alastomuus

Anonyymi

Tähän viestiin toivoisin eritoten miehiltä kommentteja, mutta kyllä naisetkin saavat tähän kommentoida.
Olen 50 nainen ja mieheni on 60
Olemme olleet 13v yhdessä ja sinä aikana molemmat on lihonneet noin 15kg.
Minä häpeän olemustani vaikka mieheni sanookin että: ihan sama miltä näytän kun olen hänen rakas.
Viimeisen puolenvuoden aikana olen vältellyt tilanteita missä olisin alasti mieheni edessä eli en halua mennä saunaankaan hänen kanssa.
Sitten lävähti kova kommentti: Minun on nähtävä alastomia naisia.
Onko todella näin että miehen on nähtävä alastomia naisia. Tämä oli elämässäni ensimmäinen kerta kun kuulen tämmöisen kommentin joltain mieheltä.
Haluisin tähän VAIN asiallisia kommentteja kiitos.

252

12334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä vähän erikoisesti ilmaistu, mutta kyllä se noin on. Eikä se tarve jää pelkkään näkemiseen.

      Itse en ole nähnyt vaimoani enkä ketään muutakaan naista alasti vuosikymmeniin muuten kuin kuvaruudulta. Ei ihminen aina eikä yleensäkään saa tarvitsemaansa.

      • Anonyymi

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        Niinjust! Se on naiset, jotka saa valittaa esim. siitä, että ukko ei ole tarpeeksi romanttinen tai ukko ei puhu oikeista asioista oikeilla sanoilla, tai ukko ei osallistu kotihommiin tarpeeksi tai ukko ei ole tarpeeksi hellä eikä arkena huomioi jne.jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        Oliko kyse vaatimisesta, ei omakaan vastauksesi kyllä mitään keskustelu tai neuvottelutaitoa lsoita. Epäilen että olet katkera, eronnut, tai vanha piika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        Kyllä moni nainen on se MINÄ, MINÄ. Onko se liikaa vaadittu, jos haluaa nähdä puolisonsa alasti? Voisi olla otettu siitä että haluaa. Mielestäni jos ei haluaisi, voisi siitä olla harmissaan
        Ja kyllä, minä olen nainen ja sitä mieltä


      • Anonyymi

        Ja sama täälä, en ole nänyt vaimoani koskaan alastomana, enkä syntymätöntä poikaamme.


      • Anonyymi

        ei ole nähnyt omaa vaimoa alasti vuosikymmeniin............mahtaa olla aika frigidi avioliitto.Mikä liitto se sellainen on? Kaveriliitto? Onko vaimosi sinun palvelijasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        Sinkku :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni nainen on se MINÄ, MINÄ. Onko se liikaa vaadittu, jos haluaa nähdä puolisonsa alasti? Voisi olla otettu siitä että haluaa. Mielestäni jos ei haluaisi, voisi siitä olla harmissaan
        Ja kyllä, minä olen nainen ja sitä mieltä

        Naisena olen aivan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama täälä, en ole nänyt vaimoani koskaan alastomana, enkä syntymätöntä poikaamme.

        Miksi haluaisit nähdä syntymättömän poikasi alasti


      • Anonyymi

        Nyt en ymmärrä tätä vaahtoamista. Aloittaja kysyi, onko miesten pakko nähdä alastomuutta ja hänelle vastattiin niin kuin asia on. Ja nyt se on sitten 'väärin haluttu'? Olisiko pitänyt valehdella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluaisit nähdä syntymättömän poikasi alasti

        Koska myös syntymättömällä lapsella tulisi olla ihmisoikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole nähnyt omaa vaimoa alasti vuosikymmeniin............mahtaa olla aika frigidi avioliitto.Mikä liitto se sellainen on? Kaveriliitto? Onko vaimosi sinun palvelijasi?

        Ei se ole parisuhde. Jos ei ole seksiä, niin se on aina kaverisuhde. Voihan sitä asian mieltää vaikka millaiseksi, mutta totuus ei siitä muutu.
        Etenkin 30-luvulla syntyneet nimittävät kumppaniansa kaveriksi ja se on ehkä jonkinlaista totuuden salaamista, kun ei haluta nimetä sitä parisuhteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kyse vaatimisesta, ei omakaan vastauksesi kyllä mitään keskustelu tai neuvottelutaitoa lsoita. Epäilen että olet katkera, eronnut, tai vanha piika.

        Tarvitset ammattiauttajan apua. Laihduttamalla ongelmiasi ei ratkaista, vaan ne työnnetään syrjään.
        Sinulla näyttää olevan ongelmia itsetuntosi kanssa. Siihen kannattaa etsiä vahvistusta.
        Et myöskään luota puolisoosi, kun hän sanoo ettei liikakiloilla ole merkitystä. Luotatko häneen yleensä vai sivuutatko hänen sanomisensa muissakin asioissa? Puolisosi voi tuntea arvostuksen puutetta ja tulla loukatuksi, jos et anna hänen mielipiteelleen mitään painoarvoa. Vai onko hänellä tapana kertoa muunneltua totuutta?

        Onko sinulla merkitystä sille, että hän on lihonut?
        Jos on, niin voisit miettiä miksi ulkonäkö on niin tärkeää sinulle.
        Jos ei, niin miksi luulet että sinun olisi nolosteltava liikakiloja, kun hänen ei tarvitse.
        Oletko kertonut puolisollesi, että sinua hänen ylipainonsa ei häiritse? Uskooko hän puolestaan sinua kun sanot sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinjust! Se on naiset, jotka saa valittaa esim. siitä, että ukko ei ole tarpeeksi romanttinen tai ukko ei puhu oikeista asioista oikeilla sanoilla, tai ukko ei osallistu kotihommiin tarpeeksi tai ukko ei ole tarpeeksi hellä eikä arkena huomioi jne.jne.

        Mulla oli samanlainen tilanne aikoinaan ja tilanteen teki ikäväksi nimen omaan se, että jotain blokattiin, ei niinkään itse alastomuuden estäminen. Tuli semmoinen olo, että nyt multa kielletään katsominen, jotain blokataan eikä enää jaeta kaikkea yhdessä.
        Tästä tietysti poiki outoja tilanteita; olet parisuhteessa, mutta saunaan ja pesulle saat mennä yksin / vaatteiden vaihto tiukassa näkösuojassa (kuten vieraiden kanssa) / sänkyyn livahdetaan nopeasti kuin salaa / seksiä vain pimeässä (= vain sängyssä) / vaatekaapin mummoutuminen jne.

        Turha uskotella itselleen, ettei sillä olisi muuta vaikutusta parisuhteeseen kuin saunavuorot. Kyllä siinä alkaa pikkuhiljaa läheisyys kärsimään ja rakkautta todella koetellaan. Meillä se ei kestänyt - syitä se n enempää miettimättä...

        Nykyinen vaimoni ei ole hääppöinen muodoiltaan, mutta eipä se estä häntä keimailemasta edessäni mallivartaloille tehdyissä hepenissä - tai ilman niitä! Häntä ei haittaa lattapylly ja vyötärömakkarat, eikä minuakaan, koska hänellä on jotakin jota kaikilla ei ole = OIKEA ASENNE. Ja se riittää minulle - se tekee minusta onnellisen ja meistä hyvän parin.

        Mieti hyvä ihminen 2 kertaa ennen kuin alat rajoituksia määräämään suhteessanne, sillä juuri näin puolisosi kokee ne - estoina ja yksipuolisesti määrättyinä rajoituksina, ilman ilmoitettua päättymisajankohtaa (=ikuisia??)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku :)

        Katsopa ap netistä semmosia kuvia missä on joku (julkkis) 80-luvulla ja nyt. Saatat oppia lisää elämästä...


      • Anonyymi

        Nyt ei ole miehessä munaa. Äijä sanoisi että nyt vaimo riittää se pelleily, mulle kelpaat semmoisena kuin olet. Saunaan siitä ja sassiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole parisuhde. Jos ei ole seksiä, niin se on aina kaverisuhde. Voihan sitä asian mieltää vaikka millaiseksi, mutta totuus ei siitä muutu.
        Etenkin 30-luvulla syntyneet nimittävät kumppaniansa kaveriksi ja se on ehkä jonkinlaista totuuden salaamista, kun ei haluta nimetä sitä parisuhteeksi.

        Se johtuu uskonnollista alistus arvoista, susisuhteet johti häpeään ja muuhun sortamiseen.. Uskonto on maailman rasistisin ja alistamiseen luotu systeemi.. Uskossa ei ole mitään vikaa. Ei "vanha" suomi ollut kovin solidaarinen, ei dot.. Onneksi ajat ovat nyt toiset, ainakin meillä täällä suomessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole parisuhde. Jos ei ole seksiä, niin se on aina kaverisuhde. Voihan sitä asian mieltää vaikka millaiseksi, mutta totuus ei siitä muutu.
        Etenkin 30-luvulla syntyneet nimittävät kumppaniansa kaveriksi ja se on ehkä jonkinlaista totuuden salaamista, kun ei haluta nimetä sitä parisuhteeksi.

        Minun mummoni sanoo aina jonkun kumppania kaveriksi. Esim. kysyy minulta jokos olet löytänyt kaverin? Tai vaikka ystäväni miesystävästä puhuttaessa, mitäs sen ystäväsi kaveri tekee työkseen? Hauska juttu, kun meidän kolmekymppisten sukupolvessa kaveri tarkoittaa ihan kaveria eikä mitään poikaystävää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole parisuhde. Jos ei ole seksiä, niin se on aina kaverisuhde. Voihan sitä asian mieltää vaikka millaiseksi, mutta totuus ei siitä muutu.
        Etenkin 30-luvulla syntyneet nimittävät kumppaniansa kaveriksi ja se on ehkä jonkinlaista totuuden salaamista, kun ei haluta nimetä sitä parisuhteeksi.

        Ei se pelkkä seksi parisuhdetta tee. Seksiä voi harrastaa ilman rakkautta. Mutta rakkautta on se kenen vierellä haluat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli samanlainen tilanne aikoinaan ja tilanteen teki ikäväksi nimen omaan se, että jotain blokattiin, ei niinkään itse alastomuuden estäminen. Tuli semmoinen olo, että nyt multa kielletään katsominen, jotain blokataan eikä enää jaeta kaikkea yhdessä.
        Tästä tietysti poiki outoja tilanteita; olet parisuhteessa, mutta saunaan ja pesulle saat mennä yksin / vaatteiden vaihto tiukassa näkösuojassa (kuten vieraiden kanssa) / sänkyyn livahdetaan nopeasti kuin salaa / seksiä vain pimeässä (= vain sängyssä) / vaatekaapin mummoutuminen jne.

        Turha uskotella itselleen, ettei sillä olisi muuta vaikutusta parisuhteeseen kuin saunavuorot. Kyllä siinä alkaa pikkuhiljaa läheisyys kärsimään ja rakkautta todella koetellaan. Meillä se ei kestänyt - syitä se n enempää miettimättä...

        Nykyinen vaimoni ei ole hääppöinen muodoiltaan, mutta eipä se estä häntä keimailemasta edessäni mallivartaloille tehdyissä hepenissä - tai ilman niitä! Häntä ei haittaa lattapylly ja vyötärömakkarat, eikä minuakaan, koska hänellä on jotakin jota kaikilla ei ole = OIKEA ASENNE. Ja se riittää minulle - se tekee minusta onnellisen ja meistä hyvän parin.

        Mieti hyvä ihminen 2 kertaa ennen kuin alat rajoituksia määräämään suhteessanne, sillä juuri näin puolisosi kokee ne - estoina ja yksipuolisesti määrättyinä rajoituksina, ilman ilmoitettua päättymisajankohtaa (=ikuisia??)

        Mitä nainen sanoi viidennen rakastelukerran jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mummoni sanoo aina jonkun kumppania kaveriksi. Esim. kysyy minulta jokos olet löytänyt kaverin? Tai vaikka ystäväni miesystävästä puhuttaessa, mitäs sen ystäväsi kaveri tekee työkseen? Hauska juttu, kun meidän kolmekymppisten sukupolvessa kaveri tarkoittaa ihan kaveria eikä mitään poikaystävää. :D

        Mä olen huomannut saman. Olen kokenut tämän huomaavaisuutena -olen eronnut ja löytänyt uuden rakkauden.. Edellisestä suhteesta on lapsia ja mm. heitä ajatellen on ollut mukavaa, ettei huudella uudesta miehestä. Ihmiset saaneet tottua rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        ja ota uusi,todennäköisesti huonompi,on lentänyt ulos jostain paljon vakavammasta jutusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska myös syntymättömällä lapsella tulisi olla ihmisoikeudet.

        paska se syntymätön lapsi mitään oikeuksia tarvitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nainen sanoi viidennen rakastelukerran jälkeen.

        paska keikka mutta tulipahan tehtyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        Mikäs kehopositiivinen (selkosuomella sairaalloisen ylipainoinen) siiderivalas siellä mölähtelee, ole huoletta, sinua ei tahdo alasti, mieluusti ei edes vaatteet päällä nähdä yksikään tervejärkinen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kehopositiivinen (selkosuomella sairaalloisen ylipainoinen) siiderivalas siellä mölähtelee, ole huoletta, sinua ei tahdo alasti, mieluusti ei edes vaatteet päällä nähdä yksikään tervejärkinen mies.

        Näetkö sinä ruudun taakse, minkä muotoinen tyyppi kommentin kirjoitti? Kun et, taisi osua arkaan paikkaan. - Nm. Terve järki olisi hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole parisuhde. Jos ei ole seksiä, niin se on aina kaverisuhde. Voihan sitä asian mieltää vaikka millaiseksi, mutta totuus ei siitä muutu.
        Etenkin 30-luvulla syntyneet nimittävät kumppaniansa kaveriksi ja se on ehkä jonkinlaista totuuden salaamista, kun ei haluta nimetä sitä parisuhteeksi.

        30-luvulla syntyneet ovat tänä päivänä 80-90 -vuotiaita. Kyllä vahvempikin liitto saattaa siinä ikävaiheessa muuttua kaverisuhteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinjust! Se on naiset, jotka saa valittaa esim. siitä, että ukko ei ole tarpeeksi romanttinen tai ukko ei puhu oikeista asioista oikeilla sanoilla, tai ukko ei osallistu kotihommiin tarpeeksi tai ukko ei ole tarpeeksi hellä eikä arkena huomioi jne.jne.

        Se on juurikin noin!
        Kyllä naiset ovat herkästi arvostelemassa esim. miehen ulkoista olemusta, kuten nyt esim. omalla kohdallani on nalkutuksen kohteina pukeutumiseni, hiukseni, kasvanut vatsani... mutta ei vaimoni kuitenkaan huomaa itsessään mitään vikaa samoissa kohdissa ja lisäksi entisestään levinneessä perseessään!
        Siltikin häntä edelleen rakastan, vaikka intiimit puuhat eivät hänen kanssaan ole enää kiinnostaneet vuosiin.

        Kaikki kotityöt kuuluvat mielestäni molemmille.
        On väärin, jos mies kuvittelee niiden olevan ainoastaan naisten hommia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä moni nainen on se MINÄ, MINÄ. Onko se liikaa vaadittu, jos haluaa nähdä puolisonsa alasti? Voisi olla otettu siitä että haluaa. Mielestäni jos ei haluaisi, voisi siitä olla harmissaan
        Ja kyllä, minä olen nainen ja sitä mieltä

        Kysymys on siitä että nainen häpeää itseään lihonneena. Lukekaa alkuperäisen kirjoitus uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä että nainen häpeää itseään lihonneena. Lukekaa alkuperäisen kirjoitus uudelleen.

        Ei se mitään auta, jos / kun on lukihäiriö. - Nm. Tai muu ymmärtämisen vaje


      • Anonyymi

        Kyllä se niin on. Mies 41 ja tarvitsen nähdä alaston nainen kerran päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole parisuhde. Jos ei ole seksiä, niin se on aina kaverisuhde. Voihan sitä asian mieltää vaikka millaiseksi, mutta totuus ei siitä muutu.
        Etenkin 30-luvulla syntyneet nimittävät kumppaniansa kaveriksi ja se on ehkä jonkinlaista totuuden salaamista, kun ei haluta nimetä sitä parisuhteeksi.

        Avioliitto on paljon muutakin kuin seksiä ja tarpeiden tyydyttämistä.
        Pitkässä liitossa on monia vaiheita, toveruus on yhtä arvokasta liitossa kuin seksikin jos molemmat ovat liittoon sitoutuneita,-30 luvulla syntyneet usein ovat.
        Se on todellista rakkautta.


      • Juurikin näin. Se ei ole mikään pieni tarve. Itse en jatka suhteessa, jossa aletaan piilotella kehoa. Seksi tai alastomuus ei ole tärkein asia liitossa, mutta jos kaikki seksuaalisuus poistetaan, niin on se aikamoinen rajoite loppuelämäksi. Itse haen sitten sitä ulkoa, jos en halua suhdetta lopettaa.

        Jos 15 kg häiritsee itseä, niin siihen on helppo lääke: liikunta ja ylensyömisen lopettaminen. Sillä saa oman olon paremmaksi ihan yleisesti ja tuntee olonsa hyväksi ja naiselliseksi näyttää sitä kehoaan. Ei se välttämättä ole helppoa, mutta hyvää ei yleensä saa ilmaiseksi. 15 kg on kuitenkin ihan oikeasti äärimmäisen helppo määrä hoitaa pois, jos vaan tiukasti päättää ja sitoutuu että hankkiutuu siitä eroon. Samalla saa oman yleisen fiiliksen ihan toiselle tasolle. Usein päästän itseni levähtämään 5 kg:a painavemmaksi ja kyllä on todella tunkkainen ja ikävä olo. Elämä alkaa paistamaan, kun taas heittää turhat kilot vyötäröltä pois.


      • Anonyymi

        Onko sulla "kutittava" katse? Hyväilit katseella meteorologia ja ... :-)

        "Yritin tietoisesti hillitä kaikkia eleitä, ilmeitä ja olla hyvin rauhallinen. Tällainen itseni kontrollointi johti siihen, että unohdin hengittää, mikä johti siihen, että ääneni alkoi värisemään, Valtonen kertoo."
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007739690.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Aina tahdotaan ja vaaditaan. Minä ,minun, ja taas minä.jos en saa sitä tai tätä niin kiristämällä vaadin. En kunnioita sinua ja sinun tahtoasi,vaan itseäni ja omaa tahtoani. Se on minun oikeus,viis muusta. Kun minäminäminäminä ja minun kulli. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun kulli. Heitä tuollanen ukko ulos ikkunasta. Hemmetin turhake on. Pyh!

        Minä oon mies ja kyllä mulla on ollut seksiä vaativia naisystäviä. minäminäminä ja minun pillu. Minäkään siis mitään,mutta tuo mun pillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinjust! Se on naiset, jotka saa valittaa esim. siitä, että ukko ei ole tarpeeksi romanttinen tai ukko ei puhu oikeista asioista oikeilla sanoilla, tai ukko ei osallistu kotihommiin tarpeeksi tai ukko ei ole tarpeeksi hellä eikä arkena huomioi jne.jne.

        Nainenko teillä yksin syö, sotkee paikkoja ja käyttää vaatteita? Kyllä mies on aivan pätevä siivoamaan jälkensä, pesemään vaatteensa ja tiskaamaan omat tiskinsä.

        Mitä tulee romantiikkaan, niin kyllä se mies voisi seksin vastineeksi sitä romantiikkaa tarjota. Turha vedota biologiaan, jos itse saa ja vaimo jää ilman.


      • Anonyymi
        Zapeli kirjoitti:

        Juurikin näin. Se ei ole mikään pieni tarve. Itse en jatka suhteessa, jossa aletaan piilotella kehoa. Seksi tai alastomuus ei ole tärkein asia liitossa, mutta jos kaikki seksuaalisuus poistetaan, niin on se aikamoinen rajoite loppuelämäksi. Itse haen sitten sitä ulkoa, jos en halua suhdetta lopettaa.

        Jos 15 kg häiritsee itseä, niin siihen on helppo lääke: liikunta ja ylensyömisen lopettaminen. Sillä saa oman olon paremmaksi ihan yleisesti ja tuntee olonsa hyväksi ja naiselliseksi näyttää sitä kehoaan. Ei se välttämättä ole helppoa, mutta hyvää ei yleensä saa ilmaiseksi. 15 kg on kuitenkin ihan oikeasti äärimmäisen helppo määrä hoitaa pois, jos vaan tiukasti päättää ja sitoutuu että hankkiutuu siitä eroon. Samalla saa oman yleisen fiiliksen ihan toiselle tasolle. Usein päästän itseni levähtämään 5 kg:a painavemmaksi ja kyllä on todella tunkkainen ja ikävä olo. Elämä alkaa paistamaan, kun taas heittää turhat kilot vyötäröltä pois.

        Stop tykkänään. Liikaa syöminen ei ole ainoa syy lihomiseen, voi olla myös (aineenvaihdunta)sairaus tai muuhun kiputilaan liittyvä lääkitys, joka lihottaa.

        Silloin ei todellakaan auta vaikka liikkuisi 8 h päivässä ja koko päivän ateriat olis lautasellinen vetistä kaurapuuroa ja kananmuna.
        Tällainen sairaus käy todellakin myös itsetunnolle eikä siihen tarvita yhtään p* kommenttia terveeltä minäminä- mieheltä tai naiselta.
        Jos mun ukko alkaisi huomauttelemaan sairauteni mukanaan tuoneista kehoni ylikiloista, alkaisin todellakin huomauttelemaan mieskunnosta ilman niitä sinisiä pikkupikkupillereitä ja etsin uuden osoitteen.
        (Toistaiseksi hänen tosin on ollut vaikea pitää näppejään kurissa kun näkee mut nakuna eikä tää liitto edes oo ihan tuores, 30 yhteistä vuotta takana...)


      • Anonyymi

        Otan osaa :(

        Kyllä se aurinko joskus vielä risukasaankin paistaa :)

        Iloista vappua!


    • Anonyymi

      Ei se alastomien naisten näkeminen ole mikään miehen perustarve ole, kuten ravint, lämpö jne, mutta aika korkealla listalla kuitenkin.

      Miehet ovat visuaalisia. Ei ole sattumaa, että miehet ovat pornon suurkuluttajia ja, että naismallit ovat paremmin palkattuja kuin miehet.

      Sinun ei tietenkään tarvitse tehdä mitä et halua. Kyllä miehen pitäisi löytää haluamansa netistä.

      • Anonyymi

        Tässä sä valehtelet. Miespornoo on vaikeampaa saada ku taas naisia pornoon. Sanotaan että vaikka italialainenn panomies saa 13.500 väh per 5min, kun taas 18-25v saa 150-350€/min5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sä valehtelet. Miespornoo on vaikeampaa saada ku taas naisia pornoon. Sanotaan että vaikka italialainenn panomies saa 13.500 väh per 5min, kun taas 18-25v saa 150-350€/min5

        Miehiä on vaikeampi saada tekemään pornoa, kyllä, mutta naisille maksetaan siitä enemmän. Toisaalta miehillä on isompi mahdollisuus tehdä pidempi ura, kun naisilla se jää monesti vain vuoden, parin mittaiseksi jonka aikana pannaan menemään sen minkä ehtii, jotta olisi mahdollisimman monta leffaa tehtynä ennen kuin (mies)katsoja kyllästyy ja vaihtaa katselunsa tuoreimpiin kasvoihin.

        Nim. Been there, done that.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä on vaikeampi saada tekemään pornoa, kyllä, mutta naisille maksetaan siitä enemmän. Toisaalta miehillä on isompi mahdollisuus tehdä pidempi ura, kun naisilla se jää monesti vain vuoden, parin mittaiseksi jonka aikana pannaan menemään sen minkä ehtii, jotta olisi mahdollisimman monta leffaa tehtynä ennen kuin (mies)katsoja kyllästyy ja vaihtaa katselunsa tuoreimpiin kasvoihin.

        Nim. Been there, done that.

        Tottakai naisia on helpompi löytää alalle, kun palkatkin on 15-kertaisia.

        Sama palkka kaikille samasta työstä! Eikö kukaan puutu epäkohtaan? Pitääkö asiasta kannella oikeuskanslerille, tasa-arvovaltuutetulle ja eduskunnan varapuhemiehelle ennen kuin asiaan tulee korjausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai naisia on helpompi löytää alalle, kun palkatkin on 15-kertaisia.

        Sama palkka kaikille samasta työstä! Eikö kukaan puutu epäkohtaan? Pitääkö asiasta kannella oikeuskanslerille, tasa-arvovaltuutetulle ja eduskunnan varapuhemiehelle ennen kuin asiaan tulee korjausta?

        Tämä ei tähän mitenkään kuulu mutta tasaarvoa ollaan huutamassa aina kun naiset mieltää itsensä huonompiosaisiksi. Jos tämä tietty naisryhmä sasi päättää niin tilanne liukuisi siihen että miehillä ei olisi enää mitään oikeuksia. Sama tilanne toistuu luonnonsuojelussa, kun aktivistit saa päättää niin lajien suojelua jatketaan loputtomasti vaikka kanta on miten ylisuuri. Miettikääpä hanhia helsingissä ja joutsenia, merimetsoja, niiden määristä on jo muille lajeillle haittaa. Silti niihin ei saa koskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sä valehtelet. Miespornoo on vaikeampaa saada ku taas naisia pornoon. Sanotaan että vaikka italialainenn panomies saa 13.500 väh per 5min, kun taas 18-25v saa 150-350€/min5

        AI valehtelen.

        Katselin joskus Iina sydän porno dokkaria ja siinä pornotuottaja kyseli journalistille joka tuli syyttämään häntä naisten syrjinnästä, että mitä syrjintää se on, että naisille maksetaan 3-5 kertaisesti miehiin nähden.

        Tottakai on yksittäisiä eroja. Joku vanha naisnarkkari voi tienata reilusti vähemmän kuin miesstara, mutta samassa elokuvassa olevista henkilöistä naiset tienaavat paljon enemmän.


      • Anonyymi

        Miehenä uskon että "visuaalisuus" on tärkeämpi asia miehille kuin naisille. Voin olla väärässä, enkä halua missään nimessä olla pitämättä "sisäistä kauneutta" vähäpätöisenä asiana.

        Molemmat asiat ovat tärkeitä. Intohimoiseen rakkauteen visuaalisuus on hyvinkin tärkeä asia. Mutta ajan myötä, kun vuodet vierivät nopeasti ohitse - kun molemmat osapuolet tulevat ryppyiseksi ja ehkä jopa läskisemmäksi, roikkuvine nahkoineen, - niin silloin sisäisen kauneuden merkitys on jo muuttunut tärkeämmäksi asiaksi. Siihen liittyy myös keskinäinen kunnioitus toisiaan kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä uskon että "visuaalisuus" on tärkeämpi asia miehille kuin naisille. Voin olla väärässä, enkä halua missään nimessä olla pitämättä "sisäistä kauneutta" vähäpätöisenä asiana.

        Molemmat asiat ovat tärkeitä. Intohimoiseen rakkauteen visuaalisuus on hyvinkin tärkeä asia. Mutta ajan myötä, kun vuodet vierivät nopeasti ohitse - kun molemmat osapuolet tulevat ryppyiseksi ja ehkä jopa läskisemmäksi, roikkuvine nahkoineen, - niin silloin sisäisen kauneuden merkitys on jo muuttunut tärkeämmäksi asiaksi. Siihen liittyy myös keskinäinen kunnioitus toisiaan kohtaan.

        Kauniisti kirjoitat roikkuvista nahoista ynnä muusta, mutta totuus on, ettei niitä ole kiva katsella! Ja ettäkö miehet ovat visuaalisia ja naiset eivät? Kaikkea sitä kuulee!
        Naisena voin sanoa, että on nautinto katsoa hyvännäköistä miestä vaatteilla tai ilman, mutta ei siinä mitään pornoa tarvita. Ja sama koskee naista. Enkä ole bi tai lesbo, vaan ihan vanhanaikaisen hetero. Puhtaasti esteettistä se on, tai no, ainakin voi olla.

        En myöskään ymmärrä alastomuuden pelkoa puolin enkä toisin, jos parisuhteessa eletään ja läheisiä ollaan. Eikö voitaisi olla vähän rennompia ja hyväksyvämpiä, itselle ja muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti kirjoitat roikkuvista nahoista ynnä muusta, mutta totuus on, ettei niitä ole kiva katsella! Ja ettäkö miehet ovat visuaalisia ja naiset eivät? Kaikkea sitä kuulee!
        Naisena voin sanoa, että on nautinto katsoa hyvännäköistä miestä vaatteilla tai ilman, mutta ei siinä mitään pornoa tarvita. Ja sama koskee naista. Enkä ole bi tai lesbo, vaan ihan vanhanaikaisen hetero. Puhtaasti esteettistä se on, tai no, ainakin voi olla.

        En myöskään ymmärrä alastomuuden pelkoa puolin enkä toisin, jos parisuhteessa eletään ja läheisiä ollaan. Eikö voitaisi olla vähän rennompia ja hyväksyvämpiä, itselle ja muille?

        Juuri noin. Tästä ketjusta juolahtaa pieneen mieloseen, että iso osa ihmisistä on vailla esteettistä silmää, kauneusarvot ovat tuntematon käsite. - Nm. Mässäily ja mielihalut vievät voiton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai naisia on helpompi löytää alalle, kun palkatkin on 15-kertaisia.

        Sama palkka kaikille samasta työstä! Eikö kukaan puutu epäkohtaan? Pitääkö asiasta kannella oikeuskanslerille, tasa-arvovaltuutetulle ja eduskunnan varapuhemiehelle ennen kuin asiaan tulee korjausta?

        kyllä se pornon tekeminen on kaikkien tiedossa ollut jo vuosisatoja. miehellä seisoo vuorokaudessa noin 30 minuttia ja naista voi panna vaikka 8 tuntia päivä.ja voisi tehdä vielä ylitöitä.on vaikeapaa pitää vaakaasenossa kun nainen voi vaikka makaa jalat auki.8 tuntia eikä tunnu pissään.nainen hoitaa kevyesti 12 miestä päivässä. miehellä tekee 1 kanssa tiukaa. kun alkaa heti iltapäivällä runkariksi haukkua vaikka aamulla sai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä on vaikeampi saada tekemään pornoa, kyllä, mutta naisille maksetaan siitä enemmän. Toisaalta miehillä on isompi mahdollisuus tehdä pidempi ura, kun naisilla se jää monesti vain vuoden, parin mittaiseksi jonka aikana pannaan menemään sen minkä ehtii, jotta olisi mahdollisimman monta leffaa tehtynä ennen kuin (mies)katsoja kyllästyy ja vaihtaa katselunsa tuoreimpiin kasvoihin.

        Nim. Been there, done that.

        "vaihtaa katselunsa tuoreimpiin kasvoihin."

        Ei kai sentään kasvoihin? ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai naisia on helpompi löytää alalle, kun palkatkin on 15-kertaisia.

        Sama palkka kaikille samasta työstä! Eikö kukaan puutu epäkohtaan? Pitääkö asiasta kannella oikeuskanslerille, tasa-arvovaltuutetulle ja eduskunnan varapuhemiehelle ennen kuin asiaan tulee korjausta?

        Kyse on kutsumuksesta miesten kohdalla. ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AI valehtelen.

        Katselin joskus Iina sydän porno dokkaria ja siinä pornotuottaja kyseli journalistille joka tuli syyttämään häntä naisten syrjinnästä, että mitä syrjintää se on, että naisille maksetaan 3-5 kertaisesti miehiin nähden.

        Tottakai on yksittäisiä eroja. Joku vanha naisnarkkari voi tienata reilusti vähemmän kuin miesstara, mutta samassa elokuvassa olevista henkilöistä naiset tienaavat paljon enemmän.

        No mikseivät miehet hoida tasa-arvoa asiaan? Odottavatko miehet, että nainen tekee senkin hänen puolestaan?

        Pornoa katsovana naisena olen totaalisen kyllästynyt miehille suunnattuun pornoon, onneksi naisillekin suunnattua tehdään nykyään.

        Tasa-arvoa ei muuten haeta vain palkka-asioilla vaan kohtelulla ja alan arvostuksella. Ihmiskauppa rehottaa: naisia ja lapsia pakotetaan pornobisnekseen enemmän kuin miehiä. Jos miehet eivät kuluttaisi pornoa, olisiko markkinoita? Toki sama koskee naisia, mutta naisille suunnattu porno ei ole vielä suuri bisnes kuin miehille suunnattu.


    • Anonyymi

      Jaa, en osaa sanoa muuta kuin että vaimoni ei häpeä olla alasti edessäni vaikka on lihonnut 10-15 kg, onhan hän mun elämänkumppani ennen kaikkea. Kyllä minä ainakin nautin vaimoni alastomuudesta eikä vaimo häpeä edessäni, eikä pidäkkään hävetä.

      • Anonyymi

        Hienoa! Aitoa rakkautta molemmilta🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Aitoa rakkautta molemmilta🤩

        Niin "Rakkautta". Se kun tottuu siihen toiseen ihmiseen ja tulee hänen seurasta riippuvaiseksi. Nykyään seurustelukulttuuri on muuttunut niin paljon, että useammat haluavat vain iloa lyhyeksi ajaksi, eivätkä halua sitoutua, eli tottua yhteen henkilöön.

        -toinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin "Rakkautta". Se kun tottuu siihen toiseen ihmiseen ja tulee hänen seurasta riippuvaiseksi. Nykyään seurustelukulttuuri on muuttunut niin paljon, että useammat haluavat vain iloa lyhyeksi ajaksi, eivätkä halua sitoutua, eli tottua yhteen henkilöön.

        -toinen mies

        Niin nämä on ihme fwb suhteita eli hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin "Rakkautta". Se kun tottuu siihen toiseen ihmiseen ja tulee hänen seurasta riippuvaiseksi. Nykyään seurustelukulttuuri on muuttunut niin paljon, että useammat haluavat vain iloa lyhyeksi ajaksi, eivätkä halua sitoutua, eli tottua yhteen henkilöön.

        -toinen mies

        Tasa-arvoa ollaan siis saavutettu tässäkin.

        Ennen toinen nainen miehellä oli melkolailla ok, kunhan homma pysyi ns hienotunteisena, mutta naista hakattiin Raamatulla jos toiseen vilkaisi tai toiselle puhui.

        Katso vaikkapa vanhoja elokuvia: kun mies lähti toisen naisen perään, vaimo otti hänet lopulta takaisin, mutta kun nainen lähti toisen perään, se oli ikuinen häpeä ja pahimmillaan nainen eristettiin koko yhteisöstä pahan tekonsa takia.

        Läheisriippuvaisuus on sairaus eikä se katso sukupuolta.


    • Anonyymi

      Ehkä halusi tolla ilmaista vain, et haluaa nähdä sinuakin alastomana? Koska olet hänelle tärkeä ihmisenä? Pelko esteenä, ettei paremmin osannut pukea asiaa sanoiksi? Aistit pelaa ja ehkä myös kokee tilanteen ikävänä itselleen, ku ette elä estotonta elämää?Todennäköisesti surffaa myös netissä, jonka kautta tarpeensa täyttää?

    • Anonyymi

      Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa aivan nuoruudesta asti. Vain minulla, siis naisella, on ollut ylipainoa lasten saamisen jälkeen vuosia. Sitten on ollut reilusti alipainoa syöpään sairastumisen takia. Siitä selvittiin, kunnes tuli uusi syöpä. Molemmat rinnat on leikattu pois ja tilalle rakennettu uudet. Syöpäleikkausten arpia on ympäri kehoani. On lähtenyt tukka syöpähoitojen takia. Mieheni on vaihtanut minulle ulostevaipat, on pessyt minut ja likapyykit kun olen ollut niin heikko, että molemmat tarpeet on mennyt alle sänkyyn.
      On valvonut kymmeniä ja kymmeniä öitä vuosien aikana minun molempien sairauksien takia. Siitä huolimatta hän on pysynyt rinnallani ja nähnyt minut alasti niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina.

      Hän on itkenyt yksin ja kanssani monet kerrat kun kuolema oli aivan siinä vieressä.
      On sanonut rakastavana aina ja ikuisesti minua just sellaisena kuin milloinkin olen.
      Mieheni sanoo aina, että minä olen hänelle aina yhtä kaunis. Samanlainen kuin silloin nuorena. Se on antanut minulle valtavasti voimaa.

      Älä häpeä, älä tressaa, älä mitätöi itseäsi. Olet terve, olet kaunis.
      Ole onnellinen, hymyile ja iloitse elämästäsi. Kaikki on hyvin.
      Miehesi on siinä, ei ole lähtenyt minnekään. Rakasta häntä. Ole läsnä miehellesi, vaatteet päällä ja ilman vaatteita. Mene saunaan hänen kanssaan, pese miehen selkä tai koko mies, olkaa yhdessä. Anna hänelle rakkautesi, teillä on yhteinen elämä, se on tärkeää. Pidä itsestäsi ja miehestäsi hyvää huolta ja ole läsnä.

      • Anonyymi

        Olet siinä mielessä onnekas, että mies on pysynyt rinnalla. Hoivannut, kun olet tarvinnut.


      • Anonyymi

        Juuri noin! Keskinäinen avoimmuus ja toistensa huomioiminen ovat välttämättömiä molempien osapuolien pitäminen tyytyväisinä.


      • Anonyymi

        Juurikin näin!
        T: 30v saman naisen kanssa....


      • Anonyymi

        Sinulla on harvinaisen hyvä mies. Olet varmastikin hyvin kiitollinen hänestä. Joku toinen olisi voinut hyljätä tai jättää hoitolaitokseen toisten hoidettavaksi. Useimmilla ei ole näin, ihmisistä on tullut yhä itsekkäämpiä.


      • Anonyymi

        Tässä on se ainoa ja oikea asiallinen jo kommentti jota tarvitset. Jätä nuo muut täysin omaan arvoonsa.

        T: Mies


      • Anonyymi

        Sinulla on hyvä puoliso ja kirjoitat hänestä kauniisti ja kunnioittavasti. Ja kerrot juurikin sen mikä on olennaisinta. Hyvä muistutus meille kaikille.


      • Anonyymi

        Jotkut meistä haluavat sen tutun ja turvallisen kumppanin, eli sanotaanko "Ladan", vaikka tarjolla olisi erikoisvarusteltu "Lamborghini". Moni mies haluaa ottaa parisuhteessa rennosti ja saada luvan kasvattaa kaljamaha ilman, että se toinen osapuoli on siinä vieressä nalkuttamassa ulkonäöstä. Useat meistä miehistä ovat tällaisia möhömahoja, eivätkä kovin komeita ainakaan omasta mielestään. Kovin moni meistä ei halua olla sosiaalisen median tähti tylsine ruokavalioineen ja jolta kaikenlainen herkkujen ylensyönti on kielletty. Useimmat meistä haluavat nauttia elämästä sellaisena kuin ovat ja syödä makkaraa silloin kun haluavat. T. joku möhömahamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on harvinaisen hyvä mies. Olet varmastikin hyvin kiitollinen hänestä. Joku toinen olisi voinut hyljätä tai jättää hoitolaitokseen toisten hoidettavaksi. Useimmilla ei ole näin, ihmisistä on tullut yhä itsekkäämpiä.

        ... se mikään luonnonoikku ole, ihan normaali rakastava mies. Näin se menee kun on parisuhde kunnossa ja molemminpuolista rakkautta ilmassa.
        Riitasuhteet, jännämiehet ja narsistit sitten eri juttu


      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus. Noin toimii tosimies!!
        Itseriittoiset kusipäät eivät kestä huonoja aikoja. Minäminäminä mentaliteetti ei kuulu oikean miehen ajattelutapaan.
        Olen itse hyvällä itsetunnolla varustettu 45-vuotias, enkä voisi kuvitella jättäväni vaimoani sairauden iskiessä. 20v oltu yhdessä ja lapset kasvatettu. Miten voisin olla niin itseriittoinen, että lähtisin kun toisella on vaikeaa. Niin paljon koettu, ettei lisää tarvita jonkun toisen kanssa.


      • Anonyymi

        Tämä kosketti minua ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut meistä haluavat sen tutun ja turvallisen kumppanin, eli sanotaanko "Ladan", vaikka tarjolla olisi erikoisvarusteltu "Lamborghini". Moni mies haluaa ottaa parisuhteessa rennosti ja saada luvan kasvattaa kaljamaha ilman, että se toinen osapuoli on siinä vieressä nalkuttamassa ulkonäöstä. Useat meistä miehistä ovat tällaisia möhömahoja, eivätkä kovin komeita ainakaan omasta mielestään. Kovin moni meistä ei halua olla sosiaalisen median tähti tylsine ruokavalioineen ja jolta kaikenlainen herkkujen ylensyönti on kielletty. Useimmat meistä haluavat nauttia elämästä sellaisena kuin ovat ja syödä makkaraa silloin kun haluavat. T. joku möhömahamies

        Kyllä on melko metkaa, että joku ihan haluaa ja tahtoo olla möhömaha. Ts. ei mitään väliä sillä, miltä näyttää, mutta varsinkaan sillä, millä tolalla terveys ja kunto ovat. - Nm. Käsittämätöntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kosketti minua ❤️

        miksi se kosketti .sinua.


      • Anonyymi

        Tuo oli kaunein tarina, minkä olen pitkään aikaan kuullut. Juuri se paska mies, joka ei näe vaimoaan alasti, ei rakastele, ei sauno. Tuo on unelma onnesta, elämästä ja toisen kauneudesta. Siitä, kun ei ole, eikä halua muuta kuin toisen -juuri sellaisena kuin on. Kasvaa ihmisenä toisen kanssa menettäen yhdessä ja saaden yhdessä. Siinä on elämän syvin merkitys ja ihmisenä oleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kosketti minua ❤️

        Mua kosketti myös. Olen ihan hyvännäköinen nainen ja monella tavalla varmaan monen mielestä mukava, avulias jne. Kun mulle tuli ongelmia, mies jätti minut. En ymmärrä. Muutama riita. Itsekäs kusip.


      • Anonyymi

        Tämä on se Rakkaustarina.

        mies 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut meistä haluavat sen tutun ja turvallisen kumppanin, eli sanotaanko "Ladan", vaikka tarjolla olisi erikoisvarusteltu "Lamborghini". Moni mies haluaa ottaa parisuhteessa rennosti ja saada luvan kasvattaa kaljamaha ilman, että se toinen osapuoli on siinä vieressä nalkuttamassa ulkonäöstä. Useat meistä miehistä ovat tällaisia möhömahoja, eivätkä kovin komeita ainakaan omasta mielestään. Kovin moni meistä ei halua olla sosiaalisen median tähti tylsine ruokavalioineen ja jolta kaikenlainen herkkujen ylensyönti on kielletty. Useimmat meistä haluavat nauttia elämästä sellaisena kuin ovat ja syödä makkaraa silloin kun haluavat. T. joku möhömahamies

        Voi että, mäkin haluisin niin oman möhömiehen...sellaisen huolehtivaisen.
        t. Hyvin pullea nainen


    • Anonyymi

      Mielestäni ei ole hyvä, että joudut kokemaan häpeää kehostasi. Ensiksi voisit tarkistaa elämäntapasi, olisiko niissä parannettavaa. Sitten keskittyä siihen hyvään, mitä sinulla on, kuten sinut hyväksyvään kumppaniin. Jos et ole tyytyväinen itseesi, kannattaa tietenkin tehdä asian parantamiseksi sen mitä voi, mutta nähdä kuitenkin ne omat parhaat puolet, hyväksyä itsensä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Tällaiset anonyymi haukkujat saa ehkä herkät häpeämään itseään.ja siihenhän nämä, itse itseään häpeävät, tähtäävätkin. Kaikki ei ole ulkonäkökeskeisiä oikeassa elämässä. Kaikki ei kadehdi lähimmäisiään tai nuorempiaan.oikea rakkaus ei arvostele,ei kadehdi,ei loukkaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Tällaiset anonyymi haukkujat saa ehkä herkät häpeämään itseään.ja siihenhän nämä, itse itseään häpeävät, tähtäävätkin. Kaikki ei ole ulkonäkökeskeisiä oikeassa elämässä. Kaikki ei kadehdi lähimmäisiään tai nuorempiaan.oikea rakkaus ei arvostele,ei kadehdi,ei loukkaa jne.

        Noinhan se pitäis olla. Minä olin nuorempana hyvinkin ulkonäkökeskeinen naisten suhteen mutta se jäi iän myötä ja nyt kun saman naisen kanssa vuodesta 91 ei ole enää merkitystä miltä toinen näyttää, rakkaus pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se pitäis olla. Minä olin nuorempana hyvinkin ulkonäkökeskeinen naisten suhteen mutta se jäi iän myötä ja nyt kun saman naisen kanssa vuodesta 91 ei ole enää merkitystä miltä toinen näyttää, rakkaus pysyy.

        No ei kai nyt yli 90-vuotiailla enää pitäisikään olla varaa valita ulkonäön perusteella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai nyt yli 90-vuotiailla enää pitäisikään olla varaa valita ulkonäön perusteella...

        Mitähän tämä toteamus mahtaa tarkoittaa? - Nm. Mitäääh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai nyt yli 90-vuotiailla enää pitäisikään olla varaa valita ulkonäön perusteella...

        kyllä seksualisuus säilyy vaikka 98vuotta älä aliarvioi minua olen puoleensa vetävä nainen vaikka ikää 98vuotta. palvelutalossa miehet pyörii kun herhiläiset. seksuallisuus alkaa 10 vuotiaana ja jatkuu 105 ikävuoteen niin kauan kun sokerisulaa mun suussa ottajia on.


    • Anonyymi

      Rakkaus tekee kauniiksi. Tämäkin asia on yksi niistä monista, joissa rakkaani tekee minut onnelliseksi.
      Rakkaani lupasi hyvissä ajoin huolehtia minusta. Hän on huolehtinut lähinnä onnellisuudestani. Katseluunkin myös järjestetään mahdollisuuksia riittävästi, pyytämättäkin.

      Tunnen olevani tarpeeksi arvokas. Haluan myös asian pysyvän sellaisena. Siksi myös itse haluan ja teenkin paljon hänen vuokseen.

