Mikä se sivusto oli josta voi lähettää anonyymin tekstarin?

Anonyymi

Siinä oli joku pieni maksu muistaakseni. Lähettäjän numero tai nimi ei näkynyt

Ystävänpäivää tässä mietin

81

4968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita minulle...muut ei laita.

• Anonyymi

🤍🩷😁

• Anonyymi

Ystävänpäivä oli jo noin kuukausi sitten, et palaa maan pinnalle ja arkeen jo!

• Anonyymi

Jos osta prepaid se maksaa 4.90e ja sinulle voi myös vastata vanhaan numeroon..

• Anonyymi

Jos ei voi laittaa omasta numerosta, niin en suosittele tuollaista lähettämään. Itse en tykkäisi

• Anonyymi

Hyh.. kukaan ei tykkää tuollaisesta. Yöks.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Oksettavaa kun tulee ihme numeroista peeniksenkuvia yhtäkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon nainen. Ja en lähetä omasta numerosta. Vaikkakin se on salainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tainnut sinun sukupuoltasi edes kyseenalaistaa, mutta kiitos täysin epäolennaisesta tiedosta tähän väliin joka kuulostaa paszcapuheelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoinen ystävänpäiväviesti 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mä tykkäisin kyllä. Ei se voisi olla kuin yhdeltä.
        Sain muuten nimettömän joulukortin, mutta luulen että oli joku hajamielinen kyseessä eikä hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ollut edes rusetti siinä, tai tussilla piirretty sydän, mutta ei. .. ... Tosin oli väärä numero muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni ystävä ? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmänkin miniystävä 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän en viitsi sanoa mittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän en viitsi sanoa mittää.

Kolahtiko 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolahtiko 😂

No tähän sanon, että livenä parempi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyh.. kukaan ei tykkää tuollaisesta. Yöks.

Minä taas tykkäisin jos viesti olisi kaunis ja siihen voisi ehkä vastatakkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas tykkäisin jos viesti olisi kaunis ja siihen voisi ehkä vastatakkin.

Kyllähän niitä kauniita viestejä kai jokainen saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän niitä kauniita viestejä kai jokainen saa.

Joo, kyllä ne kauniit viestit erottuu edukseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle miehelle saa lähettää...ei ikuna kukaan ole lähettänyt. omalla taikka vieraalla numerolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja puolitoista kuukautta myöhässä ?🧐

• Anonyymi

Rohkeasti vaan omasta numerosta..

• Anonyymi

Hanki mielummin prepaid tuota varten, jos on ihan pakko anonyymisti lähettää. Ei maksa paljon.

• Anonyymi

Vois kyllä hankkia. Mulla taitaa olla joku vanha puhelinkin jemmassa, mihin sen vois laittaa

• Anonyymi

Parikin kertaa saanut viestin joka sisältää pelkän virheilmoituksen eikä tietoa lähettäjästä. Ei nuo taida aina oikein toimia nuo palvelut.

• Anonyymi

Tuommoinen touhu ok jos oot 13 vuotias tyttö. Muuten naurettavaa pelleilyä.

• Anonyymi

Ei kun aikuisilta se on tosi intiimiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun aikuisilta se on tosi intiimiä.

Kyllä jokaisen unelma saada nimetön tekstiviesti ilman numeroa. Melkein yhtä järkevää kun teininä piti soittaa salatulla numerolla porukalla pojalle odottaa että vastaa ja lyödä luuri korvaan vain että kuulee toisen äänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jokaisen unelma saada nimetön tekstiviesti ilman numeroa. Melkein yhtä järkevää kun teininä piti soittaa salatulla numerolla porukalla pojalle odottaa että vastaa ja lyödä luuri korvaan vain että kuulee toisen äänen.

Ehkä ei kannata lapsuuden juttuja verrata näihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä niin. Jos kyse ei ole sinkuista. Joille pelleilyt ok. Mutta ehdottomasti ei toinen on vaikka suhteessa ja et tiedä sitä niin tuollaisella nimettömillä viesteillä aiheutat vain haittaa toisen suhteelle. Tietysti jos saa jonkun rakkaus viestin ystävänpäivänä nimettömänä olettaa sen olevan siltä jonka kanssa suhteessa. Ja mitä sitten kun ei olekaan. Mikä kysely ja pahimmillaan ero. Ja jos kumppani tuollaisen lähettää niin siitäkin kysely että miksi et sanonut mitään että sait sellaisen viestin. Että onko sinulla joku syy salata se. Miettikää nyt itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole täysjärkisen touhua lähettää tuntemattomana viestiä. Pelkäätkö että rouva näkee viestin vai miksi niin salaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ole täysjärkisen touhua lähettää tuntemattomana viestiä. Pelkäätkö että rouva näkee viestin vai miksi niin salaista?

Eihän tuossa ole mitään täyspäistä. Harva kokee mitenkään miellyttävänä epämääräisen lähestymis yrityksen. Enemmän ajattelemaan pistää miettimään mikä outo hiippari tekee niin. Jos ei pysty omalla nimellä ja omalla numerolla ihmisille viestimään niin silloin pitää unohtaa koko touhu. Moni varmasti poistaa koko viestin roskaviestinän edes lukematta . Itse ainakin poistan kaikki epämääräiset viestit. Niinkuin sanottu lapset ja teinit tekevät tuollaista. Nekin kasvavat siitä ohi.

• Anonyymi

Nimihän siinä ois tärkeintä.

• Anonyymi

Typerää touhua jos aikuiset kyseessä. Itse en ainakaan haluis toivotuksia tuntemattomilta.

• Anonyymi

Etpä tietenkään. Ja ihan kommentoinnin arvoinen asia oli kuitenkin?

• Anonyymi

Ketään ei varmasti kiinnosta mitä mieltä juuri SINÄ olet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tietenkään. Ja ihan kommentoinnin arvoinen asia oli kuitenkin?

Eikä sun nillitykset. Tämä on kaikkien palsta jos et ole sattunut huomaamaan. Mikäli käy noin hermoon toisten kommentit niin laitappa palsta kiinni. Ei tartte pahottaa mieltänsä

• Anonyymi

Ois kiva saada viesti ❤️

• Anonyymi

Minusta tuo ei ole outoa tai kuvottavaa touhua, kuten jotkut täällä väittää. Miksi kuulostaa siltä, että nämä "pelkääjät" ovat niitä, joiden nykyinen suhde on huonossa jamassa.

Jos viesti on viaton eli ei sisällä mitään ahdistelevia juttuja, niin laita ihmeessä vain anonyymisti viesti. Voihan viestin saaja vain luulla, että mennyt väärään numeroon. Sellaistakin sattuu, eikä siinä ole mitään pahaa. :)

Pikku hiljaa kannattaa kerätä rohkeutta ja lähestyä kohdettasi suoremmin.

• Anonyymi

Ja sinä olet harvinaisen naivi. Kun ei tuo psykologia taitu niin kannattaa jättää se ammattilaisille. Nimetön viesti ei ole todellakaan "viatonta" näkeehän sen sokeakin. Niin, paitsi sinä?

• Anonyymi

Huonoin neuvo ikinä.

• Anonyymi

Ihanan kuuloinen suunnitelma. Pienestä se lähtee.

• Anonyymi

Lähettää nimetön viesti ja kohde luuleekin sen olevan joltain muulta naikkoselta. Voit vahingossa tyrkätä kohtees toisen syliin.

• Anonyymi

Jotenkin suloista, Älä näistä varattujen ruikutuksista välitä. Tottakai ne inhoaa ideaasi kun eivät itse voi niin tehdä ja pelkäävät miehensä olevan kohde.

Anna mennä ap.

• Anonyymi

Nimenomaan nää on varattujen sutinoita. Eihän sitä viestiä voi omasta numerosta lähettää .

• Anonyymi

Kyllä!

Kannustetaan ja tsempataan joukolla näitä väliin yrittäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!

Kannustetaan ja tsempataan joukolla näitä väliin yrittäjiä.

Ihanaa kevätpörinää tiedossa.

• Anonyymi

Olipa ihanan näkösiä kukkia tuossa sivun kukkakaupan mainoksessa.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei ole sellaista sivustoa

• Anonyymi

No on kun oon sieltä lähettänyt joskus pilailuviestin yhdelle kaverille

• Anonyymi

Itsellä huonoja kokemuksia tällaisista yllätyksistä. Ajattelin silloin, et olisi ollut hyvä juttu? Ei ollut! En suosittele nimetöntä yllätystä, josta oletat toisen tietävän sinut sen taakse? Synnyttää itsellesi oravanpyörän, joka voi koitua lopulta tappioksesi? Hänellä voi olla monta muutakin vaihtoehtoa kuin sinä ja siksi voi ärsyyntyä ylläreistä?

• Anonyymi

Hei kyllähän sen rakkaan täällä palstalla tavoittaa, niinku tähänki asti. Pus pus💕💕😍💓

• Anonyymi

Ärsyttävä koko ystävänpäivä, kyllä kai välittämiset pitää tehdä omaehtoisesti ilman määräpäiviä, kaikkea sitä keksitäänki.

• Anonyymi

En vastais mihinkään anonyymiin tekstariin, päätyy poistoon, jos ei vaivaudu nimellään lähettämään.

• Anonyymi

No ku mulla on ne siksi tuli mieleen😊🫶

• Anonyymi

Mitä sekoilet

• Anonyymi

Mitkä sulla on ni tuli mieleen?

• Anonyymi

Hyvää uutta vuotta

• Anonyymi

Niin ja Vappua kans!❤️

• Anonyymi

Lähetä vaan omasta numerosta. Miksi lähettää tuntemattomasta? Kiusaako haluat tehdä?

• Anonyymi

Hölmöä touhua. Uskon että arvostaa enemmän jos laitat ihan omasta numerostasi.

• Anonyymi

Omalla nimellä pitää laittaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei mitään hajua kyl.

• Anonyymi

Nykyisin taida onnistua kun on kaikenlaiset estot.

• Anonyymi

Olettaisin, että kyseessä on huijausviesti, jos saisin tuntemattoman tekstarin.

-Aamu

• Anonyymi

Minä en halua ystävänpäiväviestiä keneltäkään. Henkilö joka niin tekisi olisi vihollinen numero yksi minulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en halua ystävänpäiväviestiä keneltäkään. Henkilö joka niin tekisi olisi vihollinen numero yksi minulle!

Vai niin, minusta ystävänpäiväviestit ovat kivoja, mutta ei kiitos nimettömiä.

-Aamu

• Anonyymi

Ei kiitos nimettömoä, eikä väärällä nimellä laitettuja. Toki mulla on sun numero tallenttuna eli jos se vielä käytössä ja siitä laitat niin tunnistan ilman nimeäkin ;) <3

• Anonyymi

Moi!❤️

• Anonyymi

Nämä ei ole kivoja. Etenkin jos olet varattu. Siinä sitten puolison kanssa ihmetellään, että kuka voisi olla kyseessä🤔

• Anonyymi

Voitko lopettaa tuon trollaamisen ja keskitt siihen puolisoosi ?? Vai oletko niin yksinkertainen ettet tajua että suhteesi on jo mennyt päin vittua jos joudut tälläisellä palstalla pakonomaisesti manipuloimaan harhoissasi omaa puolisoasi tai häneen tykästynyttä ??? Sairas olet !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko lopettaa tuon trollaamisen ja keskitt siihen puolisoosi ?? Vai oletko niin yksinkertainen ettet tajua että suhteesi on jo mennyt päin vittua jos joudut tälläisellä palstalla pakonomaisesti manipuloimaan harhoissasi omaa puolisoasi tai häneen tykästynyttä ??? Sairas olet !!!

Kunhan pohdiskelin 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan pohdiskelin 😉

Ei sairautta tuo on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan pohdiskelin 😉

Ja lisäys: ei mun puoliso ole täällä, se on varma fakta🤔

• Anonyymi

Mitä tekee anonyymillä tekstarilla? Eikö se olisi mukavampi tietää, keneltä se viesti on? Minä ainakaan en arvostaisi tuntemattomilta saatuja viestejä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1568
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      980
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      914
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe