Aihe

Aurinkopaneelipelto? kaupunki tehköön pikavauhtia.

Anonyymi

Kaupungintalon katto vai kirjaston katto täyteen paneeleita vai molemmat samoin koulut ,kaikki kaupungin ylläpitämät rakennukset.Sairaalan katolle pitkät rivit paneeleita ja sähkömaksut pienenee selkeästi. Hopi hopi nyt tekemään. Nyt on se aika kun paneelit tuottaa muutamassa vuodessa hintansa takaisin ja kaupunki voi käyttää rahat muihin kohteisiin. Miksi ei ole tehty jo?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekninen suunnittelee ja palataan asiaan 2100 vuonna.

• Anonyymi

Talvella perustettava harjamiesten armeija pitämään paneeleita puhtaana. Vaarallisen työn lisä pakollinen jos katolle joutuvat. Koululaisia ei voi palkata. Mulle soitetaan viikoittain tarjouksia omakotitalooni aurinkosähköstä. Taloudellisesti lumialueella pohjoisessa ihminen ei elä niin kauan että tämä tuottaisi takaisin siihen uhratut pääomat. Kesämökille voi hankkia jos valoon tarvii akkuja.

• Anonyymi

Aurinkopaneelit ei maksa koskaan itseään takaisin, todettu on. Paneelien huollot kalliita

• Anonyymi

Laskeppa uudelleen. On nyt väärä luulo siellä. Toisekseen puhdasta energiaa eikä tartte ydinvoimaloita rakennella. Paneelit kannattaa ja ne kestää vuosikymmeniä hiukan teho vain laskien. Verkkomuunnin,invertteri ei kestä koko aikaa mutta sekin kauan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      156
      8367
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      301
      5501
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      253
      3412