Aihe

Microluton minipillerit

Anonyymi

Olen syönyt nyt reilu 2 vuotta microluton pillereitä, ja viimeiset 8 kk menkat tulee pari kertaa kuussa, eli melkein joka toinen viikko vuotoa. Kannataako pillerit vaihtaa, vai kannattaako pitää viikko taukoa ja aloittaa sitten uudestaan jos tasantus? Onko kokemuksia????

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Epäsäännölliset taisi olla noitakin syödessä, mutta nimenomaan noista mulle tuli hyvälaatuinen pesäke maksaan, joka huomattiin sattumalta. Kehotettiin lopettamaan pillerien syöminen, koska pesäke olisi sitten voinut kehittyä syöväksi. Lopetin pillerit samana päivänä. Puolen vuoden jälkeen kontrollissa pesäke oli hävinnyt, johtui kuulemma luultavasti noista pillereistä. Kerrottiin myös että ei kannata enää käyttää (nyt en muista oliko nimenomaan pillereitä vai koko hornomaalista ehkäisyä) tai pesäke voi tulla uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      146
      7564
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      257
      4301
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      143
      2412