Olen havainnut suvakeilta pyrkimystä käyttää satukirjojen retoriikkaa poliittisessa keskustelussa. Onko tämä siis keijut vastaan peikot taistelu muumilaakson herruudesta?
Peikkojen ja keijujen lopputaistelu?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muumilaaksossa voi olla vaan yks muumipeikko
- Anonyymi
Juu! Nuo pimeyden hirviöt eli punaviherhörhöt on niitä pahoja peikkoja jotka haluavat tuhota suomen. Ne on saatava pois vallasta että suomi pelastuisi
- Anonyymi
Minä soitin polisiille että peikot peikottaa mua. Ne sano että soita ittelles ambulanssi
- Anonyymi
Tää on sitä fiksujen aikuisten politiikkaa
- Anonyymi
Peikot peikottaa. uli uli T: Luokkasoturi keijukainen
- Anonyymi
Säälistä Suojatyöpaikka Alijäämä Sanna
- Anonyymi
Luvassa eeppinen lopputaistelu. Kuinkahan tässä käy?
- Anonyymi
PÄivitin Netscapeni, tee sinäkin niin ennen tyhmien kysymysten ajattelua !
- Anonyymi
DIGITODAY
Netscape Navigator 3.0 saapui
Maailman suosituimman WWW-selainohjelman Netscape Navigatorin versio 3.0 ilmestyi eilen. Ennen lopullista versiota Netscape ehti julkaista seitsem?n beetaversiota Navigatorin kolmosversiosta. - Anonyymi
Kotoiset Hölmöläiset-tarinat on liian opettavaisia. Siirtykää Grimmin satuihin, niin piparkakkujen jyrsiminen loppuu, kun noita on laittamassa teitä pataan.
- Anonyymi
Netscape Navigator 3.0 saapui ka pn sopåf
on siis paras nettiselain, satuseät muuta väittäävätvain - Anonyymi
Puhutaan sodasta. Sitähän tämä on
- Anonyymi
Politiikka on sotaa. Tehdään teoreettisen sodankäynnin analyyseja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968962
- 114718
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523740Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043106Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952762Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62538Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121918- 441485
Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131469Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos691333