Onko se Nipa Neumann?
Mikä on Dingon oikea nimi?
21
492
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaan.
Ah Dingon - Anonyymi
Ylermi Mähönen
- Anonyymi
Se on yhtyeen nimi, eli oikea nimi on Dingo.
- Anonyymi
Mandingo?
- Anonyymi
Pertti Nieminen oli tyypin oikea nimi. Löytyi heti kun käytti Googlea.
- Anonyymi
Väärin, hän Neumann, mutta kuka on Dingo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, hän Neumann, mutta kuka on Dingo?
Niilo Dingo on Peran faija
- Anonyymi
Pertti Nieminen olisi ollut amerikkalaisittain "PAUL NEWMAN", mutta ottikin euroopassa olinpaikkana notkuessaan saksalaishenkisen nimen NEUMANN.
Eli NEUMANN on sama kuin Amerikaksi NEWMAN. - Anonyymi
Canis lupus dingo
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dingo - Anonyymi
Australian villakoira
- Anonyymi
Eräässä elokuvassa dingo vei vauvan
- Anonyymi
Eikös Suomessa ollut aikoinaan Dingo-niminen tango-orkesterikin? Joskus viime vuosisadalla!
- Anonyymi
Dingon oikea nimi on Django
- Anonyymi
Eikös rumpalin nimi ollut Kattila?
- Anonyymi
Oisko se ollut Pertti Neumann. Kyllähän tämä oli legendaarinen yhtye 80-luvulla ja muistetaan vielläkin hyvin.
- Anonyymi
Dingon oikea nimi on Dingo.
- Anonyymi
Nipan suuri saavutus, jättisumma ulosotossa.
- Anonyymi
BMW:llä on iso tehdas Dingolfingissa, Baijerissa. Mun vanha Bemakko on kasattu siellä.
- Anonyymi
Dingo, dango, dongo onko SUomi kohta kuin KOngo alkakaa vetää vaan!
- Anonyymi
Kuka ajaa punasella jagupaardilla. Nipa jee, nipa jee, dingo on. Ding dong. Ei ossaa ees ruutuu parkata. Nipa nee.
- Anonyymi
Oi sensei,palvon sinua. Olet riimittelyn kuningas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632