rouva, minulla on sinulle pyyntö, ei niinkuin kirjoittaisin sinulle uuden käskyn, vaan minä kirjoitan sen, joka meillä alusta asti on ollut; että meidän tulee rakastaa toinen toisiamme. 1Joh.2:7-8 Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, joka olette kuulleet. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus loistaa.

    • Anonyymi

      Jer.5:18-21 Mutta niinäkään päivänä, sanoo Herra, en minä teistä peräti loppua tee. Ja kun he kysyvät: Miksi on Herra, meidän Jumalamme, tehnyt meille kaiken tämän? niin vastaa heille: Niikuin te olette hyljänneet minut ja palvelleet vieraita jumalia maassanne, niin täytyy teidän palvella muukalaisia maassa, joka ei ole teidän. Julistakaa tämä Jaakobin huonessa ja kuuluttakaa se Juudassa sanoen: Kuulkaa tämä, te tyhmä ja ymmärtämätön kansa, jolla on silmät, mutta ette näe, jolla on korvat, mutta ette kuule. Jer.16:10-11 Kun sinä ilmoitat tälle kansalle kaikki nämä sanat ja he sanovat sinulle: Minkätähden Herra uhkaa meitä kaikella tällä suurella onnettomuudella, ja mikä on rikoksemme, mikä syntimme, jonka olemme tehneet Herraa, meidän Jumaalaamme vastaan? niin sano heille: Sentähden että teidän isänne hylkäsivät minut, sanoo Herra, ja seurasivat muita jumalia, palvelivat niitä ja kumarsivat niitä, mutta hylkäsivät minut eivätkä noudattaneet minun lakiani......

    • Anonyymi

      Jer.9:13-16 Ja Herra sanoi: Sentähden, että he ovat hyljänneet minun lakini, jonka minä heille annoin, eivätkä ole kuulleet minun ääntäni eivätkä vaeltaneet sen mukaan, vaan ovat vaeltaneet sydämensä paatumuksessa ja seuranneet baaleja, niinkuin heidän isänsä olivat heille opettaneet, sentähden sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, näin; Katso, minä syötän heille, tälle kansalle, joiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä. Ja minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita eivät he eivätkä heidän isänsä ole tunteneet, ja minä lähetän heidän jälkeensä miekan, kunnes minä heidät lopetan. 3Moos.26:33. 5Moos.28:64-68

    • Anonyymi

      Jer.23:14,15 Mutta Jerusalemin profeetoissa minä ole nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pos pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra. Sentähden, näi sanoo Herra Sebaot profeetoista: Katso, minä syötän heille koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä; sillä Jerusalemin profeetoista on jumalattomuus levinnyt koko maahan. Jer.8:14,15. Miksi istumme alallamme? Kokoontukaa! Menkäämme varustettuihin kaununkeihin, ja siellä hukkukaamme! Sillä Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa meidät ja juottaa meille mykkkyvettä, sillä me olemme syntiä tehneet Herraa vastaan. Odotetaan rauhaa, mutta hyvää ei tule, paramisen aikaa, mutta katso, tulee pelästys!

    • Anonyymi

      Aloitus kaiketi trolli, mutta miksi ihmeessä tänne spämmätään noita Raamatun jakeita kuin viimeistä päivää?

      • Anonyymi

        Aloitus oli aivan asiallinen, lisäksi pitää aina muistaa antaa Mellerille hänelle kuuluvat kymmenyksensä ajallaan, kuten myös laatia testamenttinsa hänen hyväkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli aivan asiallinen, lisäksi pitää aina muistaa antaa Mellerille hänelle kuuluvat kymmenyksensä ajallaan, kuten myös laatia testamenttinsa hänen hyväkseen.

        Jos on liuta lapsia ja lapsenlapsia joita haluaa tukea tarpeessaan eikö se ole yhtä hyvä kuin antaa mellerrille.


      • Anonyymi

        Täytetään keskustelu roskalla. Ei niillä omia ajatuksia ole. Pystyvät toimimaan vain papukaijana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytetään keskustelu roskalla. Ei niillä omia ajatuksia ole. Pystyvät toimimaan vain papukaijana.

        Juu, se on todennäköisesti itse Rahkonen tai sitten joku Patmoksen pojista, jotka trollaavat asiaan kuulumattomia raamatunlauseita, häiritäkseen keskustelua.


    • Anonyymi

      Miik.3:5-7 Näin sanoo Herra niitä profeetoita vastaan, jotka eksyttävät minun kansaani, jotka huutavat: Rauha! kun heidän hampaissaan on purtavaa, mutta julistavat pyhän sodan sille, joka ei anna mitään heidän suuhunsa: Sentähden tulee teille yö, näkyjä vailla, teille tulee pimeys ennustelua vailla. Aurinko laskee näiltä profeetoilta, ja päivä heiltä pimenee. Näkiät joutuvat häpeään, ja ennestelijat punastuvat. Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalan vastausta ei tule. Miik.3:11,12 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennutavat rahasta. Mutta Herraan he turvavatuvat, sanoen: Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta. Siitä syystä, teidän tähtenne. Siion kynnetään pelloksi, Jerusalem tulee kivirauniöksi ja temppelivuori metsänkukkulaksi. Jer.26:18

    • Anonyymi

      Jer.9:11-16 Ja minä teen Jerusalemin kiviroukkioksi, aavikkosutten asunnoksi, ja Juudan kaupungit minä teen autoksi, asujattomiksi. Kuka on viisas mies, joka tämän ymmärtää ja jolle Herran suu on puhunut, että hän sen ilmoittaisi? Minkätähden on maa hävitetty, poltettu kuin erämaa, jossa ei kukaan kulje? Ja Herra sanoi: Sentähden, että he ovat hyljänneet minun lakini, jonka minä heille annoin, eivätkä ole kuulleet minun ääntäni eivätkä vaeltaneet sen mukaan, vaan ovat vaeltaneet sydämensä paatumuksessa ja seuranneet baaleja, niinkuin heidän isänsä olivat heille opettaneet, sentähden sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala, näin: Katso, minä syötän heille, tälle kansalle, koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä. Ja minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita eivät he eivätkä heidän isänsä ole tunteneet, ja lähetän heidän jälkeensä miekan, kunnes minä heidät lopetan.

    • Anonyymi

      Trump on Jeesus! ylistys Herralle, hän on palannut! Halleluyah!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe