"Kristittyjen" salaliittoteoriat

Anonyymi

Talvi- ja jatkosodan aikana valtio vei hevoset ihmisten talleista rintamalle. Kuorma- ja linja-autot takavarikoitiin valtiolle. Setelit leikattiin ja toinen puoli meni valtioille. Tämä on hätätilanne, nyt ei voi ajatella ihmisten perustuslaillisia oikeuksia, ei ihmisoikeuksia, eikä kansainvälisiä sopimuksia. Poikkeustila pitää saada voimaan, että saamme rajoitukset toimintaan.

13

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salaliittolaiset pelkäävät yhteiksunnan ottavan hallintavallan heistä asettamalla rajoituksia. "Minua ette määrää!" Uhmaikäisiä pentuja sellaiset ovat.

• Anonyymi

En käsitä tarkoitustasi? Mitä tahdot sanoa? Ettäkö hyväksyt koronarajoitukset?

• Anonyymi

Jokaisen järkevään ajatteluun pystyvän olettaisi, hyväksyvän rajoitukset.

• Anonyymi

Ei koronaan kaikki kuole, se on evoluutiota.

• Anonyymi

Poikkeustilassa otan kuntien ja valtion omaisuudet itselleni 🤣

• Anonyymi

Koronaan kuolevat kaikki, jotka eivät kestä sitä. Niitä on maailmalla jo yli kaksi miljoonaa sellaista entistä ihmistä. Ja tuhansia kuolee lisää joka päivä. Pikkujuttu. Mitä se meille kuuluu, kun ei kuolema meihin tartu.

• Anonyymi

Jus joo. Siinä ja yksi .. sanoisnko mikä?

• Anonyymi

Kuka niitä salaliittoteorioita jakelee ja sillä tavoin tappaa lähimmäisiään? Eikö niitä kuulu asettaa rikostuomioistuimen eteen vastaamaan teoistaan?

• Anonyymi

Miksi ne vauhkoaa sen rokotteen kieltämisen kanssa? Onko siihen jotain syytä? Eihän tervejärkinen usko että rokote on salaliittolaisten keksimä keino istuttaa ihmiseen seurantalaitteita tai jotain muuta. sen kaltaista.

• Anonyymi

Kyllä niitä vouhkaajia on ollut näillä uskien palstoilla, jotka on retostelleet ettei sellaista pakkoa tule, että he ottaisivat rokotteen.

• Anonyymi

Juonittelu on parempi nimitys salaliitoille. Ihmiset ovat aina juonitelleet.
      Pahaa juonittelua on valehtelu mm. sairaitten parantumisessa. Jeesus kyllä pelastaa ja parantaa edelleen. Mutta esim. väitettyyn jalkojen venytykseen en usko. Sellaista harrastavat jossain ja vakuuttavat, miten jalka muka kasvoi. Ei ole mitään todisteita.

• Anonyymi

Voi parkoja. Miksi täytyy yrittää näyttää jotain kummallista todeksi. Naurettavia.

• Anonyymi

Ei ne tyhmiä ole salaliittoteoreetikot, vaan täysin älyvapaita.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe