Keitäs sitä kajaanissa on kuuluisuuksia ,tai elämän sankareita?
Vastaukset 37
- Anonyymi
Emännän sankareita on postimies ja naapurinmies;)
- Anonyymi
se isin rahoilla elelevä pentu. lava autolla ajeloo
- Anonyymi
Sun äitis on aikamoisessa maineessa, sullekin arvuutteli isää eikä tainnu löytyä.
- Anonyymi
No hyvä ettei isisin rahoilla niitäkin löytyy kajaanistakin ihan liikaa.
- Anonyymi
Onko sellaisia
- Anonyymi
Reebuli ja masa
- Anonyymi
Taka tugga jeejeekö ja mohawki mies?
- Anonyymi
Hakkarainen. Tietää kaiken ufoista, coronasta ja foliosta ja myös lampaista. Yllyttää porukkaa kapinoimaan kun yksin ei uskalla.
- Anonyymi
Kyllä!!!
- Anonyymi
Jokunen urheilija ainakin jonkun sortin kuuluisuus
- Anonyymi
Hölömölä, ja tähän vielä Clint Eastwoodin gif
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölömölä, ja tähän vielä Clint Eastwoodin gif
Koheltaja?
- Anonyymi
Kyllönen kova höpöttäjä vaikka suksi ei liiku ollenkaan.
- Anonyymi00061
Anonyymi kirjoitti:
Kyllönen kova höpöttäjä vaikka suksi ei liiku ollenkaan.
taitaapi olla mustat värjätyt viikset omistava hurmuri
- Anonyymi
Pitkä Taneli
- Anonyymi
Minä. Mutta te ette tiedä minua.
- Anonyymi
Suppo Taalasmaa
- Anonyymi
Nuoruudenihastus Miki on ollut Kajaanista puheenaiheena useamman kerran. Kyllähän se aikamoisia juttuja teki ja kertoi ainakin nuoruudesa Ja aikatunnettu hahmo siellä. Olisi kiva tietää meneekö sillä yhtään paremmin ja mitä sille kuuluu.
- Anonyymi
Ponssepoika,koheltaja,lenkkiniska,makkaraniska,reaktioaika rakkaalla lapsella monta nimeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponssepoika,koheltaja,lenkkiniska,makkaraniska,reaktioaika rakkaalla lapsella monta nimeä...
Eli vielä nuoruuden lemmitty puhuttaa Kajaanissa. En kyllä noista lempinimistä ymmärtänyt yhtään mitään, mutta kuten totesit: rakkaalla lapsella on monta nimeä <3 Kaikkea hyvää Mikille. Harvaan yhtä karismaattiseen ja monipuoliseen kaveriin olen elämäni aikana törmännyt. Kuulin, että häntä elämä olisi potkinut jossain vaiheessa. Toivon, että olisi miehen elämä helpottunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vielä nuoruuden lemmitty puhuttaa Kajaanissa. En kyllä noista lempinimistä ymmärtänyt yhtään mitään, mutta kuten totesit: rakkaalla lapsella on monta nimeä <3 Kaikkea hyvää Mikille. Harvaan yhtä karismaattiseen ja monipuoliseen kaveriin olen elämäni aikana törmännyt. Kuulin, että häntä elämä olisi potkinut jossain vaiheessa. Toivon, että olisi miehen elämä helpottunut.
Joo, sille kasvoi päähän kusirakon etäispesäk
- Anonyymi
En ole eläissäni kuullutkaan, MIki? Taidat keksiä omasta päästäsi koko miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni kuullutkaan, MIki? Taidat keksiä omasta päästäsi koko miehen?
eikö tämä oo se likainen nisti joka joskus pölli taksin taksi tolpalta?
- Anonyymi
Tappaja nopsa Taksikuski Aliz Alladin.
Isisin poika. - Anonyymi
PAAVO TEKKÖÖ PASKAA
- Anonyymi
Karmi
- Anonyymi
Onko sellaisia
- Anonyymi
Onko täällä sellaisia?
- Anonyymi
Voe mahdoton!!
- Anonyymi
Folio Hakkarainen
- Anonyymi00062
Kyllä se on retro kirpputorin vetäjä se on kajjaanin ja ukrainan asiantuntija🤣
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kyllä se on retro kirpputorin vetäjä se on kajjaanin ja ukrainan asiantuntija🤣
Niin on takaperin.
- Anonyymi
Anne kyllönen aina kisoissa vaikka ei pärjää ja aina tuntuu hyvältä on muuten Kainuun kovin selittäjä.
- Anonyymi
Hakkarainen, joka yrittää aivopestä porukkaa.
- Anonyymi
Kajaani kaipaa tekijöitä ja menestyviä yrityksiä, kuten myös kaikki kuihtuvan Kainuun kunnat.
- Anonyymi00060
Junkjunk
- Anonyymi00064
Esson Jukka, Kompan Veijo, Nilosaari, matkalaukku mies, liikenteen laskija... onhan näitä.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398