jumala tuo mielikuvituskaverien äiti

Anonyymi

Korkein jumala Zeus ja ketä niitä muita olikaan.

5

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinkö te luulette. Jumala on, eikä sitä tee mikään tyhjäksi. Ei jankuttamalla, että Häntä ei ole. On puheenparsai, joiden lähtökohdat eivät tiedä mitään Jumalasta. Tahtovat vain puhua ja väittää. Skientistit, kuten enquist koittaa väittää areismia todeksi, mutta hyvä, että argumentoi. Mutta tyhjää on sanoa kristylle samoja asioita, koska Jumalan todellisuus ja Raamattu on koherentti suhteessa omaan elämään. Eli Jumalan sana pitää kutinsa juuri niin kuin se on kirjoitettu. Jos joku ryhtyy miettimään Luomiskertomusta, niin olen minäkin miettinyt, mutta kyse onv profetaalisesta kirjoituksesta, joka tulee myös ymmärtää siten, ei nyky luonnontieteellisenä kertomuksena. Jumalan sana on kerrottu jokaiselle kulttuurille ja ihmiselle aikanaan, heidän oman käsitteistönsä ja kulttuurin kautta. Tällä tarkoitan Israelin suhdetta Egyptiin, en hindulaisuutta tms... Ne opit eivät ole Jumalasta.

• Anonyymi

Itse uskon täydellisesti Raamattuun. Luomiskertomus on lyhyt ja ytimekäs selostus luomisesta. Nykytiede lähestyy koko ajan Raamattua. Fossiileista on todettu, että ne syntyivät kaikki samanaikaisesti, peittyessään valtavien lieju vyöryjen alle, noin 4600 vuotta sitten. Tiede puoltaa myös eliöiden fyysisen rappeutumisen nopeutta, jonka mukaan eliöstön elinikä on n. 10000 vuotta. Joten on jo aika heittää Darwinin homeiset kirjat ja niiden valheiden opettajat roskikseen.

• Anonyymi

Minä olen lukenut lajien synnyn ja raamatun, mitä veikkaat kumman heitän romukoppaan.
        On minullakin suvussa uskovaisia, vanhempani eivät ole.
        Uskonnon olemassaolo on peräisin luottamuksesta eli periytyvästä ominaisuudesta.
        Ilman sitä ei uskontoja olisi .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5256
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4971
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3454
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1757
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1325
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1309
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1020
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      120
      992
    Aihe