WHO:n johtajaa syytetään kansanmurhasta!

Anonyymi

Ja tästäkään ei ole Suomessa uutisoitu....mistäköhän syystä???

P.S. WHO = World Hoax Organization

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopii kyllä hyvin tuon läpeensä korruptoituneen järjestön kuvaan. Oikein piste iin päälle.

    • Anonyymi

      Minä ainakin luotan kaveriin!

      T. Huuhani Kuutti

    • Anonyymi

      Trump katkaisi USA:n suhteet tuohon korruptoituneeseen järjestöön, ja Ylen toimittajat taivastelivat että mitä hullutuksia se Trump taas on keksinyt.

    • Anonyymi

      Siinäpä vasta hirviö ....taitaa olla Kill-Bill Gatesin hyvä kaveri?

    • Anonyymi

      no, tossa järjestössä suojatyöpaikkoja riittää

    • Anonyymi

      Kuka tuommoiseen humpuukijärjestöön enää voi luottaa....

      • Anonyymi

        Halonen....helppoa rahaa eläkkeellä tärisemässä...


    • Anonyymi

      Haluttiin leimata Trump kaiken hyvän vastustajaksi. Eikös Haloskallakin ole jotain yhteyksiä tähän korruptio järjestöön. Aina vain enemmän varon rokotuksia.

      • Anonyymi

        Valtamedia on yhä enemmän valemediaa. Jos ei aina ihan suoraan valehdella, ainakin jätetään paljon tärkeitä asioita kertomatta. Aina samat "asiantuntijat" ym. Lisäksi asioihin kriittisesti suhtautuvia leimataan syyttä suotta.


    • Anonyymi

      Ja nyt Creepy-Joe aloittaa taas tuon ”kusetuksen” rahoittamisen .....

    • Anonyymi

      Jos annan positiivisen koronanäytteen ja kuolen onnettomuudessa matkalla testistä kotiin, kuolema merkitään koronaan liittyväksi.
      Tilastoihin tarvitaan materiaalia.

    • Anonyymi

      Miltähän tuntuu olla mediassa tai terveydenhuollon johtotehtävissä paasaamassa puutaheinää kansalle?

    • Anonyymi

      Hanna Nohynek ja

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sopii hyvin kuvaan, tuo ällötys on niin oksettava kuin olla ja voi. Eikä aio itse ottaa rokotetta, mistäköhän syystä??? Kuitenkin muille kovasti tyrkyttää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin kuvaan, tuo ällötys on niin oksettava kuin olla ja voi. Eikä aio itse ottaa rokotetta, mistäköhän syystä??? Kuitenkin muille kovasti tyrkyttää!!

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronan-jo-sairastanut-thl-n-hanna-nohynek-empii-rokotteen-kanssa-onko-jarkea-antaa-minunkaltaisilleni/8008574


        Selityksiä kyllä löytyy, miksi ei rokotetta aio ottaa. Totuus varmasti, että tietää rokotteen valtavat riskit!


      • Anonyymi

        Aina kun näen tuon naaman, minua alkaa oksettaa.


    • Anonyymi

      Nimi taitaisi olla paremminkin CHO (Chicom hoax organization)
      A-cho!

    • Anonyymi

      Mahtaa teitä ahdistaa kun kaikki maailman kansainväliset järjestötkin ovat jahtaamassa teitä. Suosittelisin pientä some - taukoa ja vaikkapa ulkoilua sen sijaan että istutte koneen ääressä-

      • Anonyymi

        Olen kamppailu-urheilun Suomen Mestari, ja varmasti sata kertaa paremmassa kunnossa kuin sinä, sohvaperuna-luuseri.


      • Anonyymi

        Taidat olla hieman vajaa.... :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hieman vajaa.... :))

        Myönnän, olen sohvaperuna. Suosittelen muille ulkoilua, vaikka käyn itse harvoin ulkona. Lisäksi pelkään totuuden paljastumista, en voi kestää sitä, että huomaan olleeni väärässä. Olen luottanut WHO:hon, nyt huomaan kuinka läpimätä tuo järjestö on.


    • Anonyymi

      On tiedossa.

    • Anonyymi

      Nuhanokka voisi kommentoida tätä julkisesti.

    • Anonyymi

      Ja Suomen hallitus, Sauli Niinistö samoin. Eivät taida pelkurit uskaltaa. Koko hutera korona-korttitalokin siinä samalla kaatuisi!

    • Anonyymi

      Ylekään ei halua tästä uutisoida, koska ei olisi poliittisesti korrektia paljastaa tämän korruptoituneen järjestön todellista sielua. Raukkamaista toimintaa!!!!

    • Anonyymi

      Luin ulkomaalaisista lehdistä jo tuon pari vuotta sitten.

      Suomessahan tuosta ei saa, eikä uskalla puhua.

    • Anonyymi

      Yle on tietenkin hiljaa.

      • Anonyymi

        Tottahan toki. Yle ei uskalla tehdä tästäkään uutista, alkaa koko korttitalon huteruus paljastua.


    • Anonyymi

      Ei Nohynek itse kommentoi; on yksityisasia :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe