Bandaksi apina.

Anonyymi

Lukaisin tuolta toisaalta tämän meidän Neitokaisen Laiffina pärräävän että "hakkaisin kyllä mielelläni ja aika pahastikin vielä, jos tietäisin missä päin Suomea olet", joka aiheutti minulle hymyn näin ystävänpäivää vietettäen piakkoin.
No internet on hyvä työkalu kyseisen kaltaiselle "hakkaajalle".

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No pandamies. Uuden aloituksen sijaan olisit voinut kirjoittaa itkusi siihen ketjuu jossa keskustelu on. Sano vaan aika ja paikka stadissa niin palaamme panda-aiheeseen sitten paremmin. Tästä ajaa 20 minuuttia vaikka Helsingin keskustaan. Käsittääkseni olet HUS-sairaanhoitopiirin alueella? Otan sitten pari valokuvaa raadostasi ja näytän vaimolle että tässä on nyt sitten se vittumainen pandamies.

      laiffila

      • Anonyymi

        Hyvä Laiffi.
        Sinun käsityksesi on nollan arvoisia, mutta koska nautit puskahuuteluistasi ja elämäntehtävänäsi muiden arvostelu tavallasi välillä ladata junttimurretta, potilaskertomuksia, laulun lurituksia, ja sen sellaista mitä sinä koet olevan tärkeää, niin voinet jatkaa päivittäin ja jatkathan sinä.
        Tein aloituksen että saat kaipaamaasi huomiota.
        Olet poju täysnolla kaikilla nimimerkeilläsi, mutta ymmärrän kyllä, että 21 vuoden kokemus tekee ammattitaitoiseksi internethörhöksi josta yksi esimerkki nimimerkkisi Martta, Prmn, 2010, SS, Aasi, Vilit sun muut ja varsinkin sininen shlanggi joiden kirjoituksiin et puutu koska ne on sinun näppiksellä asuvia.
        Jatka poju, mukava että olet kiukkuinen 24/7 koska se on kohtalosi apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Laiffi.
        Sinun käsityksesi on nollan arvoisia, mutta koska nautit puskahuuteluistasi ja elämäntehtävänäsi muiden arvostelu tavallasi välillä ladata junttimurretta, potilaskertomuksia, laulun lurituksia, ja sen sellaista mitä sinä koet olevan tärkeää, niin voinet jatkaa päivittäin ja jatkathan sinä.
        Tein aloituksen että saat kaipaamaasi huomiota.
        Olet poju täysnolla kaikilla nimimerkeilläsi, mutta ymmärrän kyllä, että 21 vuoden kokemus tekee ammattitaitoiseksi internethörhöksi josta yksi esimerkki nimimerkkisi Martta, Prmn, 2010, SS, Aasi, Vilit sun muut ja varsinkin sininen shlanggi joiden kirjoituksiin et puutu koska ne on sinun näppiksellä asuvia.
        Jatka poju, mukava että olet kiukkuinen 24/7 koska se on kohtalosi apina.

        Ahaa että kaikki ovat samoja henkilöitä ja juttelevat itsekseen? Minua ei ainakaan ole kuin yksi ja en ole kukaan noista. Minä olen Suomessa ja tavallinen perheenisä enkä ole ikinä muuta väittänyt enkä minään muuna esiintynyt. Tuossakin kohtaa väität sellaista jota itse olet tehnyt jo vuosia. Mielisairain tyyppi olet koko Suomessa. Ehkä koko maailmassa.

        Minusta nuo kaikki mainitsemasi henkilöt ovat eri henkilöitä, paitsi että Prmn ja 2010 vaikuttaisivat olevan sama henkilö. Martta eli 28x on kirjoitellut tänne jo ainakin kymmenen vuotta ja hän on Suomessa asuva mies joka on paljastanut henkilöllisyytensäkin täällä, eikä hän esitä ketään muuta kuin itseään ja on hyvä kirjoittaja ja Pattayan vakituisimpia kävijöitä mitä tällä palstalla löytyy.

        2010 on selkeästi Thaimaan miehiä ja laittanut hienoja kuvia kaikenlaisesta. Positiivinen henkilö ja asialliset jutut. Asiantraveli myös hyvin asiallinen ja korrekti Thaimaan mies.
        Jo näitä samaksi epäilet, niin kerros minulle mistä on kotoisin esimerkiksi asiantravelin valokuvat ja dokumentit paluukaavakkeista? Mistä on kotoisin nimimerkki 44:n kuvat hotellista ja avainkorteista kaikki samasta hotellista ja lääkepurkki kuvassa mukana toiveesi mukaan? Mistä on kotoisin nimimerkki 2010:n valokuvat tuoreista, vain minuutteja vanhoista kuiteista Buriramista siltä kylältä jossa hän kertoo asuvansa? Epäiletkö niitä väärennöksiksi vai mikä saa sinut luulemaan että kaikki muutkin palstalle kirjoittelevat kuin minä ja sinä olemme Suomessa?
        Olet vielä yksinkertaisempi kuin mitä luulinkaan ja se on jo sitten yksinkertaisuuden maailmanennätys se. Miksi esiinnyt ihan muuna kuin olet? Eihän siinä ole mitään järkeä. Ihan voit reippaasti kertoa totuuden itsestäsi. Suomessa olet ja pysyt. Me lähetään perheen kanssa lomalle sitten kun päässtään. Ajankohtaa en osaa vielä sanoa mutta sen osaan sanoa että sinä et lähde minnekään.

        Vuoro päättyy kuudelta. Sitten johtotähti ampaisee kohti kotia ja hetivalmis saunaan. Missäs me nähdään että pääset pandailemaan? Äläkä luiki nyt lelusensei.

        laiffila


      • Anonyymi

        Aimolle näyttää pitää myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että kaikki ovat samoja henkilöitä ja juttelevat itsekseen? Minua ei ainakaan ole kuin yksi ja en ole kukaan noista. Minä olen Suomessa ja tavallinen perheenisä enkä ole ikinä muuta väittänyt enkä minään muuna esiintynyt. Tuossakin kohtaa väität sellaista jota itse olet tehnyt jo vuosia. Mielisairain tyyppi olet koko Suomessa. Ehkä koko maailmassa.

        Minusta nuo kaikki mainitsemasi henkilöt ovat eri henkilöitä, paitsi että Prmn ja 2010 vaikuttaisivat olevan sama henkilö. Martta eli 28x on kirjoitellut tänne jo ainakin kymmenen vuotta ja hän on Suomessa asuva mies joka on paljastanut henkilöllisyytensäkin täällä, eikä hän esitä ketään muuta kuin itseään ja on hyvä kirjoittaja ja Pattayan vakituisimpia kävijöitä mitä tällä palstalla löytyy.

        2010 on selkeästi Thaimaan miehiä ja laittanut hienoja kuvia kaikenlaisesta. Positiivinen henkilö ja asialliset jutut. Asiantraveli myös hyvin asiallinen ja korrekti Thaimaan mies.
        Jo näitä samaksi epäilet, niin kerros minulle mistä on kotoisin esimerkiksi asiantravelin valokuvat ja dokumentit paluukaavakkeista? Mistä on kotoisin nimimerkki 44:n kuvat hotellista ja avainkorteista kaikki samasta hotellista ja lääkepurkki kuvassa mukana toiveesi mukaan? Mistä on kotoisin nimimerkki 2010:n valokuvat tuoreista, vain minuutteja vanhoista kuiteista Buriramista siltä kylältä jossa hän kertoo asuvansa? Epäiletkö niitä väärennöksiksi vai mikä saa sinut luulemaan että kaikki muutkin palstalle kirjoittelevat kuin minä ja sinä olemme Suomessa?
        Olet vielä yksinkertaisempi kuin mitä luulinkaan ja se on jo sitten yksinkertaisuuden maailmanennätys se. Miksi esiinnyt ihan muuna kuin olet? Eihän siinä ole mitään järkeä. Ihan voit reippaasti kertoa totuuden itsestäsi. Suomessa olet ja pysyt. Me lähetään perheen kanssa lomalle sitten kun päässtään. Ajankohtaa en osaa vielä sanoa mutta sen osaan sanoa että sinä et lähde minnekään.

        Vuoro päättyy kuudelta. Sitten johtotähti ampaisee kohti kotia ja hetivalmis saunaan. Missäs me nähdään että pääset pandailemaan? Äläkä luiki nyt lelusensei.

        laiffila

        Suosittelen vihanhallintakurssille hakeutumista tälle Neiti paniikkihäiriöiselle joka tänään on Laiffi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa että kaikki ovat samoja henkilöitä ja juttelevat itsekseen? Minua ei ainakaan ole kuin yksi ja en ole kukaan noista. Minä olen Suomessa ja tavallinen perheenisä enkä ole ikinä muuta väittänyt enkä minään muuna esiintynyt. Tuossakin kohtaa väität sellaista jota itse olet tehnyt jo vuosia. Mielisairain tyyppi olet koko Suomessa. Ehkä koko maailmassa.

        Minusta nuo kaikki mainitsemasi henkilöt ovat eri henkilöitä, paitsi että Prmn ja 2010 vaikuttaisivat olevan sama henkilö. Martta eli 28x on kirjoitellut tänne jo ainakin kymmenen vuotta ja hän on Suomessa asuva mies joka on paljastanut henkilöllisyytensäkin täällä, eikä hän esitä ketään muuta kuin itseään ja on hyvä kirjoittaja ja Pattayan vakituisimpia kävijöitä mitä tällä palstalla löytyy.

        2010 on selkeästi Thaimaan miehiä ja laittanut hienoja kuvia kaikenlaisesta. Positiivinen henkilö ja asialliset jutut. Asiantraveli myös hyvin asiallinen ja korrekti Thaimaan mies.
        Jo näitä samaksi epäilet, niin kerros minulle mistä on kotoisin esimerkiksi asiantravelin valokuvat ja dokumentit paluukaavakkeista? Mistä on kotoisin nimimerkki 44:n kuvat hotellista ja avainkorteista kaikki samasta hotellista ja lääkepurkki kuvassa mukana toiveesi mukaan? Mistä on kotoisin nimimerkki 2010:n valokuvat tuoreista, vain minuutteja vanhoista kuiteista Buriramista siltä kylältä jossa hän kertoo asuvansa? Epäiletkö niitä väärennöksiksi vai mikä saa sinut luulemaan että kaikki muutkin palstalle kirjoittelevat kuin minä ja sinä olemme Suomessa?
        Olet vielä yksinkertaisempi kuin mitä luulinkaan ja se on jo sitten yksinkertaisuuden maailmanennätys se. Miksi esiinnyt ihan muuna kuin olet? Eihän siinä ole mitään järkeä. Ihan voit reippaasti kertoa totuuden itsestäsi. Suomessa olet ja pysyt. Me lähetään perheen kanssa lomalle sitten kun päässtään. Ajankohtaa en osaa vielä sanoa mutta sen osaan sanoa että sinä et lähde minnekään.

        Vuoro päättyy kuudelta. Sitten johtotähti ampaisee kohti kotia ja hetivalmis saunaan. Missäs me nähdään että pääset pandailemaan? Äläkä luiki nyt lelusensei.

        laiffila

        Kiitos laiffilalle, asiallista tekstiä..


      • Anonyymi

        Yrittääkö joku ihan oikeasti väittää näitä laiffeja 2010 jne... lista on pitkä, että kyseessä eri kirjoittajat, tai paremmin palstavaikuttajat, no ainakin yhteläisyyksiä on liian paljon ollakseen eri henkilöt, tarkalleen samat sanat käytössä, sama kieliasu, valta-osa sanastosta kuulee ammiksen tupakkapaikalla, homo, lerppa, milloin mitäkin, ei suomen maahan kovinkaan montaa noin hullua mahdu, eikä kuopio ole tästä hemmosta kovinkaan kaukana, pattayarakkauteenkin on syynsä, ja palstavaikuttamiseen, viimeinen vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Laiffi.
        Sinun käsityksesi on nollan arvoisia, mutta koska nautit puskahuuteluistasi ja elämäntehtävänäsi muiden arvostelu tavallasi välillä ladata junttimurretta, potilaskertomuksia, laulun lurituksia, ja sen sellaista mitä sinä koet olevan tärkeää, niin voinet jatkaa päivittäin ja jatkathan sinä.
        Tein aloituksen että saat kaipaamaasi huomiota.
        Olet poju täysnolla kaikilla nimimerkeilläsi, mutta ymmärrän kyllä, että 21 vuoden kokemus tekee ammattitaitoiseksi internethörhöksi josta yksi esimerkki nimimerkkisi Martta, Prmn, 2010, SS, Aasi, Vilit sun muut ja varsinkin sininen shlanggi joiden kirjoituksiin et puutu koska ne on sinun näppiksellä asuvia.
        Jatka poju, mukava että olet kiukkuinen 24/7 koska se on kohtalosi apina.

        Anteeksi, että sivusta huutelen, mutta tarkentaisitko hieman, että kuka tai mitä on tämä mainitsemasi "varsinkin sininen shlanggi" ???


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kiitos laiffilalle, asiallista tekstiä..

        Juurikin näin.


    • On taas näemmä senseiressukka vauhdissa, onhan tuo hienoa matkustelua suomi24 saitilla. Tämä viikko menee taas pohtiessa kuka kukin on. Minä olen ainakin huomenna taas lämpöisessä..
      https://aijaa.com/lN8VN5
      Toivottavasti sinulla on hauskaa siellä kinosten keskellä, olet maailman surkein olento. Hieno elämä sulla.!!

      • Anonyymi

        No mutta aasikin sattumalta avasi koneensa, onhan ihmeellinen yhteensattuma, koska 44 ja 2010 sekä SS aktivoituu, entä sininen Shlang?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta aasikin sattumalta avasi koneensa, onhan ihmeellinen yhteensattuma, koska 44 ja 2010 sekä SS aktivoituu, entä sininen Shlang?

        Hauskaa lukea vajakin aivoituksia, kuten huomaat niin reilu tunti boardingiin. Milloin sinä ajattelit matkustaa.? En muuten avannut konetta, oletko koskaan kuullut älypuhelimesta.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta aasikin sattumalta avasi koneensa, onhan ihmeellinen yhteensattuma, koska 44 ja 2010 sekä SS aktivoituu, entä sininen Shlang?

        Mitä on sensei nyt mieltä? Olenko minä hän? Huomaatko että hän on lentoasemalla lentolipun kanssa ja minä olen töissä vielä vajaan tunnin. Mitäpä tuumaat nyt ollaanko me kaikki yksi ja sama henkilö?

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on sensei nyt mieltä? Olenko minä hän? Huomaatko että hän on lentoasemalla lentolipun kanssa ja minä olen töissä vielä vajaan tunnin. Mitäpä tuumaat nyt ollaanko me kaikki yksi ja sama henkilö?

        laiffila

        Totta toki olet töissä koska niin sanot ja muiden sanomiset tyrmäät suurella tietämyksellä, jopa hakkaat. Huomaatko muuten miten rakas ryhmäsi saa aktivoitumaan.


      • Anonyymi

        Aika monta katselukertaa travellin kuvalla jos jokainen nimimerkki on yksi ja sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta toki olet töissä koska niin sanot ja muiden sanomiset tyrmäät suurella tietämyksellä, jopa hakkaat. Huomaatko muuten miten rakas ryhmäsi saa aktivoitumaan.

        Kuten asiantravelin lentolipusta näit, niin hän on lennolla juuri nyt. Miten siis esimerkiksi minä voisin olla hän, kun täällä kirjoittelen? Vai arveletko minun kirjoittavan lennolta? Eikös siinä tapauksessa sinun pitäisi olla kateellinen minulle jos olisin lennolla?
        Wi-fi ei ole kovin kummoinen Finnairilla. Lisähinta kuitenkin kohtuullinen ainakin keväällä vielä 15 euroa. Comfortissa ja bisneksessä se sisältyy hintaan.

        terkuin epämuodostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta aasikin sattumalta avasi koneensa, onhan ihmeellinen yhteensattuma, koska 44 ja 2010 sekä SS aktivoituu, entä sininen Shlang?

        Katsoisitko ystävällisesti 19:01 kommenttini sinulle, kiitos.


      • Anonyymi

        Kiitos jälleen kerran sinulle asiantravel postauksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jälleen kerran sinulle asiantravel postauksestasi.

        PS. Taisin olla se yksi ja sama senssukan apinoista, joka jo 12 kertaa on tietokoneensa avannut aijaamasi kuvan katsoakseen...


    • Anonyymi

      14 eri katsojaa asiantravelin lentolipulla. Sama henkilökö sensulle kommenteeraa?

      • Anonyymi

        Tätä hullujen palstaa huvittuneena seuraa myös normaalit ihmiset kommentoimatta, toteavat vaan että pattayan rakkaus taas lämpimimmillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä hullujen palstaa huvittuneena seuraa myös normaalit ihmiset kommentoimatta, toteavat vaan että pattayan rakkaus taas lämpimimmillään.

        Sinäkö normaali? Asiantraveli lienee jo perillä karanteenihotellissa. Hyvää matkaa hänelle ja heille! Me vaihdetaan saarta tänään merta pitkin.

        44


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö normaali? Asiantraveli lienee jo perillä karanteenihotellissa. Hyvää matkaa hänelle ja heille! Me vaihdetaan saarta tänään merta pitkin.

        44

        Kyllä vain, täällä punkassa loikoilen. Kämppä on ihan ok ja mukavan kokoinenkin vielä.
        https://aijaa.com/8cBixD
        Mukavaa saarihyppelyä, onko suuntana koh kood.?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kyllä vain, täällä punkassa loikoilen. Kämppä on ihan ok ja mukavan kokoinenkin vielä.
        https://aijaa.com/8cBixD
        Mukavaa saarihyppelyä, onko suuntana koh kood.?

        Hello! Nyt relasti vaan karanteenissa. Mulla oli aika paljon paperitöitä rästissä niin sain aikaa kivasti kulutettua tuossa "eristysvaiheessa". Netflixiä tuli tuijoteltua, pelasin nettishakkiakin virtuaalivastustajaa vastaan ja jumppasin joka päivä kolme varttia telkan eessä. Videopuheluita käytiin myös kavereiden, työkavereiden ja naisten kanssa.
        Vaihtui suunnitelma kun nopea paatti ei aja reittiä jos matkustajia ei ole tiettyä määrää.
        Siirryttiin nyt sitten Sametille mantereen kautta autolla ensin ja siitä paatilla sitten saarelle. Ei olla päätetty montako päivää ollaan täällä, sen näkee huomenna kun ei aiemmin olla kumpikaan täällä käyty.

        44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hello! Nyt relasti vaan karanteenissa. Mulla oli aika paljon paperitöitä rästissä niin sain aikaa kivasti kulutettua tuossa "eristysvaiheessa". Netflixiä tuli tuijoteltua, pelasin nettishakkiakin virtuaalivastustajaa vastaan ja jumppasin joka päivä kolme varttia telkan eessä. Videopuheluita käytiin myös kavereiden, työkavereiden ja naisten kanssa.
        Vaihtui suunnitelma kun nopea paatti ei aja reittiä jos matkustajia ei ole tiettyä määrää.
        Siirryttiin nyt sitten Sametille mantereen kautta autolla ensin ja siitä paatilla sitten saarelle. Ei olla päätetty montako päivää ollaan täällä, sen näkee huomenna kun ei aiemmin olla kumpikaan täällä käyty.

        44

        Onko se mies ollut hellä sua kohtaan?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1437
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1141
    3. 37
      822
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      806
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      775
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      762
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      732
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      689
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      642
    Aihe