      Meillä ei tule koskaan iskuja vyönalle. Puhummekin paljon. Se on helppoa, kun ei tarvitse olla hyökkäys tai puolustusasemissa kokoajan. Parisuhteessa onkin nyt seesteinen turvallinen ja rakastava tunnelma, jossa meillä on hyvä olla. Toki ei se pojankaan kohtalo ole korvapuusti, vaan kaikki me pyrimme olemaan hyviä toisillemme.

      Jokainen päivä mietin, kuinka onnekas olenkaan. Rakkaani ajattelee samoin.

      Kokemusta on toisenlaisestakin elämästä. Siksi olenkin nyt kiitollinen.

      Nettikuvat eivät kiinnosta. Ne eivät herätä minussa mitään. Korkeintaan vastenmielisyyttä.

    • Anonyymi

      Kyllä se seksualisuuteen alkaa heti vaikuttamaan. Sen takia vaatteita pidetään ettei synny väärinkäsitystä etenkin jos on nuori ja hormoonit hyrrää.

      • Anonyymi

        Ehkä jossain Epsanjassa, mutta Suomessa keksii parempiakin syitä pukea ylleen kuin lähimmäisen hormonitoiminta...


    • Anonyymi

      Ihan normaalia että mies haluaa nähdä alastomia naisii. Jos omaa kumppania ei nää niin sitten mies joko katsoo pornoo tai menee huoriin. Laihduta 15 kg niin voit riisua miehesi edessä. Ei se laihduttamienn niin vaikeaa voi olla.

      • Anonyymi

        Laihduttaminen on periaatteessa helppoa. Mutta kroppa on addiktoitunut lihavuuteen kuin huumeeseen. Jos paino putoaa, kroppa haraa vastaan päänsäryllä ja alituisella ruuanhimolla. Laihduttaja voi jaksaa vuodenkin vastustaa, mutta lopulta tulee retkahdus ja paino palaa hyökyaallon lailla.

        Seksihimo on hyvin samankaltainen tunne kuin lihduttajan syömähimo. Mutta kun laihduttaja sentään ilahtuu paremmannäköisestä ja terveemmästä kropasta, seksinpuutteinen vain masentuu.


      • Anonyymi

        Alastomuus on normaalia parisuhteissa tai pitäis olla, meillä ainakin muijan kanssa on. Vaikka toinen ei kehollisesti enää vastaa sitä nuoruuden haluttua kuvaa on sellainen kuin on. Mielummin kuitenkin katselen muodokasta ja rehevää vaimoani kuin aidanseivästä.


      • Anonyymi

        Samalla periaatteella siis jos nainen haluaa romantiikkaa eikä omaa ukkoa kiinnosta, nainen saa hakea romantiikkaa muualta.
        Ei se ruusupuskan kaupasta hakeminen tai vaimon kanssa juttelu niin vaikeaa voi olla.


    • Anonyymi

      En ole nuori mutta vartalo sopuhtainen ja kaunis, toivoisin että mies esimerkiksi saunassa ihailisi sanallisesti, mutta turha odottaa.

      • Anonyymi

        Ei sanoja tarvita, katseet riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanoja tarvita, katseet riittää.

        puhumattomuus on kaiken kauheinta sex suhtessa parisuhtessa se on ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sanoja tarvita, katseet riittää.

        Ei riitä naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä naiselle.

        Puhuisinhan minäkin kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, mutta hän sanoo suoraan, ettei kiinnosta. Hänkin puhuu ummet ja lammet asioista, jotka eivät kiinnosta minua, ja loukkaantuu, kun hänen puheensa menee toisesta korvasta susään, toisesta ulos.

        Miehen ja naisen tunteet ja ajatukset kulkevat niin eri latuja, että kommunikaatioyhteyttä ei synny. Kun nainen haluaa miehen avautuvan tunteistaan ja mies sitten kertoo kihisevänsä raivosta, kun tuomari pilasi pelin väärällä jäähytuomiolla, nainen pettyy kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuisinhan minäkin kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä, mutta hän sanoo suoraan, ettei kiinnosta. Hänkin puhuu ummet ja lammet asioista, jotka eivät kiinnosta minua, ja loukkaantuu, kun hänen puheensa menee toisesta korvasta susään, toisesta ulos.

        Miehen ja naisen tunteet ja ajatukset kulkevat niin eri latuja, että kommunikaatioyhteyttä ei synny. Kun nainen haluaa miehen avautuvan tunteistaan ja mies sitten kertoo kihisevänsä raivosta, kun tuomari pilasi pelin väärällä jäähytuomiolla, nainen pettyy kuitenkin.

        Olisin hiton onnellinen jo tuosta. Viime viikolla mies puhu tämän verran:

        - mitä syödään lauantaina, jos uuni ei toimi?
        - mitä pyykkiä sulla on pyykkitupaan? (Mie varasin sen alunperin työvaatteilleni).
        - me (mies ja lapset) syödään toi nakkisopan loppu, onks siellä sulle mitään?
        - kumpi käy kaupassa? (Mies tiesi, että mulla ei ollut rahaa kun maksoin auton vakuutukset).
        - oletko jo laittanut viestin huoltomiehelle hellasta?
        - Eiks tää o se sun tuttus? (Näytti lainaamastaan kirjasta tuntemani naisen nuoruuden kuvaa).

        Enpä mäkään viitsi enää puhua muuta kuin vastailla jos tuo jotain kysyy. 12 vuotta yritin, suunnittelin perhelomat, yhteisiä juttuja, maksoin hotellit ja harrasteet vaan ei. Jos jotain pyydän hoitamaan, niin 90% unohtaa hoitaa tai ilmottaa 6-18 kk päästä hoitaneensa asiat. Nyt ei olla olla mitään tehty yhdessä 6 vuoteen, ei sitä ole aikoihin kiinnostanut mun asiat, seksi on kyllä ihan kelvollista.

        Onneksi voin pysyä töissä ja istua vaikka autossa tunnin tai pari töiden jälkeen. Yksinyrittäjänä kun paperitöitä voi tehdä melkein missä vaan, paitsi asiakaskohteissa. Eikä sanallakaan koskaan kehu tai kiitä, mistään tukemisesta puhettakaan. Päätin sitten toteuttaa elinikäisen haaveeni yrityksen perustamisesta, kun en enää jaksanut keskittyä yksin ylläpitämään parisuhdetta.

        En tiedä mitä sitten, kun lapset muuttaa kotoa, eletäänkö sitten jo ihan totaalisesti omia elämiä ja laitetaan lusikat jakoon?


      • Anonyymi

        Miksi tarvitaan sanoja? Olen nainen joka ei tarvitse sanoja, vaan tekoja. Minulle teot ovat halaus, lähelle ottaminen, suukko poskelle, käsi kädessä kulkeminen, jne. En tiedä saatteko kiinni.

        Koen sanojen olevan kuin koiranpennulle. Kehu mua, niin mä teen sitten sitä mitä sä tahdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tarvitaan sanoja? Olen nainen joka ei tarvitse sanoja, vaan tekoja. Minulle teot ovat halaus, lähelle ottaminen, suukko poskelle, käsi kädessä kulkeminen, jne. En tiedä saatteko kiinni.

        Koen sanojen olevan kuin koiranpennulle. Kehu mua, niin mä teen sitten sitä mitä sä tahdot.

        Niin ja vielä saunassa toisen peseminen ja vaikka perjantaina kaljan tuominen työpäivän jälkeen.


    • Anonyymi

      Heteromies on visuaalinen eläin ja tykkää katsella alastomia naisenrunkoja. Mikään perustarve se ei kuitenkaan ole, heteromies ei kuolla kupsahda siihen ettei paljaat tissit ja pyllyt hypi silmille. Se on vain ylimääräistä nautintoa, kuten sokeriset herkut. Niidenkään puutteeseen ei kuole eli ilmankin pärjää, mutta onhan se kiva välillä saada pullaa.

      Onhan se kiva katsella oman rakkaan alastonta vartaloa, vaikka se ei viimeisen päälle tikissä olisikaan. Toki (netti)maailmasta löytyy "täydellisiä" (alastomia) vartaloita joita katsella, mutta kummasti se rakkaus tekee oman kullan kropasta sen halutuimman katselukohteen.

      • Anonyymi

        Netti maailmassa niitä näkyy mutta omaan kultaan pääsee käsiksi ja saa ihailla livenä. Mielummin karva tuhero ja tisut siinä edessä kuin jossakin ruudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netti maailmassa niitä näkyy mutta omaan kultaan pääsee käsiksi ja saa ihailla livenä. Mielummin karva tuhero ja tisut siinä edessä kuin jossakin ruudulla.

        sen takia maailmassa yksinelävät lisääntyy. kun korvataan toinen ihminen.netinkautta. mullakin on japanista ostettu puhuva kotihoitaja toimii sähköllä. olisin halunu hydridimallin mutta sen valmistus on loppunu.se näyttää melkein oikealta ihmiseltä.


    • Anonyymi

      Ollaan mekin yli 60, mutta silti lihonut vaimoni on kiihottavin olento minkä tiedän. Katselen minäkin netistä alastomia naisia, mutta en siinä mielessä että vertaisin heitä, tai himoitsisin heitä. Päin vastoin, kuvittelen vaimoni heidän tilalleen siihen tilanteeseen, ja siitä se taas lähtee.

      • Anonyymi

        Nettipornolla herätetään haluja ja tuntemuksia. Näiden johdosta oma nainen kotona pysyy kiinnostavampana, kuin ilman nettipornoa. Jotkut eivät niin pornoa katso, mutta käyvät sen sijaan vieraita naisia tapaamassa. Siinä on omat isot riskit tauteineen ja pankkitilin hupeneminen. Nettipornon vuoksi mies ei jätä vaimoaan.

        Jos tänä päivänä on vielä naisia, jotka eivät salli miestensä tiirailla pornoa tietokoneillaan, niin olisi jo hyvä aika käydä sivistämässä itseään vaikka netissä miehen seksuaalisuudesta ja seksuaalisista tarpeista. Miehiä kiinnostaa visuaalinen puoli enemmän kuin mikään muu. Perässä tulee heti naisen tuoksut, eli pillun tuoksu, joka saa hyvin monen miehen kiimaiseksi. Tämä on hyvin alkukantainen ominaisuus geeneissämme ja millään puheilla, tai koulutuksilla ei ihmisen geenejä saa muutettua.

        Nainen tarvitsee myös mielen kiihoketta ja jotkut hurahtavat kirjoittelemaan tuntemattomille miehille chatti-sovelluksilla. Naisten kohdalla tässä on iso riski siihen, että nainen rakentaa mielessään rinnakkaisen parisuhteen ja oikean parisuhteen ongelmien alkaessa hän saattaa turvautua tähän rinnakkaiseen mielikuvitusparisuhteeseen. Tämä saattaa johtaa pettämiseen. Usein tämä toinen mies ei haluakaan parisuhdetta vaan vain seksiä. Tiedän useita naisia, joille on käynyt näin pitkissä parisuhteissa. Kaiken rehellisyyden nimissä jos chättiin ryhtyy, niin tulisi pitää oma mies tietoisena mitä on tekeillä ja kertoa hänelle rehellisesti, jos on keskustellu mennyt seksuaalisävytteiseksi ja ehkä jo tapaamisehdotteluihin asti. Jälkeenpäin on turha yrittää korjata rikkinäistä sydäntä, jos asiat ovat edenneet jo siihen, että toinen mies on tavattu "ihan uteliaisuudesta" ja "eihän sen pitänyt seksiin asti johtaa", vaikka pari lasillista viiniä otettiinkin hänen kotonaan viikonloppuna kun oma mies kotona luuli minun olevan bailaamassa kavereiden kanssa yökerhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettipornolla herätetään haluja ja tuntemuksia. Näiden johdosta oma nainen kotona pysyy kiinnostavampana, kuin ilman nettipornoa. Jotkut eivät niin pornoa katso, mutta käyvät sen sijaan vieraita naisia tapaamassa. Siinä on omat isot riskit tauteineen ja pankkitilin hupeneminen. Nettipornon vuoksi mies ei jätä vaimoaan.

        Jos tänä päivänä on vielä naisia, jotka eivät salli miestensä tiirailla pornoa tietokoneillaan, niin olisi jo hyvä aika käydä sivistämässä itseään vaikka netissä miehen seksuaalisuudesta ja seksuaalisista tarpeista. Miehiä kiinnostaa visuaalinen puoli enemmän kuin mikään muu. Perässä tulee heti naisen tuoksut, eli pillun tuoksu, joka saa hyvin monen miehen kiimaiseksi. Tämä on hyvin alkukantainen ominaisuus geeneissämme ja millään puheilla, tai koulutuksilla ei ihmisen geenejä saa muutettua.

        Nainen tarvitsee myös mielen kiihoketta ja jotkut hurahtavat kirjoittelemaan tuntemattomille miehille chatti-sovelluksilla. Naisten kohdalla tässä on iso riski siihen, että nainen rakentaa mielessään rinnakkaisen parisuhteen ja oikean parisuhteen ongelmien alkaessa hän saattaa turvautua tähän rinnakkaiseen mielikuvitusparisuhteeseen. Tämä saattaa johtaa pettämiseen. Usein tämä toinen mies ei haluakaan parisuhdetta vaan vain seksiä. Tiedän useita naisia, joille on käynyt näin pitkissä parisuhteissa. Kaiken rehellisyyden nimissä jos chättiin ryhtyy, niin tulisi pitää oma mies tietoisena mitä on tekeillä ja kertoa hänelle rehellisesti, jos on keskustellu mennyt seksuaalisävytteiseksi ja ehkä jo tapaamisehdotteluihin asti. Jälkeenpäin on turha yrittää korjata rikkinäistä sydäntä, jos asiat ovat edenneet jo siihen, että toinen mies on tavattu "ihan uteliaisuudesta" ja "eihän sen pitänyt seksiin asti johtaa", vaikka pari lasillista viiniä otettiinkin hänen kotonaan viikonloppuna kun oma mies kotona luuli minun olevan bailaamassa kavereiden kanssa yökerhoissa.

        koita vaikka teenmasturbation.tai grannymature. niin sen takia en jätä vaimoani.googlaan npäivittäin grannymature masturbation.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nettipornolla herätetään haluja ja tuntemuksia. Näiden johdosta oma nainen kotona pysyy kiinnostavampana, kuin ilman nettipornoa. Jotkut eivät niin pornoa katso, mutta käyvät sen sijaan vieraita naisia tapaamassa. Siinä on omat isot riskit tauteineen ja pankkitilin hupeneminen. Nettipornon vuoksi mies ei jätä vaimoaan.

        Jos tänä päivänä on vielä naisia, jotka eivät salli miestensä tiirailla pornoa tietokoneillaan, niin olisi jo hyvä aika käydä sivistämässä itseään vaikka netissä miehen seksuaalisuudesta ja seksuaalisista tarpeista. Miehiä kiinnostaa visuaalinen puoli enemmän kuin mikään muu. Perässä tulee heti naisen tuoksut, eli pillun tuoksu, joka saa hyvin monen miehen kiimaiseksi. Tämä on hyvin alkukantainen ominaisuus geeneissämme ja millään puheilla, tai koulutuksilla ei ihmisen geenejä saa muutettua.

        Nainen tarvitsee myös mielen kiihoketta ja jotkut hurahtavat kirjoittelemaan tuntemattomille miehille chatti-sovelluksilla. Naisten kohdalla tässä on iso riski siihen, että nainen rakentaa mielessään rinnakkaisen parisuhteen ja oikean parisuhteen ongelmien alkaessa hän saattaa turvautua tähän rinnakkaiseen mielikuvitusparisuhteeseen. Tämä saattaa johtaa pettämiseen. Usein tämä toinen mies ei haluakaan parisuhdetta vaan vain seksiä. Tiedän useita naisia, joille on käynyt näin pitkissä parisuhteissa. Kaiken rehellisyyden nimissä jos chättiin ryhtyy, niin tulisi pitää oma mies tietoisena mitä on tekeillä ja kertoa hänelle rehellisesti, jos on keskustellu mennyt seksuaalisävytteiseksi ja ehkä jo tapaamisehdotteluihin asti. Jälkeenpäin on turha yrittää korjata rikkinäistä sydäntä, jos asiat ovat edenneet jo siihen, että toinen mies on tavattu "ihan uteliaisuudesta" ja "eihän sen pitänyt seksiin asti johtaa", vaikka pari lasillista viiniä otettiinkin hänen kotonaan viikonloppuna kun oma mies kotona luuli minun olevan bailaamassa kavereiden kanssa yökerhoissa.

        Eli naisen pitää hyväksyä miehen halu pornoon, mutta miehen ei tarvi hyväksyä sitä, että nainen haluaa huomiota.
        Hiton tekopyhää.


    • Anonyymi

      Löysin uuden naisystävän (me molemmat 60 ), joka aluksi ujosteli saunaan menoa yhdessä. Uskaltautui kuitenkin, ja sitten yöllä harrastettiin seksiä. Tämä nainen samoin kuin edellinen naisystäväni valitti lihavuuttaan, vaikka molemmat ovat mielestäni seksikkäitä, ei liian lihavia naisia. Katselen mielelläni alastomia naisia, mutta ei niitä yleensä silmille hypi.

    • Anonyymi

      Ja sitten ihmetellään kun tulee niitä eroja.😳
      Kyllä minä ainakin haluan nähdä rakkaan naiseni alasti ja pitää hellänä.
      Miksi naiset ovat itseään kohtaan niin ankaria?
      Itse olen 46v ja rakastan kypsiä naisia. Ovat vaan niin ihania kun ikää tulee♥️

      • Anonyymi

        Eipä kukaan ihmettele miksi eroja tulee. Kyllä ne tavallisimmat syyt on kaikille ihan selvät.

        Parempikin on erota kuin kituuttaa onnettomassa suhteessa.


      • Anonyymi

        "Miksi naiset ovat itseään kohtaan niin ankaria?"

        Valitettavasti siksi että ylipainoinen tai lihava nainen haukutaan maan rakoon, ilkeimmät haukkumiset tulevat miehiltä näillä palstoilla.
        Sanotaan että kukaan ei sinua halua kun olet lihava, onko ihme jos on vaikea uskoa omaan viehättävyyteensä?


    • Anonyymi

      Niinhän se on että jos nainen on läski, niin ei sammosta kestä katsoa

      • Anonyymi

        Silloin etsit naisen joka ei ole läski. Turha tänne on tulla julistamaan sinun henkilökohtaisia mieltymyksiäsi


    • Anonyymi

      Pitääkin hävetä jos päästää ittensä lihomaan, mutta kyllä rakkaus voittaa liikakilot

      • Anonyymi

        Kiintymys toiseen voi antaa anteeksi asioita, mutta ei poista miesten seksuaalista viettiä


    • Anonyymi

      Koita ottaa pimmeessä kakoseen, jos ukkos siitä ilahtus yhtään...

    • Anonyymi

      Mites seksi. Oletko mielestäsi jumpannut lantioilla, jotta miehesi laukeaa helposti sisääsi. Vanhemmiten paikat tahtoo löystyä ja mies alkaa miettiä huoria tai nuorempaa. Olisiko tuo alastomuuden kaipuu miehen halua kiihottua. Jos ongelmia, voisitte katsoa pornoa yhdessä ja rakastella siinä samalla.

      • Anonyymi

        Kovasti täällä palstan tietäjät aina puhuu siitä miten naisen tulee huolehtia siitä että mies laukeaa.

        Millonkas olet itse viimeksi nähnyt vaivaa siihen että nainen laukeaa?

        Mies on keskimäärin varsin helppo saada tulemaan, vaikka olisi millainen velhonhiha haarovälissä. Osaamaton mies taas ei saa epätoivoisella räpeltämisellään naista tulemaan kuin pahalle tuulelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti täällä palstan tietäjät aina puhuu siitä miten naisen tulee huolehtia siitä että mies laukeaa.

        Millonkas olet itse viimeksi nähnyt vaivaa siihen että nainen laukeaa?

        Mies on keskimäärin varsin helppo saada tulemaan, vaikka olisi millainen velhonhiha haarovälissä. Osaamaton mies taas ei saa epätoivoisella räpeltämisellään naista tulemaan kuin pahalle tuulelle.

        Sinä se nyt et tiedä yhtään mitään!
        Kyllä meillä miehillä sperma lentää, mutta emme aina saa siitä kovin nautintoa. Hyvin moni löysemmän pillun panijoista joutuu salaa yksin runkkaamaan vielä panon jälkeen vielä myöhemmin iltaisella kun vaimo ei ole näkemässä.
        Meillä asiat menivät paremmin ja vaimo koki myös itse, että asialle ei voi itse tehdä mitään ja hakeutui leikkaukseen. Nykyään on liha kireämpi ja lantionpohjan lihaksiakin pystyy vielä treenaamaan. Vaimo myös saa helpommin orgasmin, sillä hän myös tuntee vihdoin jotain mitä ei olllut tuntenut vuosiin. Toki häpyä kiihotetaan seksin aikana ja aiemmin se ei vaan johtanut mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se nyt et tiedä yhtään mitään!
        Kyllä meillä miehillä sperma lentää, mutta emme aina saa siitä kovin nautintoa. Hyvin moni löysemmän pillun panijoista joutuu salaa yksin runkkaamaan vielä panon jälkeen vielä myöhemmin iltaisella kun vaimo ei ole näkemässä.
        Meillä asiat menivät paremmin ja vaimo koki myös itse, että asialle ei voi itse tehdä mitään ja hakeutui leikkaukseen. Nykyään on liha kireämpi ja lantionpohjan lihaksiakin pystyy vielä treenaamaan. Vaimo myös saa helpommin orgasmin, sillä hän myös tuntee vihdoin jotain mitä ei olllut tuntenut vuosiin. Toki häpyä kiihotetaan seksin aikana ja aiemmin se ei vaan johtanut mihinkään.

        Tuntuu sulla olevan se tiedonpuute.

        "Laukeaminen" on juurikin sitä että sperma lentää. Siitähän tuossa oli puhe - laukeamisesta.

        Kiva että vaimosi teki sulle mieliksi ja kävi läpi hengenvaarallisen leikkauksen, jotta sun munalla on mukavampaa.

        Se on verrattavissa kehitysmaissa harrastettavaan naisten sukuelinten silpomiseen miesten mieliksi.

        Toki vaimosi olisi varmasti saanut orgasmeja, mikäli olisit joskus nähnyt vaivaa hänen nautintonsa eteen.

        Mutta jutuistasi tulee selväksi että mielessäsi ainoastaan miehen nautinnolla on väliä, nainen on vain reikä johon ne rojut ruikkastaan.


      • Anonyymi

        kyllä olen smalla tavalla kun 1 entinen kansanedustaja . ketsuppi pullolla.mut haluisin kysyä olikö pullo täys tai puolilaan.mulla vaimo syntyny 20 luvulla ei tahdo kanssa enään alast olla minun aikana. niin aloin netistä katsomaan Granny mature masturbation.niin vaimo saa olla rauhassa. ehdotin sille kaalimato.com tuoteita. mutta se sillä ketsuppipullon korkilla yrittää voimistellä sillä on 500kg pullo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se nyt et tiedä yhtään mitään!
        Kyllä meillä miehillä sperma lentää, mutta emme aina saa siitä kovin nautintoa. Hyvin moni löysemmän pillun panijoista joutuu salaa yksin runkkaamaan vielä panon jälkeen vielä myöhemmin iltaisella kun vaimo ei ole näkemässä.
        Meillä asiat menivät paremmin ja vaimo koki myös itse, että asialle ei voi itse tehdä mitään ja hakeutui leikkaukseen. Nykyään on liha kireämpi ja lantionpohjan lihaksiakin pystyy vielä treenaamaan. Vaimo myös saa helpommin orgasmin, sillä hän myös tuntee vihdoin jotain mitä ei olllut tuntenut vuosiin. Toki häpyä kiihotetaan seksin aikana ja aiemmin se ei vaan johtanut mihinkään.

        Voi voi, kyllä sinulla mies on mahtanut olla vaikeaa kun naisesi on ollut niin 'löysä'. Otappa yhteyttä huviksesi gynegologiin joka kertoo, onko oikeasti 'löysä pi**uisia naisia' olemassa, ei synnyttäneitä. Kysypä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, kyllä sinulla mies on mahtanut olla vaikeaa kun naisesi on ollut niin 'löysä'. Otappa yhteyttä huviksesi gynegologiin joka kertoo, onko oikeasti 'löysä pi**uisia naisia' olemassa, ei synnyttäneitä. Kysypä.

        Mites muuten oman libidosi ja koon laita ja osaatko kiihoittaa naisen esileikillä, siis oikein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites muuten oman libidosi ja koon laita ja osaatko kiihoittaa naisen esileikillä, siis oikein?

        Tämä siis kärsivälle miehelle jonka nainen oli liian 'löysä'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se nyt et tiedä yhtään mitään!
        Kyllä meillä miehillä sperma lentää, mutta emme aina saa siitä kovin nautintoa. Hyvin moni löysemmän pillun panijoista joutuu salaa yksin runkkaamaan vielä panon jälkeen vielä myöhemmin iltaisella kun vaimo ei ole näkemässä.
        Meillä asiat menivät paremmin ja vaimo koki myös itse, että asialle ei voi itse tehdä mitään ja hakeutui leikkaukseen. Nykyään on liha kireämpi ja lantionpohjan lihaksiakin pystyy vielä treenaamaan. Vaimo myös saa helpommin orgasmin, sillä hän myös tuntee vihdoin jotain mitä ei olllut tuntenut vuosiin. Toki häpyä kiihotetaan seksin aikana ja aiemmin se ei vaan johtanut mihinkään.

        Minä muuten olen saanut mahtavat orgasmit miehiltä joilla sitä kokoa ja taitoa on ollut.


    • Anonyymi

      Jos miehesi sanoo sinun olevan ennen kaikkea rakas,niin nauti kehostasi juuri sellaisena kuin se on! Ei yli 50-vuotias nainen enää tarvitse olla mikään teini ja juuri samoissa mitoissaan kun oli silloin kun tavattiin.

      Olen itse yli 40 vuotias nainen. Minulla on kuhmuraa ja muhkuraa,mutta nautin elämästäni ja mieheni myös minusta ja ennen kaikkea minä hänestä. Aurinko paistaa muutamasta extrakilosta huolimatta. Ne ovat tulleet vain rakkaudesta!

    • << Minun on nähtävä alastomia naisia.<<

      Asiasta puhataan suoraan harvoin. Siksi toisin ajattelevat eivät tiedä.

      Aikana, kun ei ollut vielä nettiä, tuttavapariskunnan rouva kertoi miehensä sanoneen, että miestenlehdet eivät olleet vain tarpeellisia, vaan VÄLTTÄMÄTTÖMIA. Jos ei saa nähdä naisia alastomana ja näyttämässä vittuaan, ei nyt suorastaan kuole, mutta kovaa puutetta kärsii ja voi huonosti..

      Siksi useimmat miehet katselevat pornoa ja naisistakin enemmistö.

      On ymmärrettävää, että useimmat miehet varovat törmäystä. Hyvin helposti tulee reaktio: "Enkö minä riitä? Joillekin ei ole tuttu, että meillä on moniavioinen geenistö, kuten useimmilla eläimillä. Naisten ihanien sukuelinten katselu VÄHENTÄÄ tarvetta olla käytännössä moniavioinen. Samoin muuttujat muuttaen.

      • Anonyymi

        Yksikään mies ei "kärsi ja voi huonosti" ellei näe alastomia naisia. Ei yksikään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään mies ei "kärsi ja voi huonosti" ellei näe alastomia naisia. Ei yksikään.

        Näköjään olen sitten ainoa. Olen luullut ennen, että muutkin kärsivät.


      • Anonyymi
        sokM kirjoitti:

        Näköjään olen sitten ainoa. Olen luullut ennen, että muutkin kärsivät.

        Et ole ainoa. Kyllä on selvä tarve nähdä puoliso alastomana. Ilon evääminen on ilkeyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään mies ei "kärsi ja voi huonosti" ellei näe alastomia naisia. Ei yksikään.

        Sinä et tiedä mitään.
        Mies kärsii. Kärsimys on useimmiten seksuaalista turhautumista, joka näkyy mielialassa ja siinä, että osa meistä ärtyy helposti. Osa ei saa mitään aikaiseksi, jos ei ole saanut seksuaalista tyydytystä. Jos et asiasta tiedä, eikä ole omakohtaisia kokemuksia, niin suosittelen lähtemään vaikka kirjastoon lukemaan alan opuksia, jotta et jatkossa mainosta täällä typeryyttäsi.

        Voisin lainata tässä isäpappaani kun hän kommentoi kiukuttelevasta naisesta ulkona: "Tuo ei ole tainnut saada kyrpää vähään aikaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä mitään.
        Mies kärsii. Kärsimys on useimmiten seksuaalista turhautumista, joka näkyy mielialassa ja siinä, että osa meistä ärtyy helposti. Osa ei saa mitään aikaiseksi, jos ei ole saanut seksuaalista tyydytystä. Jos et asiasta tiedä, eikä ole omakohtaisia kokemuksia, niin suosittelen lähtemään vaikka kirjastoon lukemaan alan opuksia, jotta et jatkossa mainosta täällä typeryyttäsi.

        Voisin lainata tässä isäpappaani kun hän kommentoi kiukuttelevasta naisesta ulkona: "Tuo ei ole tainnut saada kyrpää vähään aikaan"

        Ja toisin päin: suurmiehillä on järjestään ainakin yksi muusa, yleisemmin liuta muusia. Niitä ilman suurmies olisi mitättömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä mitään.
        Mies kärsii. Kärsimys on useimmiten seksuaalista turhautumista, joka näkyy mielialassa ja siinä, että osa meistä ärtyy helposti. Osa ei saa mitään aikaiseksi, jos ei ole saanut seksuaalista tyydytystä. Jos et asiasta tiedä, eikä ole omakohtaisia kokemuksia, niin suosittelen lähtemään vaikka kirjastoon lukemaan alan opuksia, jotta et jatkossa mainosta täällä typeryyttäsi.

        Voisin lainata tässä isäpappaani kun hän kommentoi kiukuttelevasta naisesta ulkona: "Tuo ei ole tainnut saada kyrpää vähään aikaan"

        Se ei ole mitään "kärsimystä" että ei näe alastomia naisia. Seksuaalista turhautumista varmasti, mutta ei "kärsimystä".

        Oikeaa kärsimystä on kylmyys, nälkä, jano, kova fyysinen kipu...

        Suosittelen sulle lämpimästi sitä kirjastoa ja sieltä ihan ekana sellainen hieno opus kuin SANAKIRJA, voit opetella noinkin yksinkertaisen asian kuin "kärsimys" todellisen sisällön sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mitään "kärsimystä" että ei näe alastomia naisia. Seksuaalista turhautumista varmasti, mutta ei "kärsimystä".

        Oikeaa kärsimystä on kylmyys, nälkä, jano, kova fyysinen kipu...

        Suosittelen sulle lämpimästi sitä kirjastoa ja sieltä ihan ekana sellainen hieno opus kuin SANAKIRJA, voit opetella noinkin yksinkertaisen asian kuin "kärsimys" todellisen sisällön sieltä.

        Seuraavaksi sanot, että yksinäisyys, lapsettomuus, sydänsuru ja masennus eivät ole kärsimystä. Ihmiset päättävät jopa päivänsä näistä syistä, mukaan lukien seksuaalisen turhautumisen.


    • Anonyymi

      Näiden läskiksi haukkuvien itseensäsekaantujien kommenteista ei kannata välittää, kunhan huutelevat koska eivät ole oikeaa alastonta naista nähneetkään. Kyllä kunnon nainen on kypsä, rubensmainen olento, jonka rinnat laskeutuvat luonnollisesti, eikä ainakaan pömpötä silikonitäytteisinä pallonpuolikkaina. Aivan hyvin voi naisessa ikääntyminen näkyä, ei se omakaan kalu enää vanhemmiten mikään kovakanki ole, hyvä kun edes vähän värähtää. Himot kyllä on tallella kypsiin, ei nuoriin naisiin. Itse olen aina ollut kiinnostunut omanikäisistä naisista.

      Nimim: Antidanny

    • Anonyymi

      Rinnat roikkuu ko pannukakut, ja takamus selluliitin kyllästämä möllykkä. Mutta ne on minun, ollut jo 20vuotta. Joskus ne on olleet sileät ja kimmoisat, ja nyt ruttuset ja veltot. Silti ne edelleenkin on minun

      • Anonyymi

        Ihmisiä ei omisteta, ei sileitä eikä ruttuisia ja velttoja. - Nm. Tavaroita omistetaan


    • Anonyymi

      Minäkin lopetin alastomana kekkuloimisen mieheni edessä, koska lihosin 20 kg. Mieheni sanoi, ettei sillä ole väliä, mutta minulle on!

      Nykyään huomaan, että mieheni katselee usein luonto-ohjelmia mursuista.

      • Anonyymi

        Suotta lopetit.


    • Anonyymi

      Miksi olette olleet yhdessä kolometoista vuotta? Eikö vuosi ja puoli olisi riittänyt? Sehän on joillakin jo se klassinen aika suunnilleen suhteessa kun aletaan miettiä eroa. Kahden vuoden kultainen keskitie. Nyt junalippua Lempäälään varaamaan, kyllä Niilo22 susta hyvän emännän ottaisi!

    • Anonyymi

      Meillä oli ikäero toisin päin.mies keho mahtava urheilulinen ja minä kuiva ryppyinen.En pystynyt nakuna aamiista:Yritin.hän oli lojaali,oltiin pyyhkeisiin kiedotuna.

    • Anonyymi

      Ihan turhaan häpeilet olemustasi. Kun mies pitää naisestaan, eikä ole ihan nuori muutenkaan, niin tietää, että ei tässä mitään kiiltokuvapoikia olla itsekään. Ihmisvartalo on lähtökohtaisesti viehättävä katseltava ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän kiinnostaa mikään ulkoa siloiteltu ulkonäkö. Ikäisensä näköisiä ihmisiä on kiva katsella alastomana. Alastonta puolisoa katsellessa mies muistaa kaikenlaisia kivoja alastomuuteen liittyviä muistoja. Älä evää häneltä näitä positiivisia katseluun liittyviä tunteita. Muutama makkara tai ryppy siellä täällä on mitätöntä kokonaisuuden kannalta.

      • Anonyymi

        Noinhan se on. Siksi suunnilleen samanikäinen olisi juuri sopiva kumppaniksi.


    • Anonyymi

      Ole itsesi,ole onnellinen olet luotu ihminen ja hän puolisosi on sanonut myös rakastavan(hieno ihminen). Niin se pitää olla,emme syntyneet vaattee päällä,älä häpeä itseäsi. Kukaan meistä ei ole täydellinen,eikä tarvitse olla! RAKASTA ITSEÄSI!

    • Anonyymi

      15 kg:n ylipaino tarkoittaa sitä, että laihikselle heti paikalla molemmat. Ihan terveyssyistä, mutta siinä samalla korjaantuvat muutkin haastetta tuottavat hommelit. - Nm. Peilikuva miellyttävämmäksi

      • Anonyymi

        Asiat on hyvin jos ja kun ihminen tyytyväinen omaan kehoonsa, jos toista ei miellytä voi miettiä ja katsoo peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiat on hyvin jos ja kun ihminen tyytyväinen omaan kehoonsa, jos toista ei miellytä voi miettiä ja katsoo peiliin.

        Ööööö ... Aloittajahan ei ole tyytyväinen ja silloin pitää tehdä ja toimia, jotta voisi olla ja katsella itseään peilistä positiivisella mielellä. Muitten miellyttäminen on sivuseikka, vaikka mukava se(kin). - Nm. Läski ja laardi on ahdistavaa kannettavaa


    • Anonyymi

      No todellakin on aika outoa jos ei aviopari mene saunaan yhdessä.Alastomuus on ihan luonnollista.Ilmeisesti et käy esim. uimahalleissa uimassa,jos häpeät lihoamista.Olen katsellut tuttavapiirissä olevia aviopareja,toiset nukkuukin eri huoneissa,päivittäistä nalkuttamista ja aviopuolison arvosteluaMiksi menee naimisiin jos aviopuoliso ei miellytä.Avioliitto on toisen kunnioittamista ja arvostamista.Ei ihme että miehet käy vieraissa.Olen onneksi HOMO,en ikinä menisi naimisiin naisen kanssa tai sitoisi itseäni mihinkään suhteisiin edes miehen kanssa.Arvostan yksityisyyttäni.Käyn säännöllisesti ulkomailla,ja yleensä nusdistirannoilla,enkä häpeä kroppaani.Jos joku haluaa katsoa,siitä vaan.

    • Anonyymi

      Kyllä vaimon on oltava alasti nähtävillä, olethan sängyssäkin alasti hänen kanssaan, jos meinaatte halata muutakin kuin vaatteita. Tuolla tavalla ajaa miehen väkisinkin pornon tai pettämisen tielle. Olen 80v ja nyt uuden kanssa yli vuoden naimisissa edellinen kuoli.

    • Anonyymi

      Minä mies 57v ihannoin isopeppuisia ja rintavia naisia ja alastomia tietenkin vauhh!

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Vanhetessa ihminen rumenee. Kantsis silti pitää se kroppa kunnossa, turha lässyttää että ulkonäöllä ei ole merkitystä. Vaikka vanha on aina vanha mutta 5-kymppisellä on vielä mahdollisuus näyttää hyvältä.

    • Anonyymi

      Jos miehesi on seksuaaliterve yksilö, niin pelkkä pyllyn kannikan näkeminen ei pitäisi riittää. Hän tahtonee pakaraa, poskihoitoa tai mitä vaan peniksen vemputusta nyt hänelle keksitkään. Ja se on ihan normaalia ja tervettä.

    • Anonyymi

      Vähän asian vierestä mutta naisystäväni on arviolta 30 kg ylipainoinen. Suhteen alussa ajattelin että eihän sillä ole väliä, mutta nyt on alkanut tuntua että suuri ylipaino on kaiken tekemisen tiellä ja kiinnostukseni suhteeseen on lopahtamassa. Osaltaan juttu on vaikeutunut koska alussa naisen luonteenpiirteet tuntuivat kivoilta mutta nyt on paljastunut hieman epämiellyttävämpiä piirteitä. No, eihän tähän kellään ole vastausta, pitää vain itse yrittää päättää mitä tekisi.

      • Anonyymi

        Millaset luonteenpiirteet muutuivat ja miten?


    • Anonyymi

      Alastomuus on maailman ihanin asia, koska silloin näkee mitä todellisuus on, eli onko pikkumunainen, vai isojööti, seka roikkuuko rinnat lähellä alavatsaa, vaikka piti olla ns. pushup.???

      • Anonyymi

        Ihanaa, et mä en oo ainoo joka tykkää seksististä näin vanhempana, minun tyttärenpoika, sanoi jo aikoinaan varovasti: tee mitä haluut, älä selittele muille, aikas hjuva malli muillekin, esim Putinille, no mut se on vaan se mulkku-johtaja.


      • Anonyymi

        Itseäni kiinnostaa katsella naisen pimpsaa. Sen sijaan rinnat ja takapuoli ei kiinnosta. Vaimoni on saunassa aina yläosa peitettynä mutta alapää paljaana. Hyvä ratkaisu meille molemmille.


    • Anonyymi

      Ratkaisu: elämäntapamuutos ja ylimääräiset kilot pois?

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, jos kilot häiritsee niin kilot pois, jos on vaikeaa muuttaa syömistapojaan niin sitten panostaa enemän liikkumiseen. Joka päivä ihmisen täytyy liikkuua, saada liikuntaa niin , ettei kilot pääse kertymään. Liikunta vaikuttaa terveyteen muutenkin kokonasivaltasesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, jos kilot häiritsee niin kilot pois, jos on vaikeaa muuttaa syömistapojaan niin sitten panostaa enemän liikkumiseen. Joka päivä ihmisen täytyy liikkuua, saada liikuntaa niin , ettei kilot pääse kertymään. Liikunta vaikuttaa terveyteen muutenkin kokonasivaltasesti.

        Oikein. Tuohon lisää, että tärkein läskin poistaja on KÄVELY. Mitään oikeita laihdutustabletteja ei ole ole vielä olemassa. Kävelemisen innoittajaksi voi hankkia vaikka jonkin Fitbit-rannekkeen, joka laskee päivittäiset askeleet. Tämä laihdutustapa on todistettu useissa tv-ohjelmissakin ja se on ainoa totuus. Ne ostos-tv:n laihdutusvempeleet toimii vain johonkin tiettyyn lihasryhmään ja niillä ei vartalon läskiä poisteta.
        Kummallinen fakta: Viimeisen tutkimustiedon mukaan Läski poistuu ihmisestä hiljalleen ulos hengittäessä, eli hengityksen mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Tuohon lisää, että tärkein läskin poistaja on KÄVELY. Mitään oikeita laihdutustabletteja ei ole ole vielä olemassa. Kävelemisen innoittajaksi voi hankkia vaikka jonkin Fitbit-rannekkeen, joka laskee päivittäiset askeleet. Tämä laihdutustapa on todistettu useissa tv-ohjelmissakin ja se on ainoa totuus. Ne ostos-tv:n laihdutusvempeleet toimii vain johonkin tiettyyn lihasryhmään ja niillä ei vartalon läskiä poisteta.
        Kummallinen fakta: Viimeisen tutkimustiedon mukaan Läski poistuu ihmisestä hiljalleen ulos hengittäessä, eli hengityksen mukana.

        100 000 askelta per viikko, kalorit 1500. Ei tipu paino ei. Mulla lääkitys krooniseen sairauteen ja sekä tuo sairaus että lääkitys hidastavat aineenvaihduntaa.
        Esim 2 vk syömättä silti 100 000 askelta viikossa ei tiputa grammaakaan ei laita edes nesteitä kiertoon.
        Sähköinen aineenvaihduntamittaus antaa lepotilakulutukseksi 1700 kcal / pv, mutta totuus on jossain raudanpuutteen ja migreenilääkityksen takana. Ei lähe kävelemällä, ei uimalla eikä pyöräilemällä.

        Joten kuinka halvatun monta tuntia sitä pitäis oikein kävellä, kun 36-40 h / vk ei riitä?!


    • Anonyymi

      kyllä. jos en näkisi kumppania alasti nin vaihtoon menisi. itselle kun alastomuus on aina ollut ihan normi juttu!

    • Sanoisin et kyllä suhteessa toisen näkeminen alasti on aika luonnollista. Jos ei ole sinut oman kehonsa kanssa alasti. Siihen voi vaikuttaa paljon aloittamalla liikunta ja treeni harrastusta. Mut joo vastaus kysymykseen on Kyllä, eikä se nimen omaan jää siihen kyllä parisuhteessa tarvii myös seksiä jolloin alastomuus on aika yleistä...

      • Anonyymi

        Joo ja ei... Aikoinaan eräs tyttöystävä odotti sängyllä haarat levällään.

        Ei se niin helposti mene. Eikä mennyt.


    • Anonyymi

      Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan seksuaalisuuteen ja sen toteuttamiseen. Jos sinua ei tämä kiinnosta, niin et voi silti häneltä hänen seksuaalisuuttaan ja tarpeitaan kieltää. Ihmisen on seksuaalinen aina vauvasta vanhukseksi asti.

      Se, että hän ilmaisi, että hänen tulee saada nähdä alastomia naisia ei välttämättä ole niin mustavalkoinen kuin millaisena sen näet. Hän varmasti haluaa nähdä sinut vielä alasti ja varmasti kiihottuu nähdessäsi sinut alusvaatteisillasi. Lähtökohtaisesti alastomuus ei kiihota miehiä, vaan se mitä ei näy. Tämän vuoksi naisille on keksitty niin paljon näitä "piilottelevia" (paljastavia) alusvaatteita. Päälivaatteissa erityisen suosiossa nykyään ovat legginsit ja mies kuin mies nauttii siitä kun näkee naisen kireän pepun näiden alta. Nuo legginssit ovat siitä hyvät, että selluliitti, yms alla ei haittaa ollenkaan, sillä housen päälle ne eivät näy. Jos mies sanoo, että ei pidä, tai välitä näistä, niin todennäköisesti huijaa, tai ei sitten ole vielä koskaan nähnyt tällaisia.

    • Anonyymi

      Ilman alastomuutta elämästä todellakin puuttuisi jotakin suurta. En olis naisen kanssa joka ei haluis olla edessäni alasti. Onnekseni puolisoni on nainen joka ei häpeile ylimääräisiä kiloja, kyllä peppu ja lanteet keikkuu edessäni ja tissit pompahtelee, kiva ja nautinto katella ja kyllä noi puolison silmätkin poimii aika nopeesti mun vehkeet kun olen alasti.

      • Anonyymi

        Voisin vielä lisätä et seurustelin nuorena naisen kanssa joka ei mun edessäni ilman vaatteita ollut, seurustelu kesti puolisen vuotta kun pistin poikki.


    • Anonyymi

      Älä häpeä vaan rohkeasti kanna vartalosi. Ulkomuoto ei minulle miehenä ratkaise vaan se kuinka sinut on itsensä kanssa ja kantaa muotojansa, oli ne sitten pienet tai suuret.
      Miehesi puhuu tosi alentavasti ja se ei auta asiaan vaan keskustelkaa mikä lähestymistapa auttaisi sinua suhtautumaan asiaan paremmin. Jo asiasta puhuminen voi vähentää häpeää. Aloittaa kevyesti alastomana peiton alla lähekkäin, Hämärässä vain kylpytakissa tv-iltaa vilautellen välillä, alusvaatteilla aamupalalla, mikä olisikaan se teidän juttu. Kerrot miehesi rakastavan sinua joten kerro mikä sinusta tuntuu hyvälle jotta pääset häpeästä. Tykkäisitkö jos vartaloasi kehuttaisiin, silmiä, hiuksia, auttaisiko arjen kosketukset, halaukset. Molemmat muuttuneet ulkoisesti joten voisiko yhdessä tehdä asialle jotain kannustaen toista? Meillä ainakin molemmat kannustavat toista liikkumaan vaikka eri harrastuksiakin koska siten jaksaa arkea parempikuntoisena ja peilikuvakin voi muuttua myönteisemmäksi.

