Korkein jumala Zeus ja ketä niitä muita olikaan.
jumala tuo mielikuvituskaverien äiti
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Niinkö te luulette. Jumala on, eikä sitä tee mikään tyhjäksi. Ei jankuttamalla, että Häntä ei ole. On puheenparsai, joiden lähtökohdat eivät tiedä mitään Jumalasta. Tahtovat vain puhua ja väittää. Skientistit, kuten enquist koittaa väittää areismia todeksi, mutta hyvä, että argumentoi. Mutta tyhjää on sanoa kristylle samoja asioita, koska Jumalan todellisuus ja Raamattu on koherentti suhteessa omaan elämään. Eli Jumalan sana pitää kutinsa juuri niin kuin se on kirjoitettu. Jos joku ryhtyy miettimään Luomiskertomusta, niin olen minäkin miettinyt, mutta kyse onv profetaalisesta kirjoituksesta, joka tulee myös ymmärtää siten, ei nyky luonnontieteellisenä kertomuksena. Jumalan sana on kerrottu jokaiselle kulttuurille ja ihmiselle aikanaan, heidän oman käsitteistönsä ja kulttuurin kautta. Tällä tarkoitan Israelin suhdetta Egyptiin, en hindulaisuutta tms... Ne opit eivät ole Jumalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätäkö tarkoitat https://www.youtube.com/watch?v=wUzN0SUxcro
Kyllä tarkoitan
- Anonyymi
Itse uskon täydellisesti Raamattuun. Luomiskertomus on lyhyt ja ytimekäs selostus luomisesta. Nykytiede lähestyy koko ajan Raamattua. Fossiileista on todettu, että ne syntyivät kaikki samanaikaisesti, peittyessään valtavien lieju vyöryjen alle, noin 4600 vuotta sitten. Tiede puoltaa myös eliöiden fyysisen rappeutumisen nopeutta, jonka mukaan eliöstön elinikä on n. 10000 vuotta. Joten on jo aika heittää Darwinin homeiset kirjat ja niiden valheiden opettajat roskikseen.
- Anonyymi
Minä olen lukenut lajien synnyn ja raamatun, mitä veikkaat kumman heitän romukoppaan.
On minullakin suvussa uskovaisia, vanhempani eivät ole.
Uskonnon olemassaolo on peräisin luottamuksesta eli periytyvästä ominaisuudesta.
Ilman sitä ei uskontoja olisi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983