Keitäs sitä kajaanissa on kuuluisuuksia ,tai elämän sankareita?
Kajaanin kuuluisuudet keitä ovat?
32
2151
Vastaukset
- Anonyymi
Emännän sankareita on postimies ja naapurinmies;)
- Anonyymi
se isin rahoilla elelevä pentu. lava autolla ajeloo
- Anonyymi
Sun äitis on aikamoisessa maineessa, sullekin arvuutteli isää eikä tainnu löytyä.
- Anonyymi
No hyvä ettei isisin rahoilla niitäkin löytyy kajaanistakin ihan liikaa.
- Anonyymi
Onko sellaisia
- Anonyymi
Reebuli ja masa
- Anonyymi
Taka tugga jeejeekö ja mohawki mies?
- Anonyymi
Hakkarainen. Tietää kaiken ufoista, coronasta ja foliosta ja myös lampaista. Yllyttää porukkaa kapinoimaan kun yksin ei uskalla.
- Anonyymi
Kyllä!!!
- Anonyymi
Jokunen urheilija ainakin jonkun sortin kuuluisuus
- Anonyymi
Hölömölä, ja tähän vielä Clint Eastwoodin gif
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölömölä, ja tähän vielä Clint Eastwoodin gif
Koheltaja?
- Anonyymi
Kyllönen kova höpöttäjä vaikka suksi ei liiku ollenkaan.
- Anonyymi
Pitkä Taneli
- Anonyymi
Minä. Mutta te ette tiedä minua.
- Anonyymi
Suppo Taalasmaa
- Anonyymi
Nuoruudenihastus Miki on ollut Kajaanista puheenaiheena useamman kerran. Kyllähän se aikamoisia juttuja teki ja kertoi ainakin nuoruudesa Ja aikatunnettu hahmo siellä. Olisi kiva tietää meneekö sillä yhtään paremmin ja mitä sille kuuluu.
- Anonyymi
Ponssepoika,koheltaja,lenkkiniska,makkaraniska,reaktioaika rakkaalla lapsella monta nimeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponssepoika,koheltaja,lenkkiniska,makkaraniska,reaktioaika rakkaalla lapsella monta nimeä...
Eli vielä nuoruuden lemmitty puhuttaa Kajaanissa. En kyllä noista lempinimistä ymmärtänyt yhtään mitään, mutta kuten totesit: rakkaalla lapsella on monta nimeä <3 Kaikkea hyvää Mikille. Harvaan yhtä karismaattiseen ja monipuoliseen kaveriin olen elämäni aikana törmännyt. Kuulin, että häntä elämä olisi potkinut jossain vaiheessa. Toivon, että olisi miehen elämä helpottunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vielä nuoruuden lemmitty puhuttaa Kajaanissa. En kyllä noista lempinimistä ymmärtänyt yhtään mitään, mutta kuten totesit: rakkaalla lapsella on monta nimeä <3 Kaikkea hyvää Mikille. Harvaan yhtä karismaattiseen ja monipuoliseen kaveriin olen elämäni aikana törmännyt. Kuulin, että häntä elämä olisi potkinut jossain vaiheessa. Toivon, että olisi miehen elämä helpottunut.
Joo, sille kasvoi päähän kusirakon etäispesäk
- Anonyymi
En ole eläissäni kuullutkaan, MIki? Taidat keksiä omasta päästäsi koko miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole eläissäni kuullutkaan, MIki? Taidat keksiä omasta päästäsi koko miehen?
eikö tämä oo se likainen nisti joka joskus pölli taksin taksi tolpalta?
- Anonyymi
Tappaja nopsa Taksikuski Aliz Alladin.
Isisin poika. - Anonyymi
PAAVO TEKKÖÖ PASKAA
- Anonyymi
Karmi
- Anonyymi
Onko sellaisia
- Anonyymi
Onko täällä sellaisia?
- Anonyymi
Voe mahdoton!!
- Anonyymi
Folio Hakkarainen
- Anonyymi
Anne kyllönen aina kisoissa vaikka ei pärjää ja aina tuntuu hyvältä on muuten Kainuun kovin selittäjä.
- Anonyymi
Hakkarainen, joka yrittää aivopestä porukkaa.
- Anonyymi
Kajaani kaipaa tekijöitä ja menestyviä yrityksiä, kuten myös kaikki kuihtuvan Kainuun kunnat.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670