    • Anonyymi

      Jos et halua mennä saunaan hänen kanssaan, niin joku muu kyllä menee ennen pitkää. Ihan kaikella ystävyydellä tämän sanon.
      Mies saattaa myös olettaa, että sinä käyt saunassa jonkun muun kanssa, kun hänen seuraansa ei kerran kaivata.

    • Anonyymi

      "Minä häpeän olemustani vaikka mieheni sanookin että: ihan sama miltä näytän kun olen hänen rakas"

      Jos et ole sinut itsesi kanssa tuon "ylimääräisen" 15 kilon kanssa, niin mitäpä jos laihduttaisit sen 15 kiloa. Ylipainoisuustesi viestisi perusteella ei todennäköisesti ole krooninen sairaus josta ei pääse eroon. Laihduttaminen ei ole millään tavalla mahdoton urakka. Se vaatii vain päätöksen ja hieman kurinalaisuutta syömisen ja liikkumisen suhteen. Terveellinen ruokavalio ja liikunta parantaa elämänlaatua muutenkin

    • Anonyymi

      Ei suomalaiselle saunakulttuurin tuntijalle alastomuus niin kauheaa ole, kuin jostakin kauempaa saapuneelle, joka on kasvatettu torjumaan alastomuuden uskonnon, perinteiden ja kasvatuksensa vuoksi.
      Ikääntyessään ihmisen olemus seuraa ikävuosia. Ei sitä kannata murehtia, mutta ei mielestäni ole pakko jäädä katseiden kohteeksi, jos itse siitä vaivautuu.

    • Anonyymi

      Kyllä luulen että 99% miehistä tykkää alastomasta naisvartalosta, voi tietenkin kysyä mistä tykkää sillä pääsee vielä pidemmälle.

    • Anonyymi

      Katselkoon netistä, minä itse olen 50 ja nukun ilman vaatteita, hillun ympäri kämppää välillä aamusin nakuna ja ukko ei oo millänsäkään. Tainnu tottua mun yllättäviin sekoiluihini.

    • Anonyymi

      Tässä kirjoittaa nuorekas mies 60 . Elelen yksin nykyisin ja kyllä jokainen marketreissu elähdyttää nuorten naisten suhteen. Jos ei talvitakkiset asiakkaat, niin sitten henkilökunnan helmet. Niin, eiväthän he ole alasti. Valitettavasti ikäluokkani naiset näyttävät kutakuinkin äidiltäni. Kaikki kunnia hänelle..

      Miehesi kommentti tarpeesta nähdä alastomia naisia on tietty kuin nurkkaan ajetun huudahdus. Toisaalta voisiko hän paremmin kannustaa kehopositiivisuuteen sinua, joka olet alkanut pyöristymään. Ehkäpä ajan kans saatte yhdessä taas kiinni liikunnasta ja jostain dietistä. Ei ole hyvä olla itseinhossa. Viet elämästäsi samalla kaiken ilon. Tietty liikakilot tuottavat terveysongelmia. Olet ehkä jo huomannutkin.

      Heitä sille kullallesi täky. Jos saat kammettua 10 kiloa pois ja mielellään enemmänkin, niin esiinnyt luonnollisemmin vähemmissä pukeissa ja yhteissaunominenkin onnistuu. Kumma jos ei ukko ala tsemppaamaan.

      Nyt on hienot ulkoilukelit ja kevättä pukkaa .

      Tsemppiä vaan

    • Anonyymi

      kiitos kysymästäsi. mutta olet sykolookin tarpeessa olet hyvi estonen.olisi kiva tietää lähtöpaino oliko 85kg ja nyt 100kg .niin voisin parenmin syventyä sun estosuuteen.pelkäätkö kävellä kadulla jos mies porukka kävelee vastaan.oletko yleensä pimeessä estototomaton.vai mielunmin peiton alla harrastatte seksia monta kertaa vuodessa saat mietäsi nynyjään 3 kertaa vuodessa vain harvenmin.

      • Anonyymi

        Lähtöpaino oli 53 kg enkä pelkää kävellä kadulla vaikka kiks tulisi vastaan. Seksiä harrastetaan n. 1 viikossa ja jäljempänä kerron tuosta tapauksesta.


    • Anonyymi

      Jospa menisit saunaan ja vain hyväksyisit itsesi sellaisena kun olet. Kaikki muu katoaa mutta läski on ikuista.
      Jos miehesi sanoo, että olet hänelle se sama kuin ennen niin usko häntä. Ei hän maininnut vielä että haluiaisi nähdä muita naisia.
      Folio pois ja saunaan.

    • Anonyymi

      Mun mieheni vaihtoi mut granny teen lesbiaan.sitä se päivät tovit katsoo syntyny 10 luvulla.

    • Anonyymi

      "Miksi haluaisit nähdä syntymättömän poikasi alasti"

      "Koska myös syntymättömällä lapsella tulisi olla ihmisoikeudet."
      mikä aivopieru tämä oli?!!?

      Onko siis syntymättömän lapsen ihmisoikeus tulla nähdyksi alasti äitinsä kohdussa?
      Mutta joo, odottele nyt että se ressu ehtii edes syntyä!
      Kaikkia meitä kanssa on, täytyy sanoa....

    • Anonyymi

      15 kiloa on paljon naiselle. Meil oli vähän sama, tutustuttiin niin vaimo painoi 55 kg ja nyt 70 kg! No ihan hyvä kotiäiti on mut seksit haen muualta eli mulla on salasuhde. Suosittelen muillekin miehille. Kattokaa panemua.net siellä rikkaat ja kauniit kotirouvat hakee panoja. Vissiin lompsa kunnossa näiden ukoilla mut muuten ei.

    • Anonyymi

      Kannattaa ehkä itse selvittää asioita itsensä kanssa. Jokainen haluaa puolisonsa nähdä myös alasti. Jos itseensä ei hyväksy sellaisenaan kuin on, kannattaa tehdä asialle jotain. Mul itsellä huono itsetunto ja omasta mielestä en oo hyvä missään. Ensin pitää rakastaa itseään ennen kuin voi rakastaa jotain toista.

    • Anonyymi

      minä en jaksa enää nussia riittää kun naisella on kunnon rekvisiitat päällä ja kyrvän imentä riittää, näin toimin kaikkien naisten kanssa

    • Anonyymi

      On se noin. Heteromies pitää alastomasta naisvartalosta. Joillekkin enemmän kiloja tarkoittaa vain enemmän katsottavaa 😎

    • Anonyymi

      Itse tykkään sopivan seksikkään paljastavasti pukeutuneesta naisesta. Herättää halua ja intohimoa kun mielikuvitus vaeltelee. Sytyttää dynamiitin ja sen jälkeenhän vähän tavanomaisempikin kumppani on ah`niin ihana.

    • Anonyymi

      Tietysti kuuluu. Alastomuus on luonnollista.Alasti tänne tullaankin.

    • Anonyymi

      Ex painaa nyt 247kg.että en halua nähdä. Sairasta jos ei ole halua pitää huolta, itsestään ja pojastamme.Rahaa on mut ei mitään itsekuria/ halua

      • Anonyymi

        Ehkä hän painaisi vähemmän, jos olisi vähemmän rahaa. - Nm. Hah


      • Anonyymi

        kyllä kunnon donna painaa 380kg kanava 11.


      • Anonyymi

        Kerrotko miksi et halua nähdä. Painan 100 grammaa. Olenko kiinnostava?


    • Anonyymi

      Pukeudu sukkanauhaliiveihin .

      • Anonyymi

        mitä ne liivit auttaa.sun sex elämään.


    • Anonyymi

      Minulla oli aikanaan työkaverina yli 50-vuotias nainen joka kertoi, että hänen miehensä ei ollut koskaan nähnyt häntä alasti. Kyllä mielessäni sitä kovasti ihmettelin, en sen takia että miehien olisi jostain syystä pakko nähdä alastomia naisia, vaan tuli mieleeni monia tilanteita joissa on luonnollista olla yhdessä alasti. Heillä oli lapsia, joten miten on sänkyhommat mahtaneet sujua, yöpaidassa tai aina pimeässä, muuta en keksi ja saunassa käyty erikseen. Minusta on kyllä luonnollista olla mieheni kanssa alasti, vaikka en ole enää nuori, en kaunis enkä hoikka. Jos ei toista hyväksy sellaisena kuin toinen on, joutaa vaihtaa osoitetta, mutta sinulla ei sitä ongelmaa ole koska miehesi haluaa nähdä sinut myös alasti, joten älä häpeile itseäsi, miehesi näkee sinut vieläkin kauniina vaikka et itse niin tee.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin: Jos häpeät olemustasi, tee asialle jotakin.
      "Minun on nähtävä alastomia naisia." - Olisitko tyytyväisempi, jos miehesi haluaisi nähdä alastomia miehiä?

    • Anonyymi

      Ehkä mies saattaa kokea sen omalla tavallaan hylkäyksen vaimon puolelta, jos vaimo ei alasti oo miehen edessä, erityisesti sauna ois hyvä paikka olla alasti ja mies yleensä haluaa saunaan mukaan vaimonsa. Näin miehenä tuumin.

      • Anonyymi

        Jos kaikki mitä yhdessä pariskuntana tehdään on saunaan meno ja esileikki on siinä, että nainen riisuu vaatteet, niin empä yhtään ihmettele, ettei alastomuus kiinnosta.


    • Anonyymi

      Olen mies ja lihonut yhdessäolon aikana yli 150 kiloa. Sammutan yleensä makuuhuoneen valot ennen kuin otan paidan pois.

    • Anonyymi

      Miehesi kommentti saattoi olla hätähuuto, joskin huonosti muotoiltu. Hän saattaa pelätä että menettää sinut kun et halua itseäsi enää hänelle näyttää. Olisiko nyt keskustelun paikka?

    • Anonyymi

      Ero ainoa ratkaisu jos et pysty näyttämään sulojasi miehellesi. Mies janoaa alastonta naisvartaloa (juuri sinun) ja jos viet häneltä tämän mahdollisuuden niin on oikeus ja kohtuus että päästät miehesi himoitsemaan jotakin toista naista antautuvaista. Et selvästikään rakasta miestäsi jos tuijotat vain omaa napaasi. Parisuhde on aina kahdenkauppa. Ole siis miehellesi armollinen, päästä hänet piinasta ja jää sinä tuijottelemaan itkien itseäsi peilistä. Miehesi saa kyllä naista antautuvaista muualta.

      • Anonyymi

        Ja jos nainen haluaa miehestä kumppanin, keskusteluyhteyden ja miehen selvivän omat sotkunsa, niin on oikeus ja kohtuus, että mies on mies eikä täysi-ikäinen lapsi.
        Parisuhde on kahden kauppa eikä nainen halua olla puolisonsa äiti eikä mies selvästikään rakasta naistaan, jos pitää tätä kotiapulaisena.
        Ole siis armollinen äläkä etsi parisuhdetta, jos haluat ilmaisen kotiapulaisen .


    • Anonyymi

      Kyyyllähän se vähän näin on. Alastonta naista täytyy välillä mähdä. Jos ei livenä niin sitten näytöltä.
      Mies 69

      • Anonyymi

        Ei täydy.

        Mies HALUAA nähdä alastomia naisia.

        Miehen ei TARVITSE nähdä alastomia naisia.

        Halu ja tarve on kaksi ihan eri asiaa.


    • Anonyymi

      Kuulostaa että miehesi rakastaa sinua muodosta huolimatta. Opettele itsekin rakastamaan itseäsi.

      Kyllä, mies tarvitsee naisen alastomuutta.

      Mies 37

      • Anonyymi

        Ei tarvitse.

        Mies HALUAA naisen alastomuutta.

        Halu on aivan eri asia kuin tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse.

        Mies HALUAA naisen alastomuutta.

        Halu on aivan eri asia kuin tarve.

        Hollannissa esim. seksi on määritelty ihmisen perustarpeeksi. Täten sitä tarvitaan.

        Sitäpaitsi, mitä väliä kumpaa sanaa tässä kyseisessä kontekstissa käyttää? Viestini sanoma tulee takuulla selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hollannissa esim. seksi on määritelty ihmisen perustarpeeksi. Täten sitä tarvitaan.

        Sitäpaitsi, mitä väliä kumpaa sanaa tässä kyseisessä kontekstissa käyttää? Viestini sanoma tulee takuulla selväksi.

        On monia maita joissa on naurettavia säännöksiä ja määritelmiä. Monessa maassa naisten ei vieläkään sovi opiskella, ajaa autoa tai valita itse kumppaniaan.

        Seksi EI OLE ihmisen perustarve. Se on halu, ei tarve.

        Käytetyillä sanoilla on paljonkin väliä. Sanoma muuttuu varsin radikaalisti, kun käyttää väärää termiä, kuten tässäkin tapauksessa.

        Ihminen ei kuole seksinpuutteeseen. Ihminen kuolee vedenpuutteeseen. Vesi on siis tarve ja seksi halu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On monia maita joissa on naurettavia säännöksiä ja määritelmiä. Monessa maassa naisten ei vieläkään sovi opiskella, ajaa autoa tai valita itse kumppaniaan.

        Seksi EI OLE ihmisen perustarve. Se on halu, ei tarve.

        Käytetyillä sanoilla on paljonkin väliä. Sanoma muuttuu varsin radikaalisti, kun käyttää väärää termiä, kuten tässäkin tapauksessa.

        Ihminen ei kuole seksinpuutteeseen. Ihminen kuolee vedenpuutteeseen. Vesi on siis tarve ja seksi halu.

        Kyllä ihminen voi kuolla seksinpuutteeseen, niin kuin ihminen voi kuolla krooniseen kipuun, yksinäisyyteen, lapsen menetykseen, masennukseen, kiusaamiseen tai särkyneeseen sydämeen. Ja vaikka noihin ei kuolisikaan, kyllä ne elämän pilaavat ja tekevät kuoleman houkuttelevaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hollannissa esim. seksi on määritelty ihmisen perustarpeeksi. Täten sitä tarvitaan.

        Sitäpaitsi, mitä väliä kumpaa sanaa tässä kyseisessä kontekstissa käyttää? Viestini sanoma tulee takuulla selväksi.

        Mues ei tarvitse seksiin naista. Mies haluaa (useinmiten) seksiin naisen.

        Vai onko Hollannissa menty niin pitkälle, että maassa jokin ylin taho päättää myös sen, kenen kanssa sitä seksiä harrastetaan?

        Eikö sitäpaitsi sama koske myös naista? Seksi vain usein alkaa naisille esileikillä, joten jos naisen ns pitää antaa, niin eikös miehen pidä myös sitten harrastaa esileikkiä?


    • Anonyymi

      kaikki noin 60kg ja 400kg välillä käy jos sokeri sulaa.

    • Anonyymi

      Käyn aina aamupäivisin ja illallaa katsomassa microsoft edge kasomassa. Big grannymature masturbation. ja tyhjennä muistin. parisuhde käyttää googlea. niin ei näy sivuilla.taito laji tämä parisuhde.

    • Anonyymi

      No onhan se melkoisen erikoista jos elää parisuhteessa eikä saa nähdä toista alastomana!? Onko sitten mitään seksielämääkään, vai onko sitä vaan pimeessä peitonalla?
      Me ollaan kuuskymppinen avopariskunta, kahdeksan vuotta yhdessä oltu ja nukutaankin alasti. Jos mun avovaimo alkais sanomaan etten saa nähdä häntä alasti, niin kyllä meidän parisuhde loppuis siihen. Kyllä parisuhteessa pitää ajatelle myös toisen tarpeita eikä vaan mitä itse haluaa.

    • Anonyymi

      Miehen ei ole nähtävä alastomia naisia. Sen vuoksi et ole koskaan kuullut vastaavaa kommenttia. Ne kilot ei haittaa mitään jos mies ei niitä vartavasten vastusta. Ja syökää vähemmän että paino pysyy kurissa.

