Talvi- ja jatkosodan aikana valtio vei hevoset ihmisten talleista rintamalle. Kuorma- ja linja-autot takavarikoitiin valtiolle. Setelit leikattiin ja toinen puoli meni valtioille. Tämä on hätätilanne, nyt ei voi ajatella ihmisten perustuslaillisia oikeuksia, ei ihmisoikeuksia, eikä kansainvälisiä sopimuksia. Poikkeustila pitää saada voimaan, että saamme rajoitukset toimintaan.
"Kristittyjen" salaliittoteoriat
13
69
Vastaukset
- Anonyymi
Salaliittolaiset pelkäävät yhteiksunnan ottavan hallintavallan heistä asettamalla rajoituksia. "Minua ette määrää!" Uhmaikäisiä pentuja sellaiset ovat.
- Anonyymi
En käsitä tarkoitustasi? Mitä tahdot sanoa? Ettäkö hyväksyt koronarajoitukset?
- Anonyymi
Jokaisen järkevään ajatteluun pystyvän olettaisi, hyväksyvän rajoitukset.
- Anonyymi
Ei koronaan kaikki kuole, se on evoluutiota.
- Anonyymi
Poikkeustilassa otan kuntien ja valtion omaisuudet itselleni 🤣
- Anonyymi
Koronaan kuolevat kaikki, jotka eivät kestä sitä. Niitä on maailmalla jo yli kaksi miljoonaa sellaista entistä ihmistä. Ja tuhansia kuolee lisää joka päivä. Pikkujuttu. Mitä se meille kuuluu, kun ei kuolema meihin tartu.
- Anonyymi
Jus joo. Siinä ja yksi .. sanoisnko mikä?
- Anonyymi
Kuka niitä salaliittoteorioita jakelee ja sillä tavoin tappaa lähimmäisiään? Eikö niitä kuulu asettaa rikostuomioistuimen eteen vastaamaan teoistaan?
- Anonyymi
Miksi ne vauhkoaa sen rokotteen kieltämisen kanssa? Onko siihen jotain syytä? Eihän tervejärkinen usko että rokote on salaliittolaisten keksimä keino istuttaa ihmiseen seurantalaitteita tai jotain muuta. sen kaltaista.
- Anonyymi
Kyllä niitä vouhkaajia on ollut näillä uskien palstoilla, jotka on retostelleet ettei sellaista pakkoa tule, että he ottaisivat rokotteen.
- Anonyymi
Juonittelu on parempi nimitys salaliitoille. Ihmiset ovat aina juonitelleet.
Pahaa juonittelua on valehtelu mm. sairaitten parantumisessa. Jeesus kyllä pelastaa ja parantaa edelleen. Mutta esim. väitettyyn jalkojen venytykseen en usko. Sellaista harrastavat jossain ja vakuuttavat, miten jalka muka kasvoi. Ei ole mitään todisteita. - Anonyymi
Voi parkoja. Miksi täytyy yrittää näyttää jotain kummallista todeksi. Naurettavia.
- Anonyymi
Ei ne tyhmiä ole salaliittoteoreetikot, vaan täysin älyvapaita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916