Olen havainnut suvakeilta pyrkimystä käyttää satukirjojen retoriikkaa poliittisessa keskustelussa. Onko tämä siis keijut vastaan peikot taistelu muumilaakson herruudesta?
Peikkojen ja keijujen lopputaistelu?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muumilaaksossa voi olla vaan yks muumipeikko
- Anonyymi
Juu! Nuo pimeyden hirviöt eli punaviherhörhöt on niitä pahoja peikkoja jotka haluavat tuhota suomen. Ne on saatava pois vallasta että suomi pelastuisi
- Anonyymi
Minä soitin polisiille että peikot peikottaa mua. Ne sano että soita ittelles ambulanssi
- Anonyymi
Tää on sitä fiksujen aikuisten politiikkaa
- Anonyymi
Peikot peikottaa. uli uli T: Luokkasoturi keijukainen
- Anonyymi
Säälistä Suojatyöpaikka Alijäämä Sanna
- Anonyymi
Luvassa eeppinen lopputaistelu. Kuinkahan tässä käy?
- Anonyymi
PÄivitin Netscapeni, tee sinäkin niin ennen tyhmien kysymysten ajattelua !
- Anonyymi
DIGITODAY
Netscape Navigator 3.0 saapui
Maailman suosituimman WWW-selainohjelman Netscape Navigatorin versio 3.0 ilmestyi eilen. Ennen lopullista versiota Netscape ehti julkaista seitsem?n beetaversiota Navigatorin kolmosversiosta. - Anonyymi
Kotoiset Hölmöläiset-tarinat on liian opettavaisia. Siirtykää Grimmin satuihin, niin piparkakkujen jyrsiminen loppuu, kun noita on laittamassa teitä pataan.
- Anonyymi
Netscape Navigator 3.0 saapui ka pn sopåf
on siis paras nettiselain, satuseät muuta väittäävätvain - Anonyymi
Puhutaan sodasta. Sitähän tämä on
- Anonyymi
Politiikka on sotaa. Tehdään teoreettisen sodankäynnin analyyseja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104