Poistakaa helvetin äkkiä autoverot pois saadaan talous nousuun autokauppa elpymään ihmiset vaihtais uudempiin ehkä jos näin käy
SUOMI ON EU N AINOA MAA MISSÄ ON AUTOVEROO
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ikäväkyllä verot siirtyisi ajamiseen eli rikkaille vaan eduksi jos poistuisi .
- Anonyymi
kun tutkii noita verottomia hintoja niin vaikka tuo autovero poistettaisiinkin niin kuinka moni ryntäisi autokaupoille
- Anonyymi
Oli tuossa nyt mielessä, että tilaan käytetyn auton saksasta, mutta ajellaan nyt vaan vanhalla. En viitti maksaa 9400€ pelkkää autoveroa, joten ootellaan vaan nyt autoveron poistoa. Taitaa tuonela tulla vastaan ennen, kun autovero poistuu suomesta!
Koska verosta huolimatta, jonkun verran käytettyjä autoja tuodaan edelleenkin suomeen, niin valtio jää nuolemaan tyhjiä näppejään kuitenkin, koska AlVi vero -24%- jää saamatta. Näin ollen valtio ei hyödy verosta ollenkaan. - Anonyymi
Terveydenhoito, koulutus, pelastuslaitos, poliisi, rajavalvonta, maantiet ja kaikki muu yhteinen hyvä pitää maksaa. Keino siihen ovat verot. Tietenkin sitä voidaan miettiä, mistä verot otetaan, mutta jostakin ne otetaan. Jotkut vaan ovat niin rakastuneita autoonsa, että sitä ja polttoainetta ei saisi verottaa.
- Anonyymi
On meillä paljon muutakin jota muissa Eu maissa katsottaisiin nenänvartta pitkin mutta Suomi on saanut niihin erityisvapauden eli monopolin ja varmaan siksi suostuu maksamaan muiden maiden velat, eli maaliman "onnellisin" kansa", ei ihme, kuka muu suostuisi.
- Anonyymi
Suhmureiden myötä kohonneet verot ja kaikki valtion kulut siinä samalla.
Lapset eivät suinkaan menneet pesuveden mukana, vaan verojen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642