Keskinäisestä rakkaudesta...
Avustaako Adventtikirkko messiaanisia juutalaisia ja seitsemännen päivän adventistista uskonpuhdistusliikettä?
Mikä ero on Adventtikirkolla opillisisesti em. sapattia pyhittäviin?
Messiaaniset juutalaiset
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Adventtikirkko on käsittääkseni kiivaassa sodassa uskonpuhdistusliikkeen kanssa?
Eikös niitä kutsuta UP:läiseksi tai jotain vastaavaa?- Anonyymi
Sapatti tarkoittaa keskinäistä rakkautta?
- Anonyymi
Sinä ja sun käsityksesi ovat vääriä. Jos joku sitä riitaa on vuosien aikana haastanut, niin UP-läiset eikä adventtikirkko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja sun käsityksesi ovat vääriä. Jos joku sitä riitaa on vuosien aikana haastanut, niin UP-läiset eikä adventtikirkko.
Mitäs riitaa ne on haastaneet?
Adventtikirkko se on kytännyt ja pitää adventtikirkon uskonpuhdistusliikettä harhaoppisena ja eksytyksenä ja varoittaa jäseniään menemästä heidän tilaisuuksiinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs riitaa ne on haastaneet?
Adventtikirkko se on kytännyt ja pitää adventtikirkon uskonpuhdistusliikettä harhaoppisena ja eksytyksenä ja varoittaa jäseniään menemästä heidän tilaisuuksiinsa.Eli et tiedä miten asia oikeasti on. Ei tästä vielä niin pitkää aikaa ole, kun UP-läiset tulivat häiriköimään jokaiseen adventtikirkon evankeliseen tilaisuuteen ajamaan ihmiset sieltä pois, koska eivät halunneet kenenkään liittyvän adventtikirkkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et tiedä miten asia oikeasti on. Ei tästä vielä niin pitkää aikaa ole, kun UP-läiset tulivat häiriköimään jokaiseen adventtikirkon evankeliseen tilaisuuteen ajamaan ihmiset sieltä pois, koska eivät halunneet kenenkään liittyvän adventtikirkkoon.
Ja höpöhöpö! Eivät tulleet. Eihän meillä ole eroakaan muuta kuin se, mitä ajattelemme armeijaan menemisestä.
- Anonyymi
Miksi adventtikirkon pitäisi avustaa jonkun toisen uskonnollisen liikkeen toimintaa?
- Anonyymi
Messiaaninen juutalainen on vain nahkan typistäjä.
Itse noudatin Raamatun ohjetta ja hakkasin juuresta poikki, tosin meinasin kuolla verenhukkaan, mutta eipä se velikulta viettele enää. - Anonyymi
Montako up:läistä on nykyään Suomessa ?
Ei niitä montaa ole.- Anonyymi
Onhan niillä oikein kotisivut ja vilkasta toimintaakin. Tuntuvat olevan enemmän hengessä kuin kuollut ja paatunut Suomen adventtikirkko.
https://spaup.org/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niillä oikein kotisivut ja vilkasta toimintaakin. Tuntuvat olevan enemmän hengessä kuin kuollut ja paatunut Suomen adventtikirkko.
https://spaup.org/UP-läisiä ei Suomessa kovin montaa enää ole.
- Anonyymi
Harhaoppi juuri tarvitsisi uskonpuhdistuksen. Pitäisiä Lutherin naulata teesit kirkon oveen niitä kohden missä opetetaan väärin ja vääristellään Raamattua pyrien itse pelastumaan ja määrittelemään itse se miten kelpaa Jumalalle. Luther tosiaan olisi tarpeen palauttamaan Kristuskeskeisyyden.
- Anonyymi
Oletko sinä erehtymätön ja täydellinen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä erehtymätön ja täydellinen ?
Ei ihmisen erehtyväisyys tai epätäydellisyys siunaa harhaoppia. Jumalan Pyhä Henki toimii vajavaisissa ihmisissä ja tekee heistä täydellisiä Jumalan kuvia ilman harhaopin maustetta. Mutta se on Jumalasta, ei lähtöisin ihmisestä eikä ihmisopeista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650