Olen huomannut että Navalnyihin liittyviä asioita ei julkaista lehtien yleisö
osasto palstoilla,on se sitten puolesta taikka vastaan.Määräykset ilmeisesti
tulee jostain ylemmältä taholta.Se siitä vapaasta ilmaisuvapaudesta.
Suomessa yritetään sulkea suut liittyen Navalnyihin?
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna julisti sodan Venäjää vastaan
- Anonyymi
Siinä on paljon kiusallisia piirteitä kuten Navalnyn juutalaisviha ja Kirgiiseihin kohdistuva viha. Suomen hallitus vaatii siis rasistista sananvapautta?
- Anonyymi
Nyt Haavisto menossa Venäjälle. Yhtä tyhjän kanssa. Antakaa jo olla. Meidän ei pidä yrittää puuttua Venäjän sisäisiin asioihin. Ei tuo maiden välisiä suhteita ainakaan paranna. Kannattaisi asiaa ajatella vähän pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749