Sisä savon erään kunnan alueella ajoin pienellä sivutiellä pari päivää sitten kun olin tekemässä tuulenkaatoja. Lähin pois niin vastaan tuli joku nainen ja kaempaa heilutti kättä ja koira oli siinä lähellä, saksanpaimenkoiran näkönen, hiljensin niin sanoi hädissään että seurannut ja jalkaan purrut.
Nousin autosta pitkävartisen pokaran kanssa niin koira alako ärhentelemään minulle, jos olisi tullut lähelle niin kolauttanut sillä kunnolla!
Sanoin naiselle että mene vaan autoon niin käyn viemässä sinut kotiin.
Kyllä tähän isojen koirien pitöön tarvitaan laki ja rajoituksia. Ajattele jos pieni lapsi hädissään ja lähtee karkuun. Mitä voi tapahtua
Iso koira oli kävelijän jalassa kiinni
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaarallisia eläimiä. Tuollaiset koirat.
- Anonyymi
Iltasanomat vääntää koiran sudeksi T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
niin se on, tappavan vaarallisia isot koirat irrallaan.. jos sulla poweria, voit koettaa lyödä täysillä murskaus iskun hurtan päähän tai menetät itse henkesi
- Anonyymi
yksikää susi ole raadellu yhtään lasta tai purru ketään
nämä tuulipukukansan kivat lemmikit tasaisen usein raatelee naapurien lapsia ja muuta väestöä - Anonyymi
senkin huomaa jos itsellä ollut joku tietyn rodun koira ja tottunu että se mukava, niin ei nämä muiden sama rotu koirat tunne sua, ja meinaa haukata käden irti, eivät tykkää jos lähelle
liian pitkälle menny nämä koira touhut, arkipäivää että raadellaan ihmisiä, lapsiakin
ja kissoja vasta onkin, repivät joka paikan rikki ja sontivat - Anonyymi
Se paimenkoiran luonteessa. Jalostettu vartioimaan että lauma pysyy koossa. Putkimies pääsee kyllä sisään asuntoon mutta ei enää ulos.
- Anonyymi
Työkaverin isällä oli sellainen sakemanni , päästi vallesmannin sisään muttei ulos.- Noh vallesmanni kävi viinakaapilla teki pienet ja odotteli kunnes isäntä saapui :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662