Iso koira oli kävelijän jalassa kiinni

Anonyymi

Sisä savon erään kunnan alueella ajoin pienellä sivutiellä pari päivää sitten kun olin tekemässä tuulenkaatoja. Lähin pois niin vastaan tuli joku nainen ja kaempaa heilutti kättä ja koira oli siinä lähellä, saksanpaimenkoiran näkönen, hiljensin niin sanoi hädissään että seurannut ja jalkaan purrut.

Nousin autosta pitkävartisen pokaran kanssa niin koira alako ärhentelemään minulle, jos olisi tullut lähelle niin kolauttanut sillä kunnolla!

Sanoin naiselle että mene vaan autoon niin käyn viemässä sinut kotiin.

Kyllä tähän isojen koirien pitöön tarvitaan laki ja rajoituksia. Ajattele jos pieni lapsi hädissään ja lähtee karkuun. Mitä voi tapahtua

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaarallisia eläimiä. Tuollaiset koirat.

• Anonyymi

Iltasanomat vääntää koiran sudeksi T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

niin se on, tappavan vaarallisia isot koirat irrallaan.. jos sulla poweria, voit koettaa lyödä täysillä murskaus iskun hurtan päähän tai menetät itse henkesi

• Anonyymi

yksikää susi ole raadellu yhtään lasta tai purru ketään

nämä tuulipukukansan kivat lemmikit tasaisen usein raatelee naapurien lapsia ja muuta väestöä

• Anonyymi

senkin huomaa jos itsellä ollut joku tietyn rodun koira ja tottunu että se mukava, niin ei nämä muiden sama rotu koirat tunne sua, ja meinaa haukata käden irti, eivät tykkää jos lähelle

liian pitkälle menny nämä koira touhut, arkipäivää että raadellaan ihmisiä, lapsiakin

ja kissoja vasta onkin, repivät joka paikan rikki ja sontivat

• Anonyymi

Se paimenkoiran luonteessa. Jalostettu vartioimaan että lauma pysyy koossa. Putkimies pääsee kyllä sisään asuntoon mutta ei enää ulos.

• Anonyymi

Työkaverin isällä oli sellainen sakemanni , päästi vallesmannin sisään muttei ulos.- Noh vallesmanni kävi viinakaapilla teki pienet ja odotteli kunnes isäntä saapui :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe