Eipä ole montakaan vuotta aikaa,kun lastensuejelussa toimiva mummo salli poikansa avopuolisoineen pahoinpidellä pienen tytön kuoliaaksi.Miksi näihin epäkohtiin ei puututa ajoissa? Lasten väkivalta kasvaa maassamme huolesttuvaa vauhtia.
Perjantai dokkari.
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoiko se perässä moottoritietäpitkinkin ? terveisin epätietoinen.
- Anonyymi
se on sitä viher vasuripolitiikkaa. pahantekijöitä taputellaan selkään koita ny miehistyä raasu.
- Anonyymi
kaikki annetaan anteeksi vihervasurien nimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki annetaan anteeksi vihervasurien nimeen.
Osasyy on näitten rikollisten huumehörhöjen ihailu lehtien palstoilla. Seiskassa ei muuta ole kuin ranta-ahon ja huumediileri belorfin reissuista. Miksi näitä hörhöjä ihaillaan ja pidetään jatkuvasti esillä. Eikö tämmöiset pidä laittaa telkien taakse odottamaan tuomiota. Nyt nämä reissaa Dubaissa ja Levillä sekoilemassa. Aivan kuvottavaa katsottavaa. Millä rahoilla nämä tyhjätaskut ökyilee ja reissua,kysyn vaan ja niin pitäisi poliisinkin kysyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797