    • Anonyymi

      Kyllä.On mukava nähdä alastomia naisia joiden mitat on kohdillaan.Läskit ei kiinnosta,ne oksettaa.Missit on huviä ja sellaiset jitka treenaa säännöllisesti.Sellaiset naiset on haluttavia.Itse olen 60 ja pitänyt painoni kurissa.Treenaan säännöllisesti, jotta olisin vaimolleni mahdollisimman haluttava.Vaimoni on 50.

    • Anonyymi

      Ei suomalaista naista kukaan halua edes katsoa ... yli 25 v. ja pois silmistä.

    • Anonyymi

      "Viimeisen puolenvuoden aikana olen vältellyt tilanteita missä olisin alasti mieheni edessä"

      Eli ette ole seksiäkään harrastaneet ainakaan puoleen vuoteen?!

      • Anonyymi

        Olemme harrastaneet mutta sekin on niin pikaista että ei siinä tarvi paitaa edes riisua.meidän seksi on sellaista että mieheni ei omastamielestä osaa tyydyttää minua (eli ei jaksa)tyydytän itseni ja sen jälkeen mieheni,


    • Anonyymi

      Ei ne miehen tarpeet kokonaan katoa vaikka on ollut aviossa vuosikymmeniä,on tietenkin selvää että ikähän vaikuttaa siihen "kestävyyteen" ja muutenkin mutta aina kuitenkin kaipaa sitä toista sukupuolta ellei ole jotenkin sukupuolisesti poikkeava.

    • Näin uskovan miehen näkökulmasta.
      Mies on oikeassa.Kyllä mies haluaa nähdä naisensa Rakkaansa myös alasti ,vaikka joku extra kilo olisikin.
      Tosin kyllä ihmisten pitäisi taistella ,että ei mies tai nainen muutu pulla mössöksi.
      Vaatii itsekuria ,mutta kuitenkin.Kyllä puolisoiden on hyvä nauttia alasti saunasta yms.yms.
      Se kuuluu normaaliin suhteeseen eikä makkaroita pidä hävetä.
      Kun Rakastaa ni Rakastaa...ei se ole makkara sidonnaista.

      • Anonyymi

        Uskossa olevan ihmisen pitäisi olla siveä ja muistaa että seksiä harrastetaan vain lisääntymistarkoituksessa. Alastomuus on syntiä. Kun lapsiluku on täynnä niin loppuu irstailut makkarissa. Uskova ihminen ymmärtää että paljas iho on matkalippu kuumaan paikkaan. Uskovat harrastavat ne pakolliset lisääntymiseen vaadittavat seksitkin pimeässä peiton alla pukeissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskossa olevan ihmisen pitäisi olla siveä ja muistaa että seksiä harrastetaan vain lisääntymistarkoituksessa. Alastomuus on syntiä. Kun lapsiluku on täynnä niin loppuu irstailut makkarissa. Uskova ihminen ymmärtää että paljas iho on matkalippu kuumaan paikkaan. Uskovat harrastavat ne pakolliset lisääntymiseen vaadittavat seksitkin pimeässä peiton alla pukeissa.

        Jaahans...ihan kuin joku homo olisi kirjoittanut.
        Raamattu sanoo ohjeeksi ,että miehen keho on naisen hallussa ja naisen keho miehen hallussa eli toisin sanoen pitää huolta puolisonsa haluista.
        Rakastelu on miehelle ja naiselle Jumalan suunnittelema kauneus ja ihanuus tähän maalliseen elämään.
        Se on miehen ja naisen välinen asia.
        On paljon valhe tekstiä tästäkin asiasta ,mutta kuuluu asiaan ku piru huudattaa lapsiaan rienaamaan ja pilkkaamaan ja valehtelemaan raamatun tekstin päälle.


    • Anonyymi

      182 cm uhkea miisu 92 kiloo ihan ok kova kellii uuhh nam pus

    • Anonyymi

      Olen mies ja 35 vuotta naimisissa saman naisen kanssa. Kumpikin olemme lihoneet tänä aikana, vaikka vaimoni olikin jo naimisiin mennessä hieman ylipainoinen. Itse laihdutin muutama vuosi sitten pois 20 kg, ja minua ei voi enää kutsua lihavaksi. Vaimo on kyllä ylipainoinen.
      Alastomuus : Kyllä, minäkin haluan nähdä alastoman naisen ja koskettaa häntä ja enemmänkin .. Onko siinä jotakin vikaa ?
      Miehen seksihalu on paljolti visuaalista, naisen vartalo on aina kaunis, vaikka hieman ylipainoa olisikin. Minun silmissäni vaimoni on edelleen haluttava ja seksikäs, vaikka ollaankin jo yli kuusikymppisiä. Seksiäkin on pari-kolme kertaa kuukaudessa. Vaimo ei halua useammin. Se on luonnollista, ja sekin on luonnollista että minä haluan useammin. Hyvin meillä menee joka tapauksessa.

    • Anonyymi

      Olen ollut saunassa alstomiennaisten kanssa suomessa ja ulkomailla saunomassa ei siinä mitää pahaa ole enenvanhaan suomessakin oltiin alasti saunassa. kun olin pikkupoika nyt hoikka 75v isoisä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on harhapoluilla. On loukkaus aviomiestä kohtaan, jos ei suostu hänen kanssaan saunaan. Lavennat oman omituisen ongelmasi myös miehesi ongelmaksi.

      Ihminen kuluu käytössä ja se näkyy vuosien kertyessä päällepäin. Naisilla on muutenkin tapana hautoa tyhjästä ongelmia.

      • Anonyymi

        Miten se on "loukkaus"? Kyllähän jokainen saa yksin käydä saunassa, ei se mikään loukkaus ole. Toiset tykkää käydä porukalla lenkkisaunassa ja toiset taas nauttii yksinään löylyistä.


    • Anonyymi

      Avioliittoon kuuluu seksi. Jos ei halua olla alasti, suhdetta ei voi kutsua läheiseksi ja silloin on suuria ongelmia.

      Adam ja Eva häpesivät alastomuutta Jumalan edessä, koska he eivät tunteneet olevansa läheisiä Hänen kanssaan. He uskoivat Saatanaan. Kenties sinäkin uskot valheita ja siksi et halua näyttäytyä alasti miehesi edessä.

    • Anonyymi

      Ex vaimolla oli samanlainen probleema, ei suostunut oikein millään olemaan täysin alasti minun edessä. Ihmettelin suuresti mistä johtuu, varsinkin kun hänellä oli todella upea vartalo. Joskus jos onnistuin riisumaan häneltä liivit, niin nosti heti kädet rintojen eteen. Kyllähän tämä haittasi meidän liittoa pidemmän päälle, ex-vaimo selitti syyksi edellisen liiton ikäviä kokemuksia. Hän oli kyllä omituisen epävarma vartalostaan, vaikka sitä aina muistin kehua ja ylistää. Itselleni ei toki tullut tarvetta nähdä muita naisia alastomana, mutta omaani olisin kyllä halunut useammin nähdä alasti.

    • Anonyymi

      Te olette aikuisia ihmisiä.Alastomuus on ihan normaalia,olette sitten minkänäköisiä tai kokoisia.Yhteiseloa teillä on ollut 13v, luulisi että tuntisitte toistenne vartalon kaikki sopukat.Teillä ei ilmeisesti ole minkäänlaista sänkyelämää?Siinä asiassa ns."nuoria" vielä olette nauttimaan toistenne kehosta. Et ilmeisesti halua näyttää itseäsi alasti,ettei vaan miehellä alkaisi mieli tekemään,koska et itse halua.Sääliksi käy..miestäsi.

    • Anonyymi

      uskaltko käydä suihkussa vaikka en saunassa pystykään käymään. kyllä on elämäsi mennyt vaikeaksi.miten pärjäät esim 75 vyitiaaksi olet nyt tuskin 40vuottakaan.

    • Anonyymi

      Ihmisiltä on nykyään liikaa pyydetty että pitäisi itsensä fyysisesti hyvässä kunnossa.

    • Anonyymi

      Jos ei voi olla alasti kumppanin kanssa niin ei kannata seurustella. Saunassakin ollaan alasti ja silleen ja kumppanin kanssa pitää käydä saunassa. Niin se vaan on että parisuhteessa tehdään juttuja alasti kuten seksiä harrastetaan.

      • Anonyymi

        Niin ja kyllä sen kumppanin haluaa nähdä alasti.


    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on että kun mies vanhenee, nainen vanhenee, niin vanhenee kroppakin. Asia pitää hyväksyä niinkuin se on. Kun sen hyväksyy ja jatkaa elämäänsä niistä pienistäkin asioista iloiten, se on paljon rikkaampaa kun murehtia silmäryppyjä tai muuta vastaavaa. :-)Tuollainen syö ihmistä ja vie aikaa nauttia tästä elämästä mikä meillä vielä on tallella.

      • Anonyymi

        Kun minun mies on suihkunraikas ja vähän partavettä niin siinä ei haittaa hänen silmärypyt tai pieni maha..päinvastoin, hrrr....:D


    • Anonyymi

      Otan osaa siihen etten enää koskaan koskekaan suomalaiseen naiseen.
      Kyl ne täytyy mualmalta vaan löytyä ... en vaikka Beata Papp tulis kourimaan:)
      Ex-muikin silmät ja Kaenuust ... voi Jeesus ku sanoo jotain niin toiseest korvaast sisään ja toiseet ulos - pitääkö paikkansa?
      Nätti ku piru pienenä, vaan annas olla ku alkaa sieraimet levenee ja nenä tuhiseen .. vois sit nyy es joskus siivota - pitääkö paikkansa?

      Umpipuusta ne on tehty, nääs suomalaiset naiset ihan ylös asti, korvienvälistä kovaa kuin kivi.

      SE ON ROCK!

    • Anonyymi

      Itsehän vältän alastomuutta julkisilla paikoilla, viranomaiset eivät tykkää hyvää sellaisesta.

    • Anonyymi

      Kyllä. T. Mies.

    • Anonyymi

      Kauankohan tämä mies oli kerännyt rohkeutta kertoa naisellensa halunsa nähdä alaston nainen.

    • Anonyymi

      Naisen tarpeet ja huolet on jatkossa otettava huomioon. Näin on ainakin PS:n konttorilta annettu ymmärtää. Pitää kuunnella ja toimia sen mukaan.

    • Anonyymi

      Naiset ovat ihania olkoon paino sitten mitä tahansa. Kaikille naisille me rakastamme teitä ja tulemme aina rakastamaan.

    • Anonyymi

      Ainoastaan pointti on Suomen naisia tulee rakastaa olivat he mitä mieltä asiasta. Sillä ei ole mitään väliä ovatko he puolella vai vastaan. Heidän mukaan mennään. Voldaan tietysti kyseenalaistaan mutta tärkeintä on akkavalta.

    • Anonyymi

      Olen ollut alstomien naisten kanssa saunassaki eikä siinä mitään ongelmia ollut

    • Anonyymi

      Kaikkein pahin välistävetäjä on vaatteen välistä vetäjä.

    • Anonyymi

      Vaimon kanssa tulee huhtikuussa jo 49:äs aviovuosi täyteen. Pidämme toisistamme ja käymme kaupungissa kolme kertaa viikossa yhdessä saunassa ja mökillä joka päivä. Kun nyt lopulta eletään kolmen lapsen itsenäistymisen jälkeen kahdestaan niin vaatteita puetaan ja riisutaan toisen nähdn eikä kumpikaan tunnne oloaan epämukavaksi. Tottakai ei vartalot ole enää samanlaisia kuin aivan nuorina, mutta mitäs siitä!

      Avaajan kuvaama häveliäisyys kuulostaa omaan korvaani erikoiselta, mutta tietenkin kaikilla on omat tapansa!

    • Anonyymi

      Emmanuelletkin loppui.

    • Anonyymi

      emännällle isooo persee isännäälllee ikää piiiiiitkä

      • Anonyymi

        Henkiset ongelmat varmaan syynä jos ei voi alasti olla kumppanin kanssa tai häpeää kroppaansa.Sitten on näitä joka paikan ongelmatapauksia eli nirsoja neitejä niin mikään ei kelpaa.Seksin pitäisi olla kansalaisoikeus iästä riippumatta.Naiset on ikä rasisteja heti kun miehelle tulee ikää vaikka kuinka olisi oksa kovana.


      • Anonyymi

        Tee isäntään vaikutus ja mene kontillesi,pylly pystyssä niin jopa alkaa voi valmistua..En usko että tarvitsee hävetä muodokasta pepaa😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee isäntään vaikutus ja mene kontillesi,pylly pystyssä niin jopa alkaa voi valmistua..En usko että tarvitsee hävetä muodokasta pepaa😋

        Jos et uskalla näyttäytyä alasti niin hanki seksiasuja jotka peittävät sopivasti muotojasi.
        Levitä reitesi ja näytä miten kiimainen pillusi on.
        Anna miehesi katsella kun hyväilet itseäsi.
        Nautitte sen jälkeen molemmat seksistä.
        Kokeile. Meillä ainakin toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et uskalla näyttäytyä alasti niin hanki seksiasuja jotka peittävät sopivasti muotojasi.
        Levitä reitesi ja näytä miten kiimainen pillusi on.
        Anna miehesi katsella kun hyväilet itseäsi.
        Nautitte sen jälkeen molemmat seksistä.
        Kokeile. Meillä ainakin toimii.

        "Jos et uskalla näyttäytyä alasti..."
        "...levitä reitesi ja näytä emättimesi"

        On taas logiikkaa parhaimmillaan :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkiset ongelmat varmaan syynä jos ei voi alasti olla kumppanin kanssa tai häpeää kroppaansa.Sitten on näitä joka paikan ongelmatapauksia eli nirsoja neitejä niin mikään ei kelpaa.Seksin pitäisi olla kansalaisoikeus iästä riippumatta.Naiset on ikä rasisteja heti kun miehelle tulee ikää vaikka kuinka olisi oksa kovana.

        Sehän selittää sen, että miehet vaihtaa akkansa nuorempaan! Voi jestas mitä p*aa.

        Itse en vaihtais ukkoani mihinkään, vaikka onkin mua 12 vuotta vanhempi! Just tuli 28 vuotta yksissä täyteen ja kyllä käyn niin kaksi kuin yksinkin saunassa! Kun ukko alkaa vikittelyn päivällä, niin tämä typy pukeutuu hepeniin illalla ja ukko tietää sen!


    • Anonyymi

      Hyh, tää keskustelu ja ketju on täynnä vihaa ja ymmärtämättömyyttä. Sitä aina saa järkyttyä millaisia ikäviä ihmisiä tää maa päällään kantaa. Tsemppiä aloittajalle oman kehon hyväksymiseen ja rakastamiseen. Ei ole oikein vaatia toista olemaan alasti, vaikka luulisin että miehesi alkuperäinen tarkoitus on ollut hyvä. Eli kelpaat sellaisena kuin olet. Elämä on liian lyhyt vatsamakkaroista murehtimiseen!

      • Anonyymi

        Näin on. Missä on ihmisten sosiaaliset - ja tunnetaidot?


      • Anonyymi

        Vatsamakkaroilla se on vielä lyhyempi. - Nm. Pahoittelen


    • Anonyymi

      Mulla on tapana rasvata vaimon vartaloa saunan jälkeen selästä, pakaroista ja takareidet, teen sen mielelläni ja miks en tekisi vaikka onkin ylimääräistä kertynyt, pehmeä antava nainen.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe