WC pytyn putsaajat vertailu testi

Anonyymi

19

3466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"...voittaja on Harpic Power Plus Max 10 original -wc-putsari (pH 0,2), joka sai testissä kiitosta hyvästä puhdistuskyvystä. Tuote irrotti niin ikään kalkkia erittäin hyvin, myös kaltevilta pinnoilta. Miinusta testivoittaja sai, sillä se valui pinnoilta nopeasti, joten se ei ole hyvä vaihtoehto pinttyneen lian kemialliseen poistamiseen.

"...Hyvästä hinta-laatusuhteesta kiitosta saanut Lidlin W5 Toilet cleaner Maxx power (pH 2,1) oli testin kakkonen. Tuotteen hinta on vain puolet testivoittajasta.

Tuo puolihintaiuus on aika vankka suositus.
      En ostanut mutta Prismassa oli montaa sorttia n. 3 euron hintaan.

• Anonyymi

En DOMESTOSta noihin litkuihin vaihda. Se putsaa itse kun vaan odottaa, yön yli levittää pönttöön niin jo aamulla paljon valkoisempaa.

• Anonyymi

Tavallinen kloorikin on ihan hyvä valkaisemiseen. Klorin-brändillä sitä myydää ainakin. Laimennettuna tietenkin.

• Anonyymi

WC-harja tehostaa aineen puhdistustehoa.

• Anonyymi

Monista ainakin isoimmista kaupoista saa sitruunahappoa, toimii todella hyvin. Mikään pesuaine ei ole toiminut yhtään pinttyneisiin pöntön likoihin mutta sitruunahappoa niin pönttö on kuin uusi taas, uskomaton teho. Tosin en ole ostanut varsinaisia wc-pöntön puhdistusaineita, aikanaan vaan tuli kokeiltua sitruunahappoa ja sehän toimii.

Googlettakaa wc-pöntön puhdistus ja sitruunahappo, ei mikään uusi kikka.

• Anonyymi

Harpiccia on tullut käyteltyä muutama vuosi, kun sen hyväksi havaitsin. Aika stydi katku, mutta toimiva litku.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kun autossa täyttyy tuhkakuppi, vaihdan uuteen. Kun asunnossa täyttyy vessanpytty, vaihdan uuteen. Terv. vaihtaja.

• Anonyymi

Olen käyttänyt Klorin WC geeliä jota ostin tarjouksesta Tokmannilta. Puhdistaa hyvin lian, kalkin ja jättää kloriitin takia raikkaan hajun WC:hen.

• Anonyymi

Teen soodaliuoksen aina itse ja puhdasta tulee.

• Anonyymi

Itse valan tarvittaessa uuden pytyn. Kannattaa opetella tekemään itse.

• Anonyymi

Pikkurälläkkään teräsharja ja pyyhkii pytyn sillä. Muistakaa käyttää suojalaseja.

• Anonyymi

Harpic maksaa Prismassa 1,89 euroa.

• Anonyymi

Hallituksen pimatsun pesemään pönttöjä niin eivät tekisi suomelle niin paljon tuhoa.

• Anonyymi

Edesmennyt äitini päätyi samaan johtopäätökseen kuin vaimoni eli että joillain tehotuotteilla saa yhden kerran puhtaaksi.

Samalla wc-pöntön pinnan niin huonoksi että toista kertaa ei enää saa puhtaaksi.

• Anonyymi

Valikoimaa on varmasti riittävästi Suomessa wcpuhdistusaineissa.

• Anonyymi

Suvakin jättämät raidat poistuivat kyllä kun harjalla hinkkasi riittävästi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe