Päästäkää jo Brooken esittäjä eläkkeelle

Anonyymi

Säälittävää katsella sen kymmeniä kertoja restauroituja kasvoja. Hymykin on jo enemmän irvistys.

4

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Brooke on kyllä niin paljon vanhentunut kasvoista että ei taida mitkään meikit riittää.

    • Anonyymi

      minusta brooke kaunistuu kun ikää tulee lisää.

    • Anonyymi

      Jos näyttelijöitä ja muita julkkiksia poistettaisiin ulkonäön perusteella, niin mahtaa melkoinen kato käydä. Eipä silti, että kaipaisin noita tyrkkyjä, mutta jo se että on LIIKAA näkösällä niin kuin esim Vappu Pimiä ja Marja Hintikka niin kuluuhan ne kasvot ja alkaa kyllästyttää jopa ärsyttämään. Nämäkin kaksi paljon esillä ja juontamassa ja lisää haluavat näkyvyyttä. kun julkaisevat jatkuvasti elämästään instassa vaikka mitä ja Iltaroskat lisäksi julkaisevat.

      Imettelen,kun ulkonäöstä keskustellaan, että millainen hammaslääkäri suostuu laittamaan hampaisiin törkeän massiiviset kuoret julkuille siihen tyyliin, että ulkonäkö muuttuu hurjaksi. Osaamattomuuttako????. Ainakin Alma Hytönen, Anne Kukkohovi, Amanda Harkimo sekä Niko Saarinen saaneet koomiset hampaat, haittaa puhumistakin.

      Yleensä monen julkun tekohymy on ennemminkin peilin edessä opeteltu irvistys kuin aito hymy.

    • Anonyymi

      Yli 60 vuotiaaksi Brooke on ihan hyvän näköinen vielä. Onhan hänellä jo kaksi tytärtä joista vanhempaa esittävä näyttää Brookea vanhemmalta.
      Taylorin esittäjä vaihtui ja on nyt nätimpi kuin tyttärensä Steffy.
      Erik jonka täytyy olla jo vähintään 90-vuotias porskuttelee sarjassa kaunokaisten palvomana, hieman uskottavuus kärsii, mutta tämähän on niin ihanaa kun vanhatkin ovat vielä haluttavia ja kykeneviä seksihommiinkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe