Olen aina pitänyt vanhoista autoista erityisesti yli 30vuotiaista takavetoisista ja kyllä surettaa, kun näkee niitä monelle auto harrastajalle kelpaavia autoja pilattuina. Niitä ei hirveesti ole ja ne viimeiset jäljellä olevat pilataan yks kerrallaan kaikilla madalluksilla, isoilla stereoilla, rumilla uusilla vanteilla eikä edes alkuperäisiä ajovaloja jätetä rauhaan. Niistä autoista revitään merkit irti ja välillä vanhan opelin keulassa näkee BMW:n merkin tai päinvastoin. Ja ne autot jotka löytyvät jostain tallista ja joilla olisi vielä paljon kilsoja edessä entisöinnin jälkeen ajetaankin joidenkin idioottien toimesta romuksi jossain pellolla.
Museoikäisiä autoja ei osata arvostaa :(
Anonyymi
4
706
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä pilataan joo tuollaisilla muutoksilla ja ajetaan romuksi. Ja myös rallissa tuhotaan. Mut kyl alkuperäisiäkin näkyy välillä.
- Anonyymi
jos joskus ois kiva istuu eri autojen kyydissä niin näiden
1. renault floride
2. fiat 850
3. fiat 600
4. fiat 124
5. fiat 125
6. fiat 126
7. fiat 133
8. fiat 131
9. renault 12
10. volvo 142
11. volvo 144
12. saab 96
13. saab 99- Anonyymi
aika vaatimaton elämä jos haaveilee fiat 126 kyydistä
DIGGAAN ITE MERCEDES-BENZIÄ. SAABIA JA MUITA 60-70. 70-80 LUKUJEN KAKSILITRAISIA ITALIALAISISITA JA RANSKALAISISTA PUHUMATTAKAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312715Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175491Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345148Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142290Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931873FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01501Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951365- 401286
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101235