Somaliperhe saa Tampereella vain 6500€ käteen / kuukaudessa. Miten annamme kunniakansalaistemme elää moisessa köyhyydessä. Somaleiden tukia on nostettava vihreät hoi!!! Parempia päätöksiä heti!
Toimeentulotuki somaleilla saatava ylös ja nopeasti!
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
Voidaanko tässä enää edes puhua toimeentulotuesta, kun tuella ei tule toimeen.
- Anonyymi
Onneksi somput tulee toimeen. Ne tietää mitä tarkoittaa harkinnanvarainen ja vihervassari sossuämmät jakaa ilomielin rahaa ja itseään.
- Anonyymi
Milloin herrakansa on joutunut töitä tekemään. Miehet hameissaan pakkaseen töihin, ei käy.
- Anonyymi
Kyllä tukitasoa nostettava vähintään 10 000 euroon kk / talous.
- Anonyymi
No vähintään. Eihän somali alemmalla toimeen tule. Siis ihan törkeää kohtelua näitä laatukansalaisia kohtaan. Ne sentään tuli tänne insinööreinä töihin, minkäs sille voi jos koulupaperit jäivät Venäjälle kun sieltä ei tukia maksettu reppanoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähintään. Eihän somali alemmalla toimeen tule. Siis ihan törkeää kohtelua näitä laatukansalaisia kohtaan. Ne sentään tuli tänne insinööreinä töihin, minkäs sille voi jos koulupaperit jäivät Venäjälle kun sieltä ei tukia maksettu reppanoille.
Persut valehtelevat ja lietsovat vihaa lakkaamatta!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161