Kun saat silmälasi recepti ja tilat silmälasi likkestä silmälasit niin ne lähettä ne jonnekin missä ne teke nihin linssit ja saat silmälasit 2 vikkon päästä eli missä ne teke silmälasien linssit.
Missä ne teke silmälasien linssit.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä sitä suoraan optikkoliikkeestä. Saattaa olla eroja eri optikkoliikkeiden välillä. Googlettaen näyttäisi siltä, että silmälasilinssien hionta on siirtynyt ulkomaille jo useita vuosia sitten.
- Anonyymi
Ps. Kun on nk. silmälasiresepti, niin sillä voi toki tilata itse uusia silmälaseja suoraan ulkomaisista netissä olevista silmälasikaupoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kun on nk. silmälasiresepti, niin sillä voi toki tilata itse uusia silmälaseja suoraan ulkomaisista netissä olevista silmälasikaupoista.
Tekemällä itse tilaus pelkkien näöntarkkuusarvojen mukaan, silmälasit harvoin onnistuu aivan täsmällisesti yksiteholasit voi onnistua jotenkuten, mutta tilaukseen tarvitaan muitakin mittauksia jotta linssit saadaa hiottua ja kohdistettua kehyksiin kohdalleen.
- Anonyymi
Eri yritykset hiotuttaa eri maissa.
Nisseniltä (= Instru) ostin viimeksi, siitä on ehkä nelisen vuotta ja silloin hiotuttivat Virossa ja päin honkia. Yritettiin uudestaan ,taas päin honkia, sain rahat takaisin.
Aikaisemmin onnistui Nisseniltä, kun hiotuttivat jossain muussa maassa,
olisko ollut Aasiassa asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849