Litra jogurttia suusta alas nieluun

Anonyymi

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yhteinen vihatyönne kantaakin jo nopeaa hedelmää!
        Kun vihanjuurta hyvin valheilla kastelee... ohhoh!

        https://sptnkne.ws/Fn48

        Pitäisikö teitä onnitella? 🤠🤡

        Jumalan kiitos, minäkin, teidän häpäisemänne, olen kaikenaikaa ollut vain rauhanasialla.


    • Anonyymi

      Mepä syötiin juuri possua lautaselliset,että mahat on ihan turpeina. Koirakin selällään kuorsaa. Illalla tehtävä pitkä lenkki raikkaassa ilmassa.

      • Anonyymi

        Tepä syötte varmaankin myös nautaa eli kotimaista vanhaa lypsylehmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tepä syötte varmaankin myös nautaa eli kotimaista vanhaa lypsylehmää.

        Ei kyllä täällä myydään hevosen lihaa ja tanskalaista uhrilihaa MC donaldseissa.


    • Anonyymi

      Näistä tapahtumista ei suomalaiset valhemediat kerro mitään. Nämä ovat aivan päivittäistä Svedustania. Valhemedioidemme kavereita, joiden teot halutaan salata suomalaisilta:

      https://pt-media.org/2021/02/04/filmikuvaa-goteborgin-viime-syksyisesta-laakarivastaanoton-rajahdyksesta/

    • Anonyymi

      Mihin pyrit noilla ruokapostauksillasi? Syö mitä tykkäät, ja jos haluat kirjoittaa syömisistäsi,tee se jollakin muulla palstalla.

      "jokaisesta turhasta sanasta tulee tehdä tili"

      • Anonyymi

        Kyllä, saapa nähdäkseen tilipäivänä mitkä ovat ne turhat sanat olleet kun " kaikki on turhuutta."

        Pahuuden, vihan , valheen, nälvimisen, sananvapauden estämiseen pyrkivä viestinnälliset motiivit tulevat tuomionkohteiksi.

        Vai mitä tuomittavaa on yksinäisen miehen kertoessa millainen aamupala tuli ryystettyä Molokkiin.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Suureneeko hauis jugurtilla.

      • Anonyymi

        Minä epäilen että commando on älykäs, eikä niin tyhmä, mitä täällä antaa kuvan...

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä epäilen että commando on älykäs, eikä niin tyhmä, mitä täällä antaa kuvan...

        LS

        Kyllä se on juurikin niin tyhmä miltä näyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on juurikin niin tyhmä miltä näyttää

        Tuskin kukaan on oikeasti sellainen kuin ch on täällä, mutta sinä sentään soffiina, olet ihan oma aito itsesi ja en ymmärrä alkuunkaan juttujasi.
        Tosin, en ymmärrä ch:nkaan, ero on siinä, että hänellä on vain roolipuku.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan on oikeasti sellainen kuin ch on täällä, mutta sinä sentään soffiina, olet ihan oma aito itsesi ja en ymmärrä alkuunkaan juttujasi.
        Tosin, en ymmärrä ch:nkaan, ero on siinä, että hänellä on vain roolipuku.

        LS

        Olet oikeassa LS. Commandolla on hyvä tilannetaju ja näkökyky.
        Hän näkee enemmän kuin moni muu. Rivien välistä hän kykenee sellaiseen oukeellusuudentajuun, johin vain kykenee ihminen, joka ei näe vain älyllään tai silmillään vaan myös sydämmellään.

        Vain älykkäällä ei ole tarvetta esittää älykkäämpää kuin onkaan.

        Commando on ollut körsivällinen oikaistessaan vääriä käsityksiäni ja opettavainen.

        Ihminen voi kirjouttaa juivansa jogurttia minusta se ei ole tyhmää vaan kuuluu elämään.

        Commandon ruoka-aloutukset eivät ole tyhmiä vaan normaali elämään kuuluvia.
        Milloin normaaliudesta tuli tyhmää?

        Huomaan erkanevani koko ajan kauemmaksi nykyisistä käsityksistä.
        En halua niitä.

        ST


    • Anonyymi

      Ja S24 poisti viestini jossa vain viittasin edellisen sodanajan rauhanihmisten kohteluun, Suomessa, olettaen itsellenikin nyt käyvän samoin.

      Onhan meillä miliisi jo vuosien ajan pidättänyt toisinajattelijoita suoraan kadultakin (mm. Juneksen pidätys 6.12.2017), miksei hakisi jo suoraan sängystä, kuin ennen vanhaan!

      Mutta tällä kertaa ovat siis pidätysasialla vaihteeksi, ei IKL, vaan suomalaiset sotahullut, kristityn Venäjän sekä Euroopan rauhan ja kansojen vastaiset, epäisänmaalliset sosialistit, johtajanaan USA-Peto-valtion "Deine Führer, Herr Biden"! Lyhyesti: Antikristus.

    • Anonyymi

      Piti päästä kertomaan. Kolmosella alkoi commando elokuva, ihan äsken. 😉

      T. LS

    • Anonyymi

      Soffiina sanoi että vihaan Venäjän kansaa. Se on valhe. Olen käynyt Venäjällä lapsena muutaman kerran venäjänkieltä opiskelleen äitini kanssa osana 4 päistä laumaa. Ihmiset, joita kohtasin olivat yllättävän ystävällisiä. Muistan kuinka vanhempani etsivät jotakin ravintolaa ja äitini kysyi ohjetta missä ravintola on.Tuntematon mies lähti n. 15 minuuttia näyttämään missä ravintola sijaitsee helteessä kävellen. Mulle jäi niistä ihmisistä yllättynyt muistikuva vieraanvaraisuudesta, ystävällisyydestä, ymmärtäväisyydestä, kärsivällisyydestä.Olihan ne avartavia reissuja.
      Olen supisuomalainen kuten sanonta kuuluu mutta onhan Eedenistä , Jerusalemista pitkä matka Suomeen suomalaiseksi, mutra Suomesta Vaterini ja Mutterini sukujuuret ovat, eivät Saksasta.

      Venäjän kansaa en osaa vihata. Rakastan lähimmäisenäni kaikkia ihmisiä asuivatpa he missä tahansa maailmassa.

      Sotshi jäi mieleen suosikkikaupunkina, jossa voisi elää hyvää elämää. Toisaalta Venäjällä ulkomaalainen asunnonomistaja voi tulla kynityksi ja oikeusjärjestelmä on diktaattorin määräysvallan alainen, joka tekee mitä diktaattori määrää ja jättää tekemättä mitä diktaattori määrää.

      Diktaattorin määräysvallasta on todisteita, samoin eri ihmisten murhista ja oikeuden tekemistä laittomista oikeusmurhista. Lista on pitkä.

      Ongelma on siinä ettei diktaattoria, joka sanoo olevansa presidentti, koske tasa-arvoinen asema lain edessä vaan hän toimii kuten Pohjois-Korean massamurhaaja diktaattori?

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Hei!

      Minä söin melko ison kulhollisen maustamatonta AB jogurttia, hyvä massulle.
      Pidä huoli itsestäsi, ettei vyöryvä globalisoitunut sopulilauma vie mukanaan.
      Pue yllesi koko sota-asu.

      ST

    • Ihminen on sitä mitä syö.
      Eipä tulisi mieleenikään laittaa suuhuni moista kuraa.

      Kaupallisissa vadelmajugurteissa on sokeria 7-10 prosenttia, eli noin juomalasillinen litran tölkissä.
      Voita niissä on yleensä 1-10 % eli pahimmillaan jopa samanlainen tönkki kuin sokeria.

      Joskus syön raskaita töitä tehdessäni kreikkalaista jugurtti, tosin sitä vähärasvaista (2%) ja sokereita maksimissaan 5%.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe