Siinä oli joku pieni maksu muistaakseni. Lähettäjän numero tai nimi ei näkynyt
Ystävänpäivää tässä mietin
Mikä se sivusto oli josta voi lähettää anonyymin tekstarin?
81
4968
Vastaukset
- Anonyymi
Laita minulle...muut ei laita.
- Anonyymi
🤍🩷😁
- Anonyymi
Ystävänpäivä oli jo noin kuukausi sitten, et palaa maan pinnalle ja arkeen jo!
- Anonyymi
Jos osta prepaid se maksaa 4.90e ja sinulle voi myös vastata vanhaan numeroon..
- Anonyymi
Jos ei voi laittaa omasta numerosta, niin en suosittele tuollaista lähettämään. Itse en tykkäisi
- Anonyymi
Hyh.. kukaan ei tykkää tuollaisesta. Yöks.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Oksettavaa kun tulee ihme numeroista peeniksenkuvia yhtäkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon nainen. Ja en lähetä omasta numerosta. Vaikkakin se on salainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tainnut sinun sukupuoltasi edes kyseenalaistaa, mutta kiitos täysin epäolennaisesta tiedosta tähän väliin joka kuulostaa paszcapuheelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen ystävänpäiväviesti 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mä tykkäisin kyllä. Ei se voisi olla kuin yhdeltä.
Sain muuten nimettömän joulukortin, mutta luulen että oli joku hajamielinen kyseessä eikä hän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi ollut edes rusetti siinä, tai tussilla piirretty sydän, mutta ei. .. ... Tosin oli väärä numero muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni ystävä ? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmänkin miniystävä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän en viitsi sanoa mittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän en viitsi sanoa mittää.
Kolahtiko 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolahtiko 😂
No tähän sanon, että livenä parempi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyh.. kukaan ei tykkää tuollaisesta. Yöks.
Minä taas tykkäisin jos viesti olisi kaunis ja siihen voisi ehkä vastatakkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas tykkäisin jos viesti olisi kaunis ja siihen voisi ehkä vastatakkin.
Kyllähän niitä kauniita viestejä kai jokainen saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän niitä kauniita viestejä kai jokainen saa.
Joo, kyllä ne kauniit viestit erottuu edukseen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle miehelle saa lähettää...ei ikuna kukaan ole lähettänyt. omalla taikka vieraalla numerolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puolitoista kuukautta myöhässä ?🧐
- Anonyymi
Rohkeasti vaan omasta numerosta..
- Anonyymi
Hanki mielummin prepaid tuota varten, jos on ihan pakko anonyymisti lähettää. Ei maksa paljon.
- Anonyymi
Vois kyllä hankkia. Mulla taitaa olla joku vanha puhelinkin jemmassa, mihin sen vois laittaa
- Anonyymi
Parikin kertaa saanut viestin joka sisältää pelkän virheilmoituksen eikä tietoa lähettäjästä. Ei nuo taida aina oikein toimia nuo palvelut.
- Anonyymi
Tuommoinen touhu ok jos oot 13 vuotias tyttö. Muuten naurettavaa pelleilyä.
- Anonyymi
Ei kun aikuisilta se on tosi intiimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun aikuisilta se on tosi intiimiä.
Kyllä jokaisen unelma saada nimetön tekstiviesti ilman numeroa. Melkein yhtä järkevää kun teininä piti soittaa salatulla numerolla porukalla pojalle odottaa että vastaa ja lyödä luuri korvaan vain että kuulee toisen äänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokaisen unelma saada nimetön tekstiviesti ilman numeroa. Melkein yhtä järkevää kun teininä piti soittaa salatulla numerolla porukalla pojalle odottaa että vastaa ja lyödä luuri korvaan vain että kuulee toisen äänen.
Ehkä ei kannata lapsuuden juttuja verrata näihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä niin. Jos kyse ei ole sinkuista. Joille pelleilyt ok. Mutta ehdottomasti ei toinen on vaikka suhteessa ja et tiedä sitä niin tuollaisella nimettömillä viesteillä aiheutat vain haittaa toisen suhteelle. Tietysti jos saa jonkun rakkaus viestin ystävänpäivänä nimettömänä olettaa sen olevan siltä jonka kanssa suhteessa. Ja mitä sitten kun ei olekaan. Mikä kysely ja pahimmillaan ero. Ja jos kumppani tuollaisen lähettää niin siitäkin kysely että miksi et sanonut mitään että sait sellaisen viestin. Että onko sinulla joku syy salata se. Miettikää nyt itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole täysjärkisen touhua lähettää tuntemattomana viestiä. Pelkäätkö että rouva näkee viestin vai miksi niin salaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole täysjärkisen touhua lähettää tuntemattomana viestiä. Pelkäätkö että rouva näkee viestin vai miksi niin salaista?
Eihän tuossa ole mitään täyspäistä. Harva kokee mitenkään miellyttävänä epämääräisen lähestymis yrityksen. Enemmän ajattelemaan pistää miettimään mikä outo hiippari tekee niin. Jos ei pysty omalla nimellä ja omalla numerolla ihmisille viestimään niin silloin pitää unohtaa koko touhu. Moni varmasti poistaa koko viestin roskaviestinän edes lukematta . Itse ainakin poistan kaikki epämääräiset viestit. Niinkuin sanottu lapset ja teinit tekevät tuollaista. Nekin kasvavat siitä ohi.
- Anonyymi
Nimihän siinä ois tärkeintä.
- Anonyymi
Typerää touhua jos aikuiset kyseessä. Itse en ainakaan haluis toivotuksia tuntemattomilta.
- Anonyymi
Etpä tietenkään. Ja ihan kommentoinnin arvoinen asia oli kuitenkin?
- Anonyymi
Ketään ei varmasti kiinnosta mitä mieltä juuri SINÄ olet..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tietenkään. Ja ihan kommentoinnin arvoinen asia oli kuitenkin?
Eikä sun nillitykset. Tämä on kaikkien palsta jos et ole sattunut huomaamaan. Mikäli käy noin hermoon toisten kommentit niin laitappa palsta kiinni. Ei tartte pahottaa mieltänsä
- Anonyymi
Ois kiva saada viesti ❤️
- Anonyymi
Minusta tuo ei ole outoa tai kuvottavaa touhua, kuten jotkut täällä väittää. Miksi kuulostaa siltä, että nämä "pelkääjät" ovat niitä, joiden nykyinen suhde on huonossa jamassa.
Jos viesti on viaton eli ei sisällä mitään ahdistelevia juttuja, niin laita ihmeessä vain anonyymisti viesti. Voihan viestin saaja vain luulla, että mennyt väärään numeroon. Sellaistakin sattuu, eikä siinä ole mitään pahaa. :)
Pikku hiljaa kannattaa kerätä rohkeutta ja lähestyä kohdettasi suoremmin.- Anonyymi
Ja sinä olet harvinaisen naivi. Kun ei tuo psykologia taitu niin kannattaa jättää se ammattilaisille. Nimetön viesti ei ole todellakaan "viatonta" näkeehän sen sokeakin. Niin, paitsi sinä?
- Anonyymi
Huonoin neuvo ikinä.
- Anonyymi
Ihanan kuuloinen suunnitelma. Pienestä se lähtee.
- Anonyymi
Lähettää nimetön viesti ja kohde luuleekin sen olevan joltain muulta naikkoselta. Voit vahingossa tyrkätä kohtees toisen syliin.
- Anonyymi
Jotenkin suloista, Älä näistä varattujen ruikutuksista välitä. Tottakai ne inhoaa ideaasi kun eivät itse voi niin tehdä ja pelkäävät miehensä olevan kohde.
Anna mennä ap.- Anonyymi
Nimenomaan nää on varattujen sutinoita. Eihän sitä viestiä voi omasta numerosta lähettää .
- Anonyymi
Kyllä!
Kannustetaan ja tsempataan joukolla näitä väliin yrittäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
Kannustetaan ja tsempataan joukolla näitä väliin yrittäjiä.Ihanaa kevätpörinää tiedossa.
- Anonyymi
Olipa ihanan näkösiä kukkia tuossa sivun kukkakaupan mainoksessa.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei ole sellaista sivustoa
- Anonyymi
No on kun oon sieltä lähettänyt joskus pilailuviestin yhdelle kaverille
- Anonyymi
Itsellä huonoja kokemuksia tällaisista yllätyksistä. Ajattelin silloin, et olisi ollut hyvä juttu? Ei ollut! En suosittele nimetöntä yllätystä, josta oletat toisen tietävän sinut sen taakse? Synnyttää itsellesi oravanpyörän, joka voi koitua lopulta tappioksesi? Hänellä voi olla monta muutakin vaihtoehtoa kuin sinä ja siksi voi ärsyyntyä ylläreistä?
- Anonyymi
Hei kyllähän sen rakkaan täällä palstalla tavoittaa, niinku tähänki asti. Pus pus💕💕😍💓
- Anonyymi
Ärsyttävä koko ystävänpäivä, kyllä kai välittämiset pitää tehdä omaehtoisesti ilman määräpäiviä, kaikkea sitä keksitäänki.
- Anonyymi
En vastais mihinkään anonyymiin tekstariin, päätyy poistoon, jos ei vaivaudu nimellään lähettämään.
- Anonyymi
No ku mulla on ne siksi tuli mieleen😊🫶
- Anonyymi
Mitä sekoilet
- Anonyymi
Mitkä sulla on ni tuli mieleen?
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta
- Anonyymi
Niin ja Vappua kans!❤️
- Anonyymi
Lähetä vaan omasta numerosta. Miksi lähettää tuntemattomasta? Kiusaako haluat tehdä?
- Anonyymi
Hölmöä touhua. Uskon että arvostaa enemmän jos laitat ihan omasta numerostasi.
- Anonyymi
Omalla nimellä pitää laittaa.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei mitään hajua kyl.
- Anonyymi
Nykyisin taida onnistua kun on kaikenlaiset estot.
- Anonyymi
Olettaisin, että kyseessä on huijausviesti, jos saisin tuntemattoman tekstarin.
-Aamu- Anonyymi
Minä en halua ystävänpäiväviestiä keneltäkään. Henkilö joka niin tekisi olisi vihollinen numero yksi minulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en halua ystävänpäiväviestiä keneltäkään. Henkilö joka niin tekisi olisi vihollinen numero yksi minulle!
Vai niin, minusta ystävänpäiväviestit ovat kivoja, mutta ei kiitos nimettömiä.
-Aamu
- Anonyymi
Ei kiitos nimettömoä, eikä väärällä nimellä laitettuja. Toki mulla on sun numero tallenttuna eli jos se vielä käytössä ja siitä laitat niin tunnistan ilman nimeäkin ;) <3
- Anonyymi
Moi!❤️
- Anonyymi
Nämä ei ole kivoja. Etenkin jos olet varattu. Siinä sitten puolison kanssa ihmetellään, että kuka voisi olla kyseessä🤔
- Anonyymi
Voitko lopettaa tuon trollaamisen ja keskitt siihen puolisoosi ?? Vai oletko niin yksinkertainen ettet tajua että suhteesi on jo mennyt päin vittua jos joudut tälläisellä palstalla pakonomaisesti manipuloimaan harhoissasi omaa puolisoasi tai häneen tykästynyttä ??? Sairas olet !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko lopettaa tuon trollaamisen ja keskitt siihen puolisoosi ?? Vai oletko niin yksinkertainen ettet tajua että suhteesi on jo mennyt päin vittua jos joudut tälläisellä palstalla pakonomaisesti manipuloimaan harhoissasi omaa puolisoasi tai häneen tykästynyttä ??? Sairas olet !!!
Kunhan pohdiskelin 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan pohdiskelin 😉
Ei sairautta tuo on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan pohdiskelin 😉
Ja lisäys: ei mun puoliso ole täällä, se on varma fakta🤔
- Anonyymi
Mitä tekee anonyymillä tekstarilla? Eikö se olisi mukavampi tietää, keneltä se viesti on? Minä ainakaan en arvostaisi tuntemattomilta saatuja viestejä.
- Anonyymi
https://www.airdroid.com/parent-control/anonymous-messages-websites/
siitä vaikka valitsemaan - Anonyymi
Ei se ystävänpäivänä tarvitse olla niin salaista, silloin voi käydä vaikka jäätelöllä.
https://www.youtube.com/watch?v=mrV-SjSolxk
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481568Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 271112
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88980
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee188914Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789