Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

Anonyymi-ap

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain Unelmahäiden jaksossa niin että oltaisiin kaikkien töllistelemä kohupari luokkaa "miten nuokin kehtaa". Meno olisi kiusallisen kuumaa ja juuri niin alaluokkaista kuin ohjelmassa on pahimmillaan aiemmin nähty.

35

403

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei loukkaisi. Ei olis ensimmäinen kerta kun joku on minusta kiinnostunut, mutta itse en ole ollenkaan kiinnostunut hänestä! 😂

• Anonyymi00002

On se joillekin loukkaus. Ihmiset on tossakin erilaisia. Kyllä sen yleensä näkee mitä lajia kukin on.

• Anonyymi00003

Mä en halua seksiä enää ikinä elämäni aikana

• Anonyymi00004

Se on ihan miten se yhdessä sovitaan.

• Anonyymi00005

Ohi!

• Anonyymi00006

On se on loukkaavaa.

• Anonyymi00007

Mä en nyt jaksa puhua sulle mitään.

• Anonyymi00008

Miksi pelkkä seksi vielä kiinnostaa? Minua kyllä ei

• Anonyymi00009

Ei kai siinä itsessään mitään loukkaavaa ole. Lienee kuitenkin ihan ymmärrettävää, että jos toinen on ihastunut ja enemmänkin kiinnostunut, niin voihan tuo satuttaa. Jos molemmilla taa kiinnostaa pelkkä seksi, niin tilanne on melko täydellinen. Loukaavaa taas on se, jos antaa ymmärtää haluavansa muutakin.

• Anonyymi00010

Oot ihan lovena

• Anonyymi00014
        UUSI

Joo, oon 🫠

• Anonyymi00011

vähän stalkkasin tänään siellä 🙂‍↔️

• Anonyymi00012

Missä?

• Anonyymi00013
      UUSI

Mietin ja vositko mies miettiä ?
      Missä menee raja
      Seksiriippuvuuden
      Ja pelkän seksin haluamises välillä.
      Jotenkin kasssasi ei erota terveitä rajoja mies ja on ongelma
      Varsinki fetisitkin on/oli lain rajoillla .
      NaiseltA > jmiehellle .

• Anonyymi00020
        UUSI

Tuokaan ei ole uusi tieto minulle! Ja minulle on jo täysin selvää se, etten halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan! Sanon sen hänelle kasvotusten, jos se ei muuten mene perille!

• Anonyymi00015
      UUSI

No eipä välttämättä juippi sinänsä esim ikäänkuin ajatuksena itsessään. Enemmän loukkaa jonkun nk pohjustajan oletus, että ois itse just sitä ainesta tällaiseen pidempään tulevaisuuteen nätisti sanoen. T naiselta

• Anonyymi00016
        UUSI

Nyt joku on ihan että voiko muka olla naisten mielestä näin. Kyllä kuulkaa voi siitäkin huolimatta, ettei tässä kukaan enää nuorene ja vähän pitäisi älytä kelata sitä kautta. Ei kuulkaa tartte

• Anonyymi00017
      UUSI

Minulta ei kukaan voi enää koskaan saada seksiä, koska olen lopettanut seksin harrastamisen jo lähes viisitoista vuotta sitten!

• Anonyymi00018
      UUSI

Kyllä se on loukkaavaa, kun on otettava huomioon tilanteesi elämässä sun ja vääristynyt käsityksesi kahden ihmisen tilanteesta.
      Missään vaiheessa en ole ilmaissut millään tavalla, että haluaisin seksiä kanssasi tai läheisyyttäkään. Toivon, että opettelet ensin kunnioittamaan ihmistä yksilönä, haluten tutustua rehellisesti - ennen kuin alat rasittamaan itseäsi seksi haaveilla. Vähän sama asia jos ottaisi vaarallisen koiran jota ei pysty hallitsemaan, yhtä vaarallinen asia huomioiden elämän kokonaisuuden.

• Anonyymi00021
        UUSI

Ja minua sinun ei kannata enää koskaan lähestyä, koska muuten saat kuulla sellaista tekstiä, että varmasti et enää koskaan uskalla lähestyä minua!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ja minua sinun ei kannata enää koskaan lähestyä, koska muuten saat kuulla sellaista tekstiä, että varmasti et enää koskaan uskalla lähestyä minua!

Et kai sinä ole se 70+ -miestä kaipaava, please jätä minut rauhaan.

• Anonyymi00019
      UUSI

On kuitenkin naisia, jotka haluaisivat minusta myös henkisiä ja sisäisiä asioita, luotettavuutta, aitoutta, mutta myös seksiä. On erittäin harvinaista esim. löytää oikeasti luotettavaa kumppania nykypäivänä ja sellainen ihminen, joka uskaltaisi olla aidosti oma itsensä, itsenäinen, rehellinen, empatiakykyinen, toista huomioiva.

• Anonyymi00023
        UUSI

Jatkan, ei olisi pakko olla naisen kanssa koko ajan tai asua yhdessä. Tärkeintä kuitenkin lopulta aina on luottamus. Ilman luottamusta ei voi syntyä minkään tason suhdetta, ei edes henkistä, saati fyysistä suhdetta. Jos ei kykene olemaan luotettava, myös ihmiset ja suhteet ovat samantekeviä ja silloin on aivan sama kuka siinä vieressä aamulla herää.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jatkan, ei olisi pakko olla naisen kanssa koko ajan tai asua yhdessä. Tärkeintä kuitenkin lopulta aina on luottamus. Ilman luottamusta ei voi syntyä minkään tason suhdetta, ei edes henkistä, saati fyysistä suhdetta. Jos ei kykene olemaan luotettava, myös ihmiset ja suhteet ovat samantekeviä ja silloin on aivan sama kuka siinä vieressä aamulla herää.

Eli hän etsii vakituista panopuuta, joka on vain häntä varten, ilman henkisiä siteitä tai muutakaan sen syvempää tuntemista tai edes kunnioittamista.
        Pelkkää mekaanista liikettä ihan sama minkälainen yksilö kunhan se on saatavilla aina kun haluttaa.
        Erittäin itsekäs näkökanta.
        Ainoastaan yksinkertainen nainen lankeaa tuollaiseen touhuun, enkä ainakaan itse tunne ketään sellaista.

• Anonyymi00024
      UUSI

'Miten nuokin kehtaa'
      Etkö uskalla tehdä omia valintoja?

• Anonyymi00025
        UUSI

Nimenomaan. Minusta ihminen antaa itsestään huonon ja epäitsenäisen kuvan jos ajattelee muiden mielipiteitä. Varsinkin kun ihmiset eivät välttämättä aina ajattele sinne päinkään. Jos minäkin alkaisin aina miettimään kun joku minua katsoo; mitähän tuokin minusta ajattelee; olisin tullut hulluksi jo aikoja sitten.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Nimenomaan. Minusta ihminen antaa itsestään huonon ja epäitsenäisen kuvan jos ajattelee muiden mielipiteitä. Varsinkin kun ihmiset eivät välttämättä aina ajattele sinne päinkään. Jos minäkin alkaisin aina miettimään kun joku minua katsoo; mitähän tuokin minusta ajattelee; olisin tullut hulluksi jo aikoja sitten.

Jos ei kestä niin kääntää päänsä poispäin

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jos ei kestä niin kääntää päänsä poispäin

Ei ole pakko katsoa kuin sitä mikä miellyttää itseä. Itse jos olen vaikka paikassa, jossa on nainen ja mies yhdessä, aivoni ei toimi edes kunnolla tunnistusmielessä, koska ei tarvitse. Siksipä joku tuttu nainen voi jäädä jopa huomaamatta jos hän on jonkun miehen seurassa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Ei oo,ei voi mitenkään tietää haluaako toista vielä huomenna

• Anonyymi00028
      UUSI

En loukkaavasta tiedä mutta kyllä tämä sillin lemu alkaa jo tökkiä. Kiitos taas sillin siemenistä. Täytynee taas soittaa terveydenhuoltoon, että saan lääkettä alapäähän.
      Ihmettelisin jos et näkisi niitä yhdistäviä tekijöitä. Listan saat kysymällä.
      Naimisiin en sun kanssa uskaltaosi kun siinä herkästi sotkisit myös mun elämän eli pidetään tämä vain tälläisenä kevyenä pusuttelu suhteena varsinkin kun uskollisuus olisi sinulle liian haastavaa, rehellisyydestä ja avoimuudesta puhumattakaan. Sinusta ei edes tiedä kauanko pysyt hengissä.

• Anonyymi00030
        UUSI

Taidat olla aika brutaali ihminen kielenkäytön perusteella. Onko joku oikeesti sinusta kiinnostunut, hieman ihmetyttää. Sinä itse voit kuolla vaikka huomenna, joten revi siitä.

• Anonyymi00031
      UUSI

Vähän just haluaisin olla se kohupari,'kato tuolla nuo menee taas'

• Anonyymi00032
        UUSI

Vaikka ihmiset katsovat sinua tai heitä ympäri maailmaa, ei se ole mikään negatiivinen asia. Eiväthän he katso siksi, että inhoavat vaan voivat saada siitä jotain mielihyvää itselleen, ei kukaan "turhaan" katso. Tämä maailma tarvitsee nimenomaan lisää positiivisuutta, ei "suomalaista" negatiivisuutta.

• Anonyymi00035
        UUSI

aivan mahtavaa saada viimein huomiota jota ex mies ei koskaan antanut ☠️☠️🤣🤣🤷🏾‍♀️

• Anonyymi00033
      UUSI

Loukkaako?

No, mitä ihmiset toisiltaan haluavatkaan, niin kyllä se varmaan edellyttää jonkinlaista kommunikaatiota, yleensä puhetta.
      Jos kaksi ihmistä kohtaavat, ja vain toinen heistä haluaa vain seksiä niin ei siitä pitäisi olla mitään syytä loukkaantua, jos he ilmaisevat mielensä reilusti toisilleen,

Eiväthän kaikki halua juuri samoja asioita, mutta kukapa sitä kysymättä tietää!

Omalla kokemuksella suorakin puhe voi olla ihan kunnioittavaa, oli vastaus sitten mikä tahansa. Ja minusta loputon jaarittelu ja kiemurteleminen se vasta loukkaakin... siis että ei reilusti sanota halujaan, mutta ollaan tyrkyllä ottamatta mitään riskiä.

Se on sitten eri asia, jollei toinen osapuoli puheestakaan ota ymmärtääkseen, ettei kiinosta, vaan jää vänkäämään.

Oman avioeroni jälkeen halusin jonkin aikaa vain seksiä. Jos asiat onnistuttiin puhumaan selväksi, niin monikin ymmärsi sen, eikä siinä mitään jäänyt hampaankoloon, ainakaan useimmiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      138
      828
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      629
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      472
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      265
      462
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      35
      403
    14. 21
      402
    15. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    17. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      386
    19. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    Aihe