Aihe

Navalnyin oikeudenkäynti tänään.

Anonyymi

Navalnyi esitti oikeudessa kysymyksen veteraanitodistajalle. Tuomari yritti estää sen.

Todistaja ei aluksi halunnut vastasta kysymykseen. Lopulta todistaja kuitenkin keskeytti syyttäjän.

– Minulla ei ole nyt eläkettä, minua ruokitaan kolme kertaa päivässä ilmaiseksi puurolla, hän sanoi.

Näin venäjä ja puutin pitää huolta 95-vuotisaasta sotaveteraanista.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan samantasoista on käräjöinti suomessakin. Vihreät räähkäsi Päivi Räsäsen syytteisiin Raamatun sanan julkituomisen takia, ja yleinen syyttäjä loikkasi, kuin pahimman rikollisen kimppuun, ja oikeuslaitokset tuomitsevat ryöstön uhrin maksamaan rosvoille korvauksia, ja maturaiskaaja jätetään tuomitsematta, kun tuomio haittaisi kotoutumista.
      Siinä olisi pääministerilläkin viisainta olla töröttelemättä presidentin ohjeiden yli.

• Anonyymi

Se on tekaistu. Navalny on halventanut juutalaisia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      142
      7035
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      203
      3461