Mitä jäänainen väittikään keväällä 2003

Tapio.Talvi

eduskuntavaalien alla:

Paavo Lipponen on liittänyt Suomen Yhdysvaltojen Irak-koalitioon.

Mikä on totuus:

Paavo Lipponen totesi presidentti Bushille, että tämän terrorismin vastainen toimintansa on hyvä ja, että Suomi on mukana terrorismin vastaisessa koalitiossa.

Kaikki muutkin valtiot:

Kaikki valtiot ovat ilmaisseet olevansa mukana terrorismin vastaisessa koalitiossa.

Anneli Jäätteenmäki käytti siis vääristäen tasavallan presidentin kansliasta vakoojansa avulla samaan tietoa. Hänen olisi pitänyt tarkistaa oppositiojohtajana tietonsa paikkansa pitävyys. Oppositiojohtajana hänen olisi pitänyt ottaa yhteyttä tasavallan presidenttiin sekä pääministeriin, erityisesti tasavallan presidenttiin joka johtaa Suomen ulkopolitiikkaa.

Tarkoituksenmukaisuus syistä Jäätteenmäki piti vain yhteyttä keskustalaiseen vakoojaan tasavallan presidentin kansliassa.

5

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapio TALVI...Jäänainen...hmmm
      Tiedoksesi; YK:ssa on n.197 kansakuntaa edustettuina, mutta löytyikö edes 10:ntä prosenttia
      hurjapäitä lähteä Cowboyn mukaan! Eikö Sinua yhtään kiinnosta, mitä salailun arvoista Lipponen puhui?
      vom

      • Tapio.Talvi

        sinäpä voisit esittää dokumentit, joissa Paavo Lipponen allekirjoituksellaan vakuuttaa Suomen kuuluvan Yhdysvaltojen johtamaan Irak-koalitioon.


      • Matti

        ymmärtänyt kysymystä;Mitä salailun arvöista Lipponen puhui?


      • mopo.nen
        Tapio.Talvi kirjoitti:

        sinäpä voisit esittää dokumentit, joissa Paavo Lipponen allekirjoituksellaan vakuuttaa Suomen kuuluvan Yhdysvaltojen johtamaan Irak-koalitioon.

        Tapio.Talvi vakuuttaa Lipposen dokumenteista:
        "dokumentit, joissa Paavo Lipponen allekirjoituksellaan vakuuttaa Suomen kuuluvan Yhdysvaltojen johtamaan Irak-koalitioon."

        Vai on Lipponen tehnyt tuollaiset sopimukset??

        Onneksi kansa päätti siirtää Lipposen syrjään, koska muuten suomalaisia varusmiehiä tuotaisiin takaisin ruumispusseissa.


      • ei millään pahalla
        Matti kirjoitti:

        ymmärtänyt kysymystä;Mitä salailun arvöista Lipponen puhui?

        Jättäkää jo valehtelevan ja juonivnan Lipposen touhut rauhaan. Kansa totesi elinkeinoviraston ja monta muutakin olleen valheita, joten ääniharavalla oli harvat piit ja ääniä meni harakoille.
        Harva sitä perheautokseen panssariautoa jahtaa. Mitä kolttosia lie tilillään, kun pitää olla paossa ja ihan panssariauto pitää olla.
        Sitten on tämä piirun verran Heinäluoma. Siitä sitä oikea öykkäri saadaan politikoimaan?,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe