Kun saat silmälasi recepti ja tilat silmälasi likkestä silmälasit niin ne lähettä ne jonnekin missä ne teke nihin linssit ja saat silmälasit 2 vikkon päästä eli missä ne teke silmälasien linssit.
Missä ne teke silmälasien linssit.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä sitä suoraan optikkoliikkeestä. Saattaa olla eroja eri optikkoliikkeiden välillä. Googlettaen näyttäisi siltä, että silmälasilinssien hionta on siirtynyt ulkomaille jo useita vuosia sitten.
- Anonyymi
Ps. Kun on nk. silmälasiresepti, niin sillä voi toki tilata itse uusia silmälaseja suoraan ulkomaisista netissä olevista silmälasikaupoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Kun on nk. silmälasiresepti, niin sillä voi toki tilata itse uusia silmälaseja suoraan ulkomaisista netissä olevista silmälasikaupoista.
Tekemällä itse tilaus pelkkien näöntarkkuusarvojen mukaan, silmälasit harvoin onnistuu aivan täsmällisesti yksiteholasit voi onnistua jotenkuten, mutta tilaukseen tarvitaan muitakin mittauksia jotta linssit saadaa hiottua ja kohdistettua kehyksiin kohdalleen.
- Anonyymi
Eri yritykset hiotuttaa eri maissa.
Nisseniltä (= Instru) ostin viimeksi, siitä on ehkä nelisen vuotta ja silloin hiotuttivat Virossa ja päin honkia. Yritettiin uudestaan ,taas päin honkia, sain rahat takaisin.
Aikaisemmin onnistui Nisseniltä, kun hiotuttivat jossain muussa maassa,
olisko ollut Aasiassa